Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-28, 18:02
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Men herregud! Sluta vara så kränkt, är du 9 år eller. Man häpnar över att det finns folk som dig. Tror du TV4 gjorde det med vilje eller? Du vet väl att TV4 är ett vinstdrivande företag?

TV4 kommer att utreda hur det kunde gå så fel och se till att det inte sker igen, självklart. Men ditt brev kommer de i bästa fall använda som dasspapper.

Kan vara det dummaste jag sett.
Nu var det ju inget brev jag skrev utan ett mail så det lär bli mycket skit kvar i den röven utifall så skulle ske. Kan ju iofs förklara varför du är så full med skit

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Fast nu är det ju inte direkt första gången Tv4 spoilar hur det går i sina program. Förra säsongen spoilade de vilka som skulle stå på plankan. Så de kan utreda hur mycket de vill, men det kommer utan tvekan att ske igen.
Javisst, om vi inte säger till på skarpen så får vi dras med detta sura äpple även i höstens Robinson.

Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Jaha. Men då är det ju bra att de fått klagobrevet från tjommen på flashback.

Sekundärskäms fortfarande.
Upp med hakan för nu har det hänt grejer som TV4 nog har bäst i att beakta och förhoppningsvis respektera och rätta sig efter för det är ju inte bara folk i denna tråd som surnat ihop på deras slappa spoilerstil.

Jag har ägnat en hel del tid med att söka på lite variationer av orden TV4 och spoila och fått ihop en hel drös med inlägg där olika användare har klagat på deras spoilande. Dessa har jag skärmdumpat och kompletterat mitt klagomail med, så de får bevis om hur upprörda bara vi här är och så tillkommer alla andra sociala medier där Robinson diskuteras och där det klagas på TV4:ans spoilande. Fast från dessa har jag av förklarliga skäl inte kunnat skärmdumpa några inlägg utan endast påpekat att så är fallet. Ja så då det bara är här vi är anonyma och jag har ju fått det påskrivet på min näsa att detta är ett mycket känsligt ämne.

Varför skulle det vara fel att säga ifrån när deras spoilande är oss till ett sådant minst sagt stort aber?

Jaja, nu får de ju iaf bevis på att det inte bara är jag som tycker detta varit ett otyg från TV4:as sida och att jag kan ha hittat på att vi är många som upprörts!

Sant det att ensam är det nog en omöjlighet att få dem att lyssna men tillsammans ska vi nog få fason på bögkanalen
Senast redigerad av kubun 2023-04-28 kl. 18:19.
2023-04-28, 18:16
Medlem
Gv1875s avatar
Alva ville inte göra någon ledsen. Hon får vara glad att andra ställer upp för att rädda pakten!
2023-04-28, 18:17
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollosausdal
Tjejligan var riktigt dåliga på tävlingen, tufft att lägga sig i en sån match.

Jag tror inte Pernilla retat sig på Amanda, det hon sagt är ju att Amanda slutade prata med henne och Camilla när dom kom till syd, då var det ju tydligen bara killarna som gällde.
Om Amanda varit smart så hade hon behållt det dom hade i nord, för Amanda hade behövt dom som stöd. Camilla och Pernilla är inga hot så dom kommer inte att bli utröstade.
Något jävelskap måste Amanda ha gjort annars skulle ju inte både nord och delar av syd vilja ha ut henne.
Det finns ju starkare kandidater att rösta ut före henne.

Det håller jag med om att det finns starkare och mer konkurrenskraftigare personer att rösta ut än just Amanda ... t ex Erik eller Marcus. Det lär nog bli Erik tror jag. De kommer att göra ALLT för att sära/splita på Amanda och Erik som verkar vara fyrklöverns mål i nuvarande Lag Syd. Hoppas den som blir utröstad kommer tillbaka - vem det än blir av dessa tre!
2023-04-28, 18:22
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Alva ville inte göra någon ledsen. Hon får vara glad att andra ställer upp för att rädda pakten!
Alva är en fegis som inte vågade titta på Salam, när hon skickade ut honom.
Hon har sökt till fel program, hon borde ha sökt till Wild Kids, men 10 år för sent för detta.
2023-04-28, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Nu var det ju inget brev jag skrev utan ett mail så det lär bli mycket skit kvar i den röven utifall så skulle ske. Kan ju iofs förklara varför du är så full med skit

Javisst, om vi inte säger till på skarpen så får vi dras med detta sura äpple även i höstens Robinson.

