Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-27, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Dagens avsnitt var det värsta jag sett i historien.

Vilken läggningsmatch. Senundärskäms.

Har någon förutom jag sett denna människa till sliskbög tidigare. Han har tid. medverkat i "Hemliga beundrare" på kanal 3. Någon mer sliskig, falsk och beräknande är det sällan man ser!!!
2023-04-27, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Fast i ärlighetens namn så är dom ju Gudar. Amanda är ju tveklöst snyggast i hela programmet och Erik är liksom den där "fightern" som varje kvällstidning kommer gå igång på. Blir inte förvånad om dom är ett par idag fast i hemlighet. Snyggingar. Annars är det ju sjukt trist att de mellanmjölkssvenskarna kvar i programmet. Kommer sluta titta nu när Amanda åkt ut.
Håller med 💯%
Sjyssta, fina, kloka människor är de som ormarna (tant-duon och chris-dennis-krypen) är avundsjuka på. Ormarna projicerar sina elaka attityder på Amanda, Markus och Erik... vidrigt och lika underhållande som en magsjuka.
2023-04-27, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mpati
Håller med 💯%
Sjyssta, fina, kloka människor är de som ormarna (tant-duon och chris-dennis-krypen) är avundsjuka på. Ormarna projicerar sina elaka attityder på Amanda, Markus och Erik... vidrigt och lika underhållande som en magsjuka.

Håller med!? Vad är det TV4 vill bidra till i samhället? Utöka de av falska, oärliga sliskbögar, oärliga skvaller kärringar och intelligentsbefrade tonåringar?! Straight it up, gör om och gör rätt TV4!
2023-04-27, 19:49
Medlem
"4) Zeki Demir
Ålder: 47.

Bor: Södertälje.

Yrke: Frisör.

Inkomst av tjänst: 525 691 kronor (inkomstår 2021).

Underskott av kapital: 107 935 kronor."

Sedär man tjäna ju ok som frisör.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/JQRpmR/robinson-2023-hen-tjanar-mest-se-alla-loner

tom. Bättre än verksamhetschef och golvläggare, hamnarbetare osv. i jämförelse listan ovan.
2023-04-27, 19:51
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Det är jävligt roligt att jag just igår bestämde mig för att sitta vaken och vänta till avsnitten sändes, vilket jag inte gjort förut. Och då lyckades jag se det där för tidigt släppta programmet

Gissar att även jag kommer råka ut för det där lösenordsstrulet på TV4-play nu, som någon skrev om hade hänt hen idag. Är på jobbet nu, så får se hur det ser ut när jag kommer hem.
De fixade lösenordsstrulet sen för mig. Bra att jag avvaktade så inte jag i min tur joxade till det - vågade inte börja skapa nytt konto eftersom allt flutit på hyfsat bra.

De är väldigt labila på TV4. Jag skulle kolla tv4-nyheterna i morse och då blev jag plötsligt tvungen att vänta å se deras jävla reklam med knappt en äkta svensk som aktör. Trodde det var kört men det funkade även reklamfritt sen igen i Robinson åtminstone

Ja det är fan i mig otroligt att de i stort jämt tvunget "måste" spoila nånting i deras trailers och stillbilder - asdåligt av dem Jag skall skriva till dem nu och fråga va tusan som felar dem. Så kanske de tar sin uppgift mer seriöst. Ska tillägga att de gör det surt för många av oss så kanske de stilar till sig
2023-04-27, 19:51
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Chris tror att han kan undvika att kasta bögkast om han velat
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-27 kl. 19:59.
2023-04-27, 19:52
Medlem
DoktorNos avatar
Hahahahahaa! Otroligt roligt med den där läggmatchen. Om man inte redan visste att Chris var homofil så blev det uppenbart när han istället för att gräva bögkrafsade lite i sanden

Och den där vidriga Amanda satt och skrek men fattade inte att de gick på halvfart i tävlingen. Inte förrän efteråt när Dennis nämnt det begrep hon att det var en läggmatch. Och då blev det engelska i synken. Störtlöjligt
Senast redigerad av DoktorNo 2023-04-27 kl. 19:57.
2023-04-27, 19:55
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hahahahahaa! Otroligt roligt med den där läggmatchen. Om man inte redan visste att Chris var homofil så blev det uppenbart när han istället för att gräva bögkrafsade lite i sanden Och den där vidriga Amanda satt och skrek men fattade inte att de gick på halvfart i tävlingen.
De är bergis produktionen som har inscensatt det här sveket, för att tjejlaget ska kunna överleva utan killar, Anders initierade frågor bekräftar det hela, man ska ha en kvinnlig vinnare iår
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-27 kl. 19:59.
2023-04-27, 19:59
Medlem
”Erik får inte ta immuniteten” lite spoiler. Då åker han ju inte ut härnäst.
2023-04-27, 19:59
Medlem
picapicans avatar
Detta måste vara det vidrigaste i Robinsons historia.
2023-04-27, 20:00
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
De är bergis produktionen som har inscensatt det här sveket, för att tjejlaget ska kunna överleva utan killar, Anders initierade frågor bekräftar det hela
Ja, omöjligt är det ju inte. Det var emellertid väldigt humoristiskt. Bögen var nästan underhållande i sitt krafsande och fnissande.
2023-04-27, 20:00
Medlem
Är det inget gränslandet idag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in