Inte en dag för sent. Och fjanten Baudin drar demokratikortet. Patetiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grantoppen2
Hälften av intäkterna, herregud. Då har man ju problem om man förlitar sitt politiska arbete till lotteriintäkter.
Nåja, man sysslar även med maffiaverksamhet tillsammans med LO. Så detta är bara en av många omoraliska saker.
Citat:
Ursprungligen postat av
John.Walker
Detta sätter en ny standard att regering och riksdag stiftar lagar mot oppositionen.
Kom ihåg att jorden är rund, what goes around comes around. Sossarna kommer komma till makten förr eller senare. De kommer då ha en ny praxis och prejudikat för att göra samma sak mot andra partierna.
Detta gäller inte bara i detta fall men alla uppsägningar och byten av myndighetschefer. Kommer bli standard rensa ut såfort MSN får en ny regering. Vilket skapar instabilitet och otydlig styrning på myndigheterna.
Många verkar tro M och SD kommer sitta på makten förevigt och stöttar saker som sätter dålig praxis för vad regering och riksdag ska göra mot oppositionen. Livsfarligt
Nu läser jag normalt inget du skriver eftersom min ignore-funktion flaggar allt du skriver, men nu råkade jag göra det.
Du är både för dum och för ung tydligen för att överhuvudtaget känna till begreppet "den långa marchen genom institutionerna". Vad fan tror du sossarna sysslat med i hundra år? Idiot!