Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-27, 17:57
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Fast i ärlighetens namn så är dom ju Gudar. Amanda är ju tveklöst snyggast i hela programmet och Erik är liksom den där "fightern" som varje kvällstidning kommer gå igång på. Blir inte förvånad om dom är ett par idag fast i hemlighet. Snyggingar. Annars är det ju sjukt trist att de mellanmjölkssvenskarna kvar i programmet. Kommer sluta titta nu när Amanda åkt ut.

Jag tycker Amanda är helt medioker, snarare åt det oattraktiva hållet. Så som hon håller på och playar Marcus och Erik samtidigt, hennes självgodhet som bara osar ur porerna, hur hon lämnade sitt första lag utan en tanke på dem och plötsligt hade en ny ”familj” nästa dag, osv.

Sånt gör en person oattraktiv, i mina ögon. Sen kanske hon har lite fysiskt fina ögon eller nåt sånt litet drag, men det är väl allt. Det finns det många som har.

Erik känner jag samma för, utstrålar självgodhet och väldigt lite intresse för hur andra personer ser saker. Väldigt oattraktivt också. Ser väl helt ok ut men inte mer.

Just my 2 cents.
2023-04-27, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fanny_59
[/quote]
Tack för att du i spoilern berättade allt som har hänt!!
Så dj.. a korkat av TV4 alltihop ;1
först bara upplägget av programmet : tillåta att sliskbögen tills. med gamla kärringar och tonårstjejer får styra genom fusk, och den totalt intelligentsbefriade LillDennis,
2. "råka* lägga upp det på TV4 Play, som spoilern, så att säkert 50 % av alla Robinsontittare hinner se det för att SEDAN TA BORT AVSNITTET, hur är ni funtade?
3. Hur kan Anders Lundin, som jag tidigare starkt välkomnat, och övriga utom bögens gäng, gå med på denna produktion ?
4. En åkte iaf rättvist
5. Nej TV4 och Robinson, här gjorde ni det verkligen otittbart. Så fruktansvärt besviken på denna tvkanal generellt, men detta i synnerhet!
2023-04-27, 18:00
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Kumbayaa, we shall overcome, osv osv.

Bahahahaha, passar perfekt in i den självgoda bilden av Jag är så goood, jag är verkligen bäst! 🤣🤣🤣 Fortsätta finnas i rampljuset till varje pris, more like..
Lol. Tack för skratt.

Menar du att det inte var ett bra budskap? Hon försöker ju få folk och hennes fans att inte skicka en massa hatmeddelanden till de andra deltagarna. Utmärkt sätt att göra det på.

Finns två sorters människors i världen:

De vackra och kompetenta, och de avundsjuka och missunsamma hatarna.
2023-04-27, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Jag tycker Amanda är helt medioker, snarare åt det oattraktiva hållet. Så som hon håller på och playar Marcus och Erik samtidigt, hennes självgodhet som bara osar ur porerna, hur hon lämnade sitt första lag utan en tanke på dem och plötsligt hade en ny ”familj” nästa dag, osv.

Sånt gör en person oattraktiv, i mina ögon. Sen kanske hon har lite fysiskt fina ögon eller nåt sånt litet drag, men det är väl allt. Det finns det många som har.

Erik känner jag samma för, utstrålar självgodhet och väldigt lite intresse för hur andra personer ser saker. Väldigt oattraktivt också. Ser väl helt ok ut men inte mer.

Just my 2 cents.

Preics! Rent utseendemässigt är dom tveklöst snygga. En lång, smal, brunbränd kvinna med lysande ögon och otroligt vackert leende (och tänder). En muskelös manlig man som vinner allt osv. Men visst, man kan gå på hjärta också och välja en mindre attraktiv person som blir fin för att personen är just den är så att säga. Vi är nog många som anser Amanda snygg men insidan vet vi inget om.
2023-04-27, 18:20
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Menar du att det inte var ett bra budskap? Hon försöker ju få folk och hennes fans att inte skicka en massa hatmeddelanden till de andra deltagarna. Utmärkt sätt att göra det på.

Finns två sorters människors i världen:

De vackra och kompetenta, och de avundsjuka och missunsamma hatarna.