Upp med hakan för nu har det hänt grejer som TV4 nog har bäst i att beakta och förhoppningsvis respektera och rätta sig efter för det är ju inte bara folk i denna tråd som surnat ihop på deras slappa spoilerstil.

Jag har ägnat en hel del tid med att söka på lite variationer av orden TV4 och spoila och fått ihop en hel drös med inlägg där olika användare har klagat på deras spoilande. Dessa har jag skärmdumpat och kompletterat mitt klagomail med, så de får bevis om hur upprörda bara vi här är och så tillkommer alla andra sociala medier där Robinson diskuteras och där det klagas på TV4:ans spoilande. Fast från dessa har jag av förklarliga skäl inte kunnat skärmdumpa några inlägg utan endast påpekat att så är fallet. Ja så då det bara är här vi är anonyma och jag har ju fått det påskrivet på min näsa att detta är ett mycket känsligt ämne.

Varför skulle det vara fel att säga ifrån när deras spoilande är oss till ett sådant minst sagt stort aber?

Jaja, nu får de ju iaf bevis på att det inte bara är jag som tycker detta varit ett otyg från TV4:as sida och att jag kan ha hittat på att vi är många som upprörts!

Sant det att ensam är det nog en omöjlighet att få dem att lyssna men tillsammans ska vi nog få fason på bögkanalen
Jaså, så du har tagit skärmdumpar som bevis.. Men då så, då har du verkligen satt tv4 på plats..
OMG.. Det var lite av ett skämt från början man här har vi en flashbackare som verkligen har tappat det.
2023-04-28, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Visst, de gör väl vad de kan men de är också värdelösa på precis allt de tar sig an. De är som du säger sämre fysiskt, men de är inte intelligenta heller för fem öre. Kan inte ens öppna kokosnötter och när de ska göra eld åker tändstålet direkt in i elden…

Och de lyckas inte sova för att de är rädda för djur… otroligt värdigt en Robinson-vinnare, verkligen. De lyckas knappt vinna en tävling; till och med när motståndarlaget gör allt för att förlora schabblar de rejält.

Sen sitter de och myser på stranden medan någon annan fiskar (Oskar) och så sitter de där och berömmer varandra för hur duktiga och snälla de är

Egentligen är allt den lilla tjejgruppen bryr sig om alla likes och följare de kommer få nu när allting sänds på TV. Tvivlar på att de ens bryr sig om det upplevelsen ska vara. Som det är nu kunde de lika gärna suttit på svensk strand och snackat skit, de gör ju ändå inget annat. Äcklig generation med bekräftelsebehov som är så patetiskt att se.

I år finns det tyvärr bara fyra värdiga Robinson-vinnare i mina ögon.

Marcus
Oskar (han har växt hos mig trots det äckliga sveket mot Marcus)
Amanda
Erik

De två sistnämnda är rakryggade och gör bra ifrån sig på tävlingar.

