Citat:
Ursprungligen postat av
urgentmessage
Det är jävligt roligt att jag just igår bestämde mig för att sitta vaken och vänta till avsnitten sändes, vilket jag inte gjort förut. Och då lyckades jag se det där för tidigt släppta programmet
Gissar att även jag kommer råka ut för det där lösenordsstrulet på TV4-play nu, som någon skrev om hade hänt hen idag. Är på jobbet nu, så får se hur det ser ut när jag kommer hem.
De fixade lösenordsstrulet sen för mig. Bra att jag avvaktade så inte jag i min tur joxade till det - vågade inte börja skapa nytt konto eftersom allt flutit på hyfsat bra.
De är väldigt labila på TV4. Jag skulle kolla tv4-nyheterna i morse och då blev jag plötsligt tvungen att vänta å se deras jävla reklam med knappt en äkta svensk som aktör. Trodde det var kört men det funkade även reklamfritt sen igen i Robinson åtminstone
Ja det är fan i mig otroligt att de i stort jämt tvunget "måste" spoila nånting i deras trailers och stillbilder - asdåligt av dem

Jag skall skriva till dem nu och fråga va tusan som felar dem. Så kanske de tar sin uppgift mer seriöst. Ska tillägga att de gör det surt för
många av oss så kanske de stilar till sig