Måste vart ett av de VÄRSTA avsnitten I Robinsons historia. Ett helt lag lägger sig och låter flick-pakten vinna. Trots att tanterna, Judas och Ormen I princip stod still och borstade håret ist för att gräva så var tjejerna långsamma och dåliga.
FY FAN! Mår fan illa efter att ha sett det här. Tycker så synd om Erik, Amanda och Marcus. De är så RAKA, ÄRLIGA, STARKA, riktiga ÖVERLEVARE. Det jag trodde en Robinsonvinnare var. Förra säsongen fanns flera jag hejjade på I slutet. LO, Homayon,Erik, Chris, Bella, Sandra osv. Innan sammanslagning hade de individuell tävling där 2 sämsta åkte till gränslandet. Alla fick en ärlig chans. Många bra var kvar I slutet. Helen var duktig på alla tävlingar och ‘värdig vinnare’ även om jag avsydde henne som person.
Smal-Dennis och slisk-Chris är så falska att ja bara gapar. FY FAAAN på dem! Hur kan man hugga någon I ryggen med ett stort leende på läpparna? Gråt-Alva tyckte inte om att hugga folk så hon grät. Marcus och Oskar är båda smarta och har empati och hjärna. Hur kan tanterna leva med sig själva? De har väl barn, män, arbetskollegor. Ska de gå till jobbet och va stolta över det de har gjort? Förebilder för barn och barnbarn? FY SKÄMS!
Amanda och Erik FÖRSTÅR inte att folk går och snackar bakom ryggen. De TROR att alla vill vara vänner, ha det bra osv. Erik är en fighter, inte matematiker. Amanda har ALDRIG sagt ett ont ord om nån!! Hon vill ha bästa vänner, ha det roligt, alla ska va med, alla ska ‘mysa’, extrem extrovert, extrem positiv.
Marcus har aldrig blivit insläppt bara för han kom dit 2 dar senare. Han gör ALLT för att få en plats I gruppen, fixar mat (även om råkar förgifta folk) gör allt på tävling. Han är där för ett utmaning, för pröva överlevnadskunskaper. Ärlig, gör sitt bästa.
Hejjade på Sophie sen dag ett men nu gör ja fan inte det längre. Tyckte hon var rak, ärlig, mogen för sin ålder och stark. Men personerna hon hänger med? Hon har chansen att sätta ner foten för fulspelet men istället spelar hon glatt med. OMOGEN! Carro tål jag inte och Alva borde åka hem NU. Sanna som är 50 år mogen kvinna borde veta bättre. Beter sig som lead-mean girl I högstadiet.
Fattar inte Dennis-Judas och slisk-Chris att de är killar? De lägger sig så tjejpakten ska va kvar, men vad fan? När det bara är tjejer och de 2 kvar tror de att tanterna och tjejerna kommer lägga sig? De är ju killar??? Är de idioter??? Fattar inte hur de tänker. De hjälper fram ett gäng tjejer som kommer rösta ut killar en efter en. Pantade…
De har INGEN HEDER! Lack all HONOR! Det är ovärdigt som de håller på. Om Zeki hade för mycket heder och ‘ärlighet’ så har Judas och Ormen NOLL heder. De har sålt sin själ. För vilket pris? De kommer inte vinna Robinson. (hoppas jag). Var det värt det att förstöra Robinson för 3 bästa spelarna och för tittarna?
Sitter 4 pers I gränslandet som skulle göra allt för att komma tillbaka, och så är det 4 som lägger sig I tävling. Gör fan ont. Anders och produktionen borde gå in och DISKA DEM! Anders ser att de lägger brickorna precis så de inte ska gå, han ser att de förhalar, han får bekräftat att de lade sig, hur kan det vara okej enligt reglerna? Där är inte okej att säga att nån har fint hår (Tommie) eller knuffa nån till marken (Zeki) