2023-04-28, 08:26
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VetVemDuAr
Av alla saker som man kan uppröras av i samhället är då en ung grabbs majblomme-försäljning det värsta.
Grabben själv får en rejäl slant. Hans säljgrupp detsamma. Resterande (80%) går till att bekämpa barnfattigdomen i Sverige. Han gör det i en av de svenskaste grenar som finns, majblommeförsäljning som skett i Sverige sedan 1907. Det är därför den unge grabben kallas blatteunge, negerbarn och beskylls för att sno alla duktiga vita barns möjligheter till försäljning.

Extremhögerns rasister borde skaffa sig en rådgivare som kunde få idioterna inom sin rörelse att hålla käften, för maken till magplask är svår att finna. För varje rasistiskt epitet som kastas, blir woke starkare och den vänsterextremistiska rörelsen får starka sympatier från medelsvensson. Ja, om man vill finna orsaken till varför denna pojke tar rekord i majblommeförsäljning, bör de högerextrema rasisterna titta sig själva i spegeln.

Friska och sunda människor avskyr att det finns folk som ger sig på barn, att se att barn lider, särskilt när vuxna är förövarna. Det är ett nedärvt beteende och har varit en god evolutionär egenskap. Så pass att man anser att de som inte uppfattar det så är sjuka och måste bekämpas med varje medel.
Klart det blev en snackis - upprörd vet jag inte om folk är, du kanske är det.

SD-Eva skrev att hon är trött på blattar och negrer i reklam överallt. Och det är många, inte minst här på flashen, så ingen här borde bli förvånad över hennes uttalande. Men vänstern älskar att märka ord och hennes inlägg blev viralt.
Hon kunde ha formulerat sig bättre helt klart. Men nu skapade hennes inlägg en våg av godhetsknarkare som köpte majblomma av killen. Jättebra tycker jag som skattebetalande SD väljare. Klanfamiljen har fått avslag 3 gånger och är ändå kvar och lever på bidrag. Ni vänsterblivna extremister ska betala för era kriminella utlänningar och inte vi skattebetalare.
Citera
2023-04-28, 08:33
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Utan grabben inga miljoner extra till fattiga svenska barn.

Han får skatta för intjäningen. Bra med skatt….
Citera
2023-04-28, 08:35
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Nja, det är nog mer folk omkring honom som varit driftiga.
Det delar han med många svenska barn med ett gott och kompetent nätverk runt sig.
Ett av nysvenskars problem är att de ofta saknar det.
Senast redigerad av VetVemDuAr 2023-04-28 kl. 08:41.
Citera
2023-04-28, 08:41
Medlem
VetVemDuArs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Klart det blev en snackis - upprörd vet jag inte om folk är, du kanske är det.

SD-Eva skrev att hon är trött på blattar och negrer i reklam överallt. Och det är många, inte minst här på flashen, så ingen här borde bli förvånad över hennes uttalande. Men vänstern älskar att märka ord och hennes inlägg blev viralt.
Hon kunde ha formulerat sig bättre helt klart. Men nu skapade hennes inlägg en våg av godhetsknarkare som köpte majblomma av killen. Jättebra tycker jag som skattebetalande SD väljare. Klanfamiljen har fått avslag 3 gånger och är ändå kvar och lever på bidrag. Ni vänsterblivna extremister ska betala för era kriminella utlänningar och inte vi skattebetalare.
Din politiska ledare i SD gick ut i media och beskrev drevet mot pojken som det värsta han sett. Med tanke på att han utifrån din logik då är en vänsterbliven extremister, bör du kanske byta parti?
Citera
2023-04-28, 08:42
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Din politiska ledare i SD gick ut i media och beskrev drevet mot pojken som det värsta han sett. Med tanke på att han utifrån din logik då är en vänsterbliven extremister, bör du kanske byta parti?
Vad trodde du han skulle säga? Att ni skapar en storm i ett vattenglas? Klart han måste vara diplomatisk. Förstår du inte det?
Citera
2023-04-28, 08:57
Medlem
Arkiaters avatar
Skulle inte bli förvånad om de miljoner som dragits in med hjälp av Murhaf snart visar sig vara försvunna, då de hamnat på något oåtkomligt konto utomlands.
Citera
2023-04-28, 08:59
Medlem
Åsa Linderborg bevisar igen att kvinnor inte kan ta svåra nödvändiga beslut.

Från dagens krönika i AB:

”Jag tillhör, numera, dem som tycker att regelverket ska tas på allvar; får man avslag så får man. Men när jag hör Murhaf berätta om rädslan att behöva lämna Sverige, då vinglar jag till ordentligt.”
Citera
2023-04-28, 08:59
Medlem
Det är ju roligt för pojken, men han blir ju blåst. Utan denna draghjälp från media hade han inte sålt mer än andra.

Sedan kan man fråga sig om sådana här jippon och uppenbara kampanjer ska accepteras. Hade jag representerat Majblomman hade jag inte varit glad.
Citera
2023-04-28, 09:06
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Fast om man ska spela djävulens advokat. Pojken lyftes upp av nyrasistiska människor. SD-Eva påtalade att hon var sjukt less på denna nyrasism. Vilket drev nyrasisterna fullständigt vansinniga. Och för att skriva SD-Eva på näsan så började de tokhandla av pojken.
Citera
2023-04-28, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Candyman16
Det ska verkligen inte ta 12år att få besked om asyl eller inte. Folk ska vändas direkt vid gränsen. Helt sinnessjukt att det tar sådan tid. Det är väl ingen som vill åka hem efter så här lång tid i vårat vackra land.
Har länge ryktats om att det bedrivs aktivism inom myndigheter likt migrationsverket. Uppenbara avslag förhalas, skjuts hela tiden framåt och man uppmanar "flyktingar" till att överklaga för att dra ut på det ännu mer, förr eller senare så godkänner migrationsdomstolen ärendet och ett svenskt medborgarskap.
Citera
2023-04-28, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Candyman16
Det ska verkligen inte ta 12år att få besked om asyl eller inte. Folk ska vändas direkt vid gränsen. Helt sinnessjukt att det tar sådan tid. Det är väl ingen som vill åka hem efter så här lång tid i vårat vackra land.

De har fått besked. Flera gånger. Svaret är NEJ.

Men de har stannat kvar ändå. I vanliga fall brukar feminister ogilla de som har svårt att ta ett nej, men av någon orsak gäller det inte denna etiopiska familj.

Och Sverige "kan inte" utvisa dem pga. att de har kastat sina etiopiska ID-handlingar.

Här borde SD sätta hård press på M att länder som vägrar ta tillbaka sina medborgare inte heller skall få bistånd.
Citera
2023-04-28, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourPronouns
Åsa Linderborg bevisar igen att kvinnor inte kan ta svåra nödvändiga beslut.

Från dagens krönika i AB:

”Jag tillhör, numera, dem som tycker att regelverket ska tas på allvar; får man avslag så får man. Men när jag hör Murhaf berätta om rädslan att behöva lämna Sverige, då vinglar jag till ordentligt.”

Skönt att höra att hon numera anser att svensk lag skall gälla i Sverige. Kappvänderskan har i viss mån lyckats inse i vilken riktning det nu blåser.

Men hennes avslutande mening visar ändå att poletten inte trillat hela vägen ned:

”Murhaf kan sakna aldrig så många papper, men han och alla som han, hur många de nu än är – de är trots allt våra barn.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in