Citat:
Nu var det ju inget brev jag skrev utan ett mail så det lär bli mycket skit kvar i den röven utifall så skulle ske. Kan ju iofs förklara varför du är så full med skit Men herregud! Sluta vara så kränkt, är du 9 år eller. Man häpnar över att det finns folk som dig. Tror du TV4 gjorde det med vilje eller? Du vet väl att TV4 är ett vinstdrivande företag?
TV4 kommer att utreda hur det kunde gå så fel och se till att det inte sker igen, självklart. Men ditt brev kommer de i bästa fall använda som dasspapper.
Kan vara det dummaste jag sett.
TV4 kommer att utreda hur det kunde gå så fel och se till att det inte sker igen, självklart. Men ditt brev kommer de i bästa fall använda som dasspapper.
Kan vara det dummaste jag sett.
Citat:
Javisst, om vi inte säger till på skarpen så får vi dras med detta sura äpple även i höstens Robinson.
Citat:
Upp med hakan för nu har det hänt grejer som TV4 nog har bäst i att beakta och förhoppningsvis respektera och rätta sig efter för det är ju inte bara folk i denna tråd som surnat ihop på deras slappa spoilerstil.Jag har ägnat en hel del tid med att söka på lite variationer av orden TV4 och spoila och fått ihop en hel drös med inlägg där olika användare har klagat på deras spoilande. Dessa har jag skärmdumpat och kompletterat mitt klagomail med, så de får bevis om hur upprörda bara vi här är och så tillkommer alla andra sociala medier där Robinson diskuteras och där det klagas på TV4:ans spoilande. Fast från dessa har jag av förklarliga skäl inte kunnat skärmdumpa några inlägg utan endast påpekat att så är fallet. Ja så då det bara är här vi är anonyma och jag har ju fått det påskrivet på min näsa att detta är ett mycket känsligt ämne.
Varför skulle det vara fel att säga ifrån när deras spoilande är oss till ett sådant minst sagt stort aber?
Jaja, nu får de ju iaf bevis på att det inte bara är jag som tycker detta varit ett otyg från TV4:as sida och att jag kan ha hittat på att vi är många som upprörts!

Sant det att ensam är det nog en omöjlighet att få dem att lyssna men tillsammans ska vi nog få fason på bögkanalen
Senast redigerad av kubun 2023-04-28 kl. 18:19.
Senast redigerad av kubun 2023-04-28 kl. 18:19.