2023-04-27, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
M klargör tydligt att hon varken kan skada eller döda någon och framför allt inte sin egen familj.
(Om hon deltagit i badrummet har hon väl glömt det just då.)

Men visst är det makabert att J ens tar upp det som lösning på syskontjafs. Och visst borde M dragit öronen åt sig, men där tror jag det "morbida" blivit normaliserat i deras lilla bubbla. Kanske även M sett Js alster som skämt, bränderna till trots.

Att J vill se M s bror och hennes ex döda, är uppgifter som endast kommer från M. Som vid detta lag har en väldigt bra anledning att få J att verka hemskare än vad hon är.
Citera
2023-04-27, 21:33
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Jo det har jag gjort.

Är det TR.dom som är aktuell om MGMs har överklagat eller vad domutfallet som kommer i HR och ev. i HD som gäller??

Pappan är från Israel mamman är svensk, du bevisar återigen att du har noll koll. Håll dig till minecraft istället.
Citera
2023-04-27, 21:59
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Att J vill se M s bror och hennes ex döda, är uppgifter som endast kommer från M. Som vid detta lag har en väldigt bra anledning att få J att verka hemskare än vad hon är.
Så skulle det kunna vara.
Branden hos H och Ts pappa, bildklippen med hatobjekt och hatdikten om T och hennes syster visar dock att M inte tagit det ur luften.
Citera
2023-04-27, 22:03
Medlem
Citat:
Branden hos H och Ts pappa, bildklippen med hatobjekt och hatdikten om T och hennes syster visar dock att M inte tagit det ur luften.

Skillnaden är att alla ovan exempel du nämner är personen J själv hatar. J har inget otalt med M s bror eller hennes ex. Men det har däremot M.
Citera
2023-04-27, 22:04
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Vilken pdf-fil ska man ladda ner om man vill se bilder på GMs, lägenhet, mordplats m.m?

Tack på förhand!
Citera
2023-04-27, 22:25
Medlem
Citat:

J berättade ju också för sitt ex F om branden utanför H att hon startade den. (om han inte ljuger/minns fel). Anledningen var att H inte behandlat henne väl enligt F.
Citera
2023-04-27, 22:25
Medlem
sybels avatar
Citat:
Skillnaden är att alla ovan exempel du nämner är personen J själv hatar. J har inget otalt med M s bror eller hennes ex. Men det har däremot M.
I förhöret där hon berättar om Js förslag att döda hennes bror förefaller hon vara väldigt känslofylld och jag tycker inte M gett intryck av att vara teatralisk så därför tror jag att det är äkta.

OM M vill utmåla J värre än vad hon är och hennes avsikt är att slänga J under bussen, varför berättar hon då inte hur J tillfogar T alla skador? Själv är hon ju låst vid Ts händer.
Senast redigerad av sybel 2023-04-27 kl. 22:45. Anledning: tillägg
Citera
2023-04-27, 22:28
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsmeraldaFelicia
J berättade ju också för sitt ex F om branden utanför H att hon startade den. (om han inte ljuger/minns fel). Anledningen var att H inte behandlat henne väl enligt F.
Jo, jag tycker nog att J är ganska bra själv på att ställa sig i dålig dager. Det behöver hon inte hjälp med.
Citera
2023-04-27, 22:36
Medlem
Citat:
I förhöret där hon berättar om Js förslag att döda hennes bror förefaller hon vara väldigt känslofylld och jag tycker inte M gett intryck av att vara teatralisk så därför tror jag att det är äkta.

Själv ser jag knappt röken av känslor, och lögnerna smattrar tätt. Litar inte på något M säger. Speciellt inte när det gynnar hennes egna intressen.
Citera
2023-04-27, 22:39
Medlem
Vladimir-Suckmeoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det inavlade judemissfostret Maja kommer säkert att få ett mildare straff av HR, ja.

Men hon kommer lätt att få 12+ år. Hennes liv är i vilket fall över

Citat:
Ursprungligen postat av Vladimir-Suckmeoff
Tror jag knappast ditt pucko. De får tidsbestämt efter 10 år till 18 år, och kommer ut efter 2/3 av 18 år, dvs på året 12, din daggmask

Nej, det är JJ som är halvisraeliskt inavlat missfoster, medan Maja är negern. Däremot håller jag med dig att Maja är ett inavlat missfoster, JJ också för den delen, så sammanfattningsvis båda två, för de är lika fula också. Tyvärr tror jag också att negern Maja kommer få sänkt straff i hovrätten, men hoppas inte det, så Sverige får skriva historia

Citat:
Ursprungligen postat av Tamigfaan
Off T men är hyggligt svårt att vara inavlad om man har en israelisk pappa och svensk mamma. För inavel krävs att föräldrarna är nära besläktade.

För det första, finns det ju andra i tråden, som har nämnt, att både MH och JJ verkar vara inavlade, se citat ovan, så jag är ju inte helt ute och cyklar. För det andra, skrev jag, att de både ser inavlade ut, inte att de skulle vara det biologiskt eller i praktiken. Det är främst pga deras fula trynen, som jag tycker, att de ser inavlade ut; Maja har fläskläppar och Johanna ser ut som en manlig säl.
Citera
2023-04-27, 22:48
Medlem
Pythia_88s avatar
Oavsett utfall i HR så har vi helt klart att göra med två riktigt hatiska individer. De måste ha gått igenom fruktansvärda trauman i sina liv med tanke på deras brist på empati och vad som är rätt och fel.
Jag tycker inte synd om någon av dem- oavsett deras livsbiografier har de inte visat någon som helst ånger över vad de har ställt till med.
Citera
2023-04-27, 23:12
Medlem
sybels avatar
Citat:
Själv ser jag knappt röken av känslor, och lögnerna smattrar tätt. Litar inte på något M säger. Speciellt inte när det gynnar hennes egna intressen.
Vad jag kan minnas är det vid tre tillfällen hon tydligt visat känsloyttringar, när hon berättar om sin bror, den tilltänkta branden i Julias sommarstuga och då T släpas i gruset.

För mig bekräftar det mina tankar om att hon utåt endast visar det som verkligen berör henne djupt.

Om hon inte höll Ts händer, tror jag ändå att hon kände stor skuld I vad som hände och därför inte reagerade mer än att skaka på huvudet då J "angav" henne.

Jag tror M medvetet ljuger endast för att skydda sig själv, inte för att förvärra för J.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in