2023-04-27, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RabiPunjabi
Här är en kille som kan dehär mer att tvätta pengar.
En organisation kan behålla 40% och "barnet" 10%, alltså 50% av de tvättade pengarna, en bra affär således.
Citera
2023-04-27, 19:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
SD-Eva är den person som bidrog till allt detta. Inga andra hundar-bara vänta o se.
Grabben hade gudomlig tur att SD -var på surhumör,
ibland blir det precis motsatt mot vad som var tänkt.
Det kan vi kalla den gudomliga rättvisan-
när grabben blir stadd vid kassa, så hoppas man ju att han inte råkar ut för mobbare o annat pack som ska försöka sko sig..
Ditt inlägg bevisar ju med all klarhet att jag hade rätt!
Eller hur?
Citera
2023-04-27, 19:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Hunden är redan uppgrävd av en twitteranvändare

https://twitter.com/PlainviewLegacy/status/1651114035536953344

Samma personer som bar slöja för stöd för hijab 2019
Tack! Förstod nästan det...
Citera
2023-04-27, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Blanda inte ihop svenskar med vänstern och muslimer.
De som går man ur huse nu är i princip desamma som ryckte på axlarna åt den lilla flickan som blev halvt ihjälslagen och våldtagen och som låtsades att det inte hade hänt.
Därav är det aldrig synd om dessa människor när de utsätts för brott av invandrare.

Jag förstår ju också att det är uppdelat i läger i Sverige som i USA. Men faktum kvarstår dock. Han skänks miljoner samtidigt som Luna inte fått 5 kronor vad jag vet. Jag försökte själv komma med förslag om att vi skulle starta en insamling åt henne så att man kunde ordna en resa till henne till nått land där hon kunde få simma med delfiner, då det är läkande samtidigt som hon ju sägs älska djur. Inte en jävel i tråden var intresserade av att hjälpa till och bidra. Svenskar är värdelösa på det hela taget. Inse det bara.
Citera
2023-04-27, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Jag förstår ju också att det är uppdelat i läger i Sverige som i USA. Men faktum kvarstår dock. Han skänks miljoner samtidigt som Luna inte fått 5 kronor vad jag vet. Jag försökte själv komma med förslag om att vi skulle starta en insamling åt henne så att man kunde ordna en resa till henne till nått land där hon kunde få simma med delfiner, då det är läkande samtidigt som hon ju sägs älska djur. Inte en jävel i tråden var intresserade av att hjälpa till och bidra. Svenskar är värdelösa på det hela taget. Inse det bara.
Vita är onda och aldrig offer, svarta är alltid snälla och alltid offer. Det är värdegrundsmantrat som sprids konstant.
Flashback kan vara fel forum att dra igång en insamling på, eftersom det finns risk att anonymiteten försvinner. En tanke bara.
Citera
2023-04-27, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Vita är onda och aldrig offer, svarta är alltid snälla och alltid offer. Det är värdegrundsmantrat som sprids konstant.
Flashback kan vara fel forum att dra igång en insamling på, eftersom det finns risk att anonymiteten försvinner. En tanke bara.

Fick en kommentar på inlägget, inte mer. Där skrev skribenten, som själv då var mycket kritisk till det inträffande "man kan ju inte starta en insamling för varje brottsoffer det är synd om". Det är så det fungerar här.
Citera
2023-04-27, 19:46
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Nu när Murhaf sålt Majblommor till typ alla, hur ska nu alla andra barn ha en chans att få en blomma såld, haha.

Sverige är en jävla reality show.

Invandrare tränger undan svenskar...
Citera
2023-04-27, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Ja mer eller mindre är det så, det är du helt rätt i.

Sedan tycker jag inte att man ska göra som vissa i tråden och hata på honom, sprida massa glåpord och skit. Han är ett barn som inte ens gjort nått fel.

