Citat:
Okej, så bara för att man har full förståelse för att normala tjejer drar sig undan Agust primitiva och ohygienska livsstil så är man materialist och status-.
Det är inte okej att älta och rapa ur sig massa otrevligheter om Caroline (oavsett om hon är skakig) för att hon drar sig undan. Förstår henne fullt ut.
Och det är ytterst subjektivt det här med att dra vid långbänk att Agust kan väga upp sitt ohygieniska boende med att han är så klok, förståndig och snygg (inget av dessa tre egenskaper håller jag ens med om att han har).
Hon kanske inte heller tycker det.
Det är fult att "snacka ner henne" att hon drar sig undan. "Missbruksbakgrund. Bjuder inte till tillräckligt" osv.
Jag anser tvärtom, att det är psykfall som "kör över sig" och går med på de där galna experternas experiment.
Sundare människor kör inte över sig själv "med att bjuda till" om de finner partnern motbjudande.
Det är inte okej att älta och rapa ur sig massa otrevligheter om Caroline (oavsett om hon är skakig) för att hon drar sig undan. Förstår henne fullt ut.
Och det är ytterst subjektivt det här med att dra vid långbänk att Agust kan väga upp sitt ohygieniska boende med att han är så klok, förståndig och snygg (inget av dessa tre egenskaper håller jag ens med om att han har).
Hon kanske inte heller tycker det.
Det är fult att "snacka ner henne" att hon drar sig undan. "Missbruksbakgrund. Bjuder inte till tillräckligt" osv.
Jag anser tvärtom, att det är psykfall som "kör över sig" och går med på de där galna experternas experiment.
Sundare människor kör inte över sig själv "med att bjuda till" om de finner partnern motbjudande.
Har någon slags hippie krossat ditt hjärta eller varför blir du så arg av hans lilla hus? Eller är det känsligt att vissa spekulerar om ”missbrukarbakgrund”? Det var t.o.m. en krönikör som beskrev henne som ”asplöv med abstinens”. Själv så tyckte jag att hon hade en konstig attityd på bröllopet och INNAN bröllopet, hon verkade må för dåligt för att söka till ett dejtingprogram i tv och vara helt emot grejen. Jag skulle aldrig vara med själv, nu behöver jag ju inte det heller men skulle aldrig i livet vara med i någon reality-serie om någonting. Men tycker synd om dom som av någon anledning, trots flera års facit, söker seriöst till programmet och matchas med folk som inte ens vill gifta sig öht. Men självklart ska ingen vara intim mot sin vilja!! Och Märta gjorde rätt i att hoppa av tidigt förra året. Hela programidén är sjuk faktiskt.

men utevaron