Godhet och godhetssignalerande är sällan samma sak…

Ett godhetssignalerande budskap var detta, framfört av vad som framstår som en extremt självgod person. Dvs bara snömos. Ingen substans bakom. Poserandet på sociala medier av b-kändisar är ju oftast bara ett uppmärksamhets-törstande, i sig.

Finns massor av olika slags människor i världen, finns tusentals nyanser, sådant som vissa inte kan se. Vissa tror ”jag är hundra procent god och alla andra är skit”. Så är det sällan….
2023-04-27, 18:22
Medlem
Så här känner jag ang Chris beteende mot Amanda:

Kallar man en annan deltagare för hora & bitch i synk utan att personen i fråga vet om det, och sen leker som ingenting & fake-smilar ända in i den utsattes själ - då får man faktiskt vara redo på en hel del kritik.

Och sen hur tittarna väljer att kritisera får stå för dem.
2023-04-27, 18:33
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naghini
Ähhhh, sluta gnäll! Det är inte det minsta synd om Amanda eller Erik. Hade båda dessa haft lite mer ödmjukhet mot sina kamrater istället för att bete sig som att de är bättre än alla andra så hade de kanske inte varit lika impopulära. Högmod, arrogans och kaxighet är väl kanske inte de bästa egenskaperna man kan ha ifall man är i ett lag. Likaså är det gaska osmickrande att både Erik och Amanda tagit ut segern i Robinson i förskott då de varit övertygade att de skulle vinna.

Kör man solo så kan man var hur kaxig och självsäker som helst, men är man del av ett lag så kan det ju vara en fördel att faktiskt vara liiiiiiite ödmjuk gentemot sina lagkamrater istället för att bete sig som att man är överlägsen alla.

Har vi någonsin hört dom ta ut vinsten i förskott? Jag har bara hört de andra prata om att erik och amanda har pratat om vad dom ska göra för vinstpengarna, och det kan man ju göra utan att för den delen tro att man kommer vinna.
2023-04-27, 18:44
Medlem
Vi är nog alla rörande överens om snyggingen Amanda. Såg någon omröstning här för 2 veckor sedan där hon låg överlägset etta. Nog om henne.

Hur kan det vara ok att Chris kallar Amanda för hora? Borde man inte åka ut för sånt skitsnack? Visst har andra deltagare åkt ut efter att ha kallat någon "n-ordet". Chris är sexistisk, falsk, ful och bara vidrig.
2023-04-27, 18:46
Medlem
Nån som har Aftonbladet plus och kan se vem det är som tjänar mest. Är det Chris tro?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/JQRpmR/robinson-2023-hen-tjanar-mest-se-alla-loner
2023-04-27, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfiken89
Nån som har Aftonbladet plus och kan se vem det är som tjänar mest. Är det Chris tro?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/JQRpmR/robinson-2023-hen-tjanar-mest-se-alla-loner

Först Camilla som är kvar i Robinsontävlingen, en av tanterna,, över en mille
Sen Elin i Gränslandet över 800´´
Sen Camilla i Gränslandet närmare 700 ´
O så Zeki över 500´
2023-04-27, 19:00
Medlem
krachons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Annars, vilken Robinson det har blivit av vårens upplaga! Detta kan bli en klassiker! Riktigt bra och precis som det ska vara, inga kändisar utan konflikter, pakter och rackarspel mellan vanliga svenskar. Töntarna med sitt evinnerliga tjat om en värdig Robinson, som tycker att tävlingarna är viktigast är naturligtvis missnöjda, men så kolla på längdhopp istället då!

Du fattar ju fan ingenting.

Vi är tycker bara det är fel deltagare som ryker. Ingen av oss hade protesterat om Erik & Co. hade lagt sig istället och skickat Lill-Dennis, Golbögen, eller PK-kärringarna långt åt helvete.

För övrigt är längdhopp jävligt "manligt", springa så där långt i 25 meter och hoppa ned i en sandlåda iklädd kortbyxa i polyester..
2023-04-27, 19:04
Medlem
Dagens avsnitt var det värsta jag sett i historien.

Vilken läggningsmatch. Senundärskäms.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in