Mycket riktigt. All ilska ska riktas mot den förda politiken, aktivisterna och politikerna som har förvandlat pojken till en bricka i sitt demoniska spel. Målet för de aktivisterna som ligger bakom denna kampanjen är att sätta prejudikat så att alla som hållit sig kvar i Sverige trotts avslag på avslag ska får medborgarskap.

Konsekvenserna om vi låter detta ske går inte att underskatta.

Jag unnar honom varenda krona som han kan klämma ut ur aktivisternas plånböcker. Han får gärna tjäna flera miljoner. Förhoppningsvis så kan familjen använda dessa pengarna för att lägga en riktigt bra grund i hemlandet för sig själva, då de uppenbarligen saknar asylskäl i Sverige. Det hade varit en win-win för alla.

Det viktiga är att genomskåda aktivisternas syfte och att inse konsekvenserna av att ge vika.

Att utnyttja barn på detta sätt är sannerligen ett nytt lågvattenmärke.

Hälsningar,
S.P.
Citera
2023-04-27, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StyrelseProffset
Mycket riktigt. All ilska ska riktas mot den förda politiken, aktivisterna och politikerna som har förvandlat pojken till en bricka i sitt demoniska spel. Målet för de aktivisterna som ligger bakom denna kampanjen är att sätta prejudikat så att alla som hållit sig kvar i Sverige trotts avslag på avslag ska får medborgarskap.

Konsekvenserna om vi låter detta ske går inte att underskatta.

Jag unnar honom varenda krona som han kan klämma ut ur aktivisternas plånböcker. Han får gärna tjäna flera miljoner. Förhoppningsvis så kan familjen använda dessa pengarna för att lägga en riktigt bra grund i hemlandet för sig själva, då de uppenbarligen saknar asylskäl i Sverige. Det hade varit en win-win för alla.

Det viktiga är att genomskåda aktivisternas syfte och att inse konsekvenserna av att ge vika.

Att utnyttja barn på detta sätt är sannerligen ett nytt lågvattenmärke.

Hälsningar,
S.P.

Precis. Ser det likadant. Missunnar inte grabben detta. Kul för honom. Han har dock inte sålt något alls utan han har blivit donerad pengar. Så trådens rubrik bör ändras. Det är ju trots allt Flashback så man kan ju skriva som det är tänker jag.
Citera
2023-04-27, 20:15
Medlem
Knarkpojkens avatar
Jag är mest chockerad att det var en mörkhyad kille, jag trodde att det skulle isåfall ha med kriget i ukraina att göra.
Men varför pratar Magdalena Andersson om rasism för? det är väll knappast någon extremrasism i samhället om en mörkhyad pojke lyckas sälja så mycket majblommor till vanliga svenska medborgare så att han slår något rekord med hästlängder.
Alltid ska hon och andra politiker fokusera på det lilla negativa istället för att fokusera på det stora positiva men det kan hon inte.

Hon hade kunnat lägga fokus på hur många svenskar som köpt majblommor av en mörkhyad unge och istället höjt Sverige till skyarna för att dem visar öppenhet genom att köpa majblommor av en mörkhyad pojke.

Hoppas det går bra för pojken i framtiden.
Självklart kan man inte kommentera på Sveriges genom tidernas svagaste ledares twitter heller.
Magdalena vilket skämt, haha errdogan lär ju garvat röven av sig med sina turkiska kompisar så fort dem kom ifrån mötena med Andersson, Linde och resten av idioterna.
Citera
2023-04-27, 20:19
Medlem
KuKluxKlans avatar
Ser redan fram emot Rapports årskrönika där detta negerspektakel självklart kommer ses som en av årets höjdpunkter.
Citera
2023-04-27, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EltonToilet
Varför ändras inte rubriken då den är helt fel. Det är ju massa aktivistisk personal likt miljögretas entourage runt om som faktiskt sålt

Ja det undrar jag också.

Han har inte sålt ett skit.

Svenska propagandamaskineriet såg till att sälja vidare genom reklam och köp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in