Nej de är inte duktiga varken på tävlingar eller överlevnad men som sagt de håller ihop och kör sig grej tillskillnad från tjejer som Amanda som är helt beroende av killar för att känna sig trygga. År efter har vi sett tjejer bli utröstade en efter en, intressant att se en grupp tjejer som försöker bryta den trenden. Kul att se hur det går.
Sen har tv4 klippt lite för att få det hela att se värre ut för att det ska bli roligt at se, det var ju knappast så att det andra laget fick upp eld på första draget så som de fick det att se ut.
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-04-28 kl. 18:38.
2023-04-28, 18:48
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Jaså, så du har tagit skärmdumpar som bevis.. Men då så, då har du verkligen satt tv4 på plats..
OMG.. Det var lite av ett skämt från början man här har vi en flashbackare som verkligen har tappat det.
Kom inte å påstå att detta är ett överdrivet problem!
Jag har även tagit med en hel del inlägg där användare klagat på vår interna spoiling sinsemellan och tillagt att det t.o.m. är ett regelbrott här, att avslöja innehåll från avsnitt som ännu inte sänts på TV och som även beivras om det upprepas à la TV4:as tråkiga manér!
2023-04-28, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atla
Tycker att det är dåligt att lägga sig på en tävling. Tappar all respekt för de deltagarna. Okej att pakta och så, det tillhör, men det känns som regelrätt fusk. De borde få konsekvenser!
Lägger man sig i en tävling är man en fuskare. Fuskare har troligen fuskare som vänner, för alla andra överger dem. Annars hade de förlorat vänner när de kom hem.
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Jag håller på Erik Amanda, Markus och Oskar och enligt mig dom enda värdiga vinnare, ändrat uppfattning om Oskar och nu är han en av mina favoriter.
Förutom Dennis DÄs svaghet mot feministerna, så har jag inget emot honom heller. De andra kaffe latte-feministerna och deras bög-vänner får gärna lämnas kvar på ön.
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Det är så pinsamt när tjejligan talar om girlpower när de är det svagaste laget i Robinsons historia någonsin.
Alla åren av Robinson gör att man förstår att "girlpower" är samma sak som "de sämsta kvinnorna skall vinna". Inte ens att kvinnor skall vinna, utan man plockar alltid bort de bästa kvinnorna, som Amanda i detta läget.
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Fan vad jag stör mig på den fläckiga läpp-bögen. Vilken lismande jävla cuck. Han är ju sämst på allt, men ändå anser alla andra som också är sämst på allt att han är en värdig vinnare.
Alla bögar har alltid hatat de bästa männen och de bästa kvinnorna, i alla Robinson. Samma sak i bättre tävlingar, som Survivor. De är äkta mobbare.
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jaså, hon vill till Rio om Erik vinner en halv miljon? Det är väl därför hon smörar, för att få smaka på vinsten om hon inte vinner själv. Tror inte hon bjudit honom på någon resa om hon vunnit. Han hade blivit dumpad fortare än någon hinner säga drinkluder.
Nej, Amanda hade hållit ord och bjudit Erik. Hennes enda fel i Robinson är att hon är öppen och ärlig.
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Bögen chris knullar väl med bögen dennis.. Vilken rutten säsong.
Ett herr-par och ett dam-par i samma Robinson. Man har verkligen gjort allt för att inte bli anmälda i år, men var är transorna?
2023-04-28, 19:31
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Det är klart det är ett jätte viktigt hur ska Kubun kunna göra sina analyseringsgissningar grundade på bl. a. potatisskalning när Tv4 spoilar hela tiden. När hela ens värld rasar så tar man till de mest desperata och patetiska åtgärderna.
Nej, nej, det är ju självfallet bara Robinson-TV-programmet som klart försämras av spoilers och inte som du så sarkastiskt vill få det att låta som. Nej, precis som för dig är ju detta enbart en fjuttig parentes i mitt annars så Härliga liv. Vidare är detta att jag följer Robinson inget jag hade tänkt mig att göra efter Farmen. Alltså precis som du, även i detta avseende, men det är ju så förbaskat lätt att torska dit när man efter några nätters hålögt tittande fått mersmak....eller hur?

Nåja jag har iaf i PM heligt bedyrat att detta är min sista dokusåpa jag kommer att följa och i sociala medier kommentera. Ja och inte bara som kubun utan som individ, ty några 0-smygkonton kommer jag verkligen inte bemöda mig med att anförskaffa mig ett lager av, ty en parentes skulle det ju isf inte komma att bli....eller hur?
Senast redigerad av kubun 2023-04-28 kl. 19:34.
2023-04-28, 19:39
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
...men var är transorna?
Amanda kanske är transsexuell? Det är ju många i tråden som pratat om att hon minsann är en pojkflicka och hon har ju faktiskt lite manliga drag, då hon här i tråden utseendemässigt jämförts med både Elvis Presley och Lars Ulrich. Hon beter ju sig ibland som en kille, särskilt när hon pratar och fistbumpar med Erik som tonårskillar brukar göra och så har hon ju mindre bröst än både Fabian och Dennis d.ä.

Frånvaron av pitt kan ju vara anledningen till att Dennis d.y så plötsligt blev avogt inställd till Amanda och istället blev bästis med Chris.
2023-04-28, 20:45
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Alva är en fegis som inte vågade titta på Salam, när hon skickade ut honom.
Hon har sökt till fel program, hon borde ha sökt till Wild Kids, men 10 år för sent för detta.

De kanske godtar hennes mentala ålder i en Wild Kids-ansökan.
2023-04-28, 20:45
Avslutad
Kan Insynsrapportering och kubun ta sitt lilla oväsentliga gräl i PM istället kanske?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in