2023-04-28, 00:31
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Trots sina rika ägare har de verkligen byggt ett lag utan galna värvningar. Man överbetalade lite för Isak, men överlag imponerande.
Fortsätter dom bara på detta spår så kan det bli jävligt bra. Får dom för sig att köpa typ Neymar och ge honom en sjuk lön så tror jag dom kommer förstöra allting ganska snabbt.
Citera
2023-04-28, 00:38
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Fortsätter dom bara på detta spår så kan det bli jävligt bra. Får dom för sig att köpa typ Neymar och ge honom en sjuk lön så tror jag dom kommer förstöra allting ganska snabbt.

Ingenting tyder på att de kommer att spåra ur så. De kanske tar in mer inhemska förmågor som Mac Allister, Caicedo eller Neves blandat med något utländskt förvärv. Men inte mer än så. Offensivt kan man behöva en målgörare om man inte tror på Isak. Då går man för Ramos.
Citera
2023-04-28, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Det Isak gör till assist måste va det sjukaste jag sett inom assister.
Snacka om det visas överallt på sportkanaler

Han har ju halva Everton runt sig, det är Maradona och Messi som brukar dra på sig sådan bevakning, typ..

Otroligt bra serverat, förtjänar dricks från målskytten, helt klart
Citera
2023-04-28, 00:58
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Ingenting tyder på att de kommer att spåra ur så. De kanske tar in mer inhemska förmågor som Mac Allister, Caicedo eller Neves blandat med något utländskt förvärv. Men inte mer än så. Offensivt kan man behöva en målgörare om man inte tror på Isak. Då går man för Ramos.
Skulle dom försöka locka över någon av dom så måste dom fortfarande ändra hela sin lönestruktur. Det blir fel och massa missnöjda spelare. Dom kommer sakta men säkert bygga upp det men lyckas dom träffa så jävla rätt igen så kommer det gå sjukt snabbt.

Tror inte Ramos vill till Newcastle, han är nog ganska inställd på LaLiga. Dom skulle nog kunna locka över en spelare som typ Dybala utan att behöva betala överdrivet mycket i lön samt få en spelare som håller för CL och har erfarenhet.
Citera
2023-04-28, 08:22
Medlem
Newcastle har nått jäkla spännande på gång tror jag,dom kommer nog inte va nåt one hit wonder lag likt Leicester blev efter deras framgångar.
Och Howe verkar va skicklig tränare som vet vad han värvar fram.
Ska bli riktigt intressant transfer fönster i sommar.

Kollar vi på tabellen idag så är det Southampton, Everton, Leicester som åker ut,vem hade trott de innan säsongen.
Men finns en hel del spelare som kommer garanterat flytta denna sommaren och ej följa med ner.
Några intressanta jag lägger märke till
Ward prowse ,Che Adams,Elyounoussi är några i Southampton som nog får ny klubb.
Leicester,va hände med denna klubb,Maddison kommer lämna garanterat,
Everton är lite sorgligt se hur patetiskt de spelar,Pickford suger men gissar han lämnar.

Ward prowse är nog den mest intressanta i mina ögon,visst ej purung men några år på högsta har han kvar på högsta nivå
Citera
2023-04-28, 08:29
Bannlyst
Luton hade varit skoj att få upp i PL.

Klassisk arena.
Citera
2023-04-28, 08:50
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Det Isak gör till assist måste va det sjukaste jag sett inom assister.
Snacka om det visas överallt på sportkanaler

Det var en helt sjuk prestation. Världsklass utan att överdriva. Messi-esque.

Uppmanar alla som inte sett det att kolla det. Man kanske tänker "svenska medier överdriver alltid om svenska spelare", men här är superlativen befogade. Han dribblar från egen planhalva längs långsidan till hörnflagga, sen in längs kortlinjen och serverar lagkamraten med öppet mål. Typ 5-6 spelare som försöker stoppa honom men inte klarar det.
Citera
2023-04-28, 10:42
Medlem
Drickbacks avatar
Officiellt gjorde Isak ingen assist igår.
Citera
2023-04-28, 10:43
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Officiellt gjorde Isak ingen assist igår.

Den tog väl på en Evertonspelare innan Murphy petade in den. Larvigt.
Citera
2023-04-28, 11:19
Medlem
Halloween2s avatar
Kommer Lampard ge sig själv en dålig bild? Från en legend till ligans sämsta tränare?
Citera
2023-04-28, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Den tog väl på en Evertonspelare innan Murphy petade in den. Larvigt.
Jag tror det handlade om att Isaks intention med passningen var att ge den till Wilson snett bakåt som enkelt hade stött in den eller nickat den i mål, men den tog på en försvarare och rullade till Murphy i en helt annan position.

Jag förstår logiken i att inte ge assisten men det ändrar inte att det var Isaks mål.
Citera
2023-04-28, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Det var en helt sjuk prestation. Världsklass utan att överdriva. Messi-esque.

Uppmanar alla som inte sett det att kolla det. Man kanske tänker "svenska medier överdriver alltid om svenska spelare", men här är superlativen befogade. Han dribblar från egen planhalva längs långsidan till hörnflagga, sen in längs kortlinjen och serverar lagkamraten med öppet mål. Typ 5-6 spelare som försöker stoppa honom men inte klarar det.
Yes verkligen nåt utöver d ovanliga,en gång i karriären en världsledare likt Messi,ronaldox2, Mbappe,Neymar..och nu Isak.
Detta kommer spelas upp många år framöver.
Hur han rundade av spelare och sen öka takten,finns inte många ord för hur snyggt d va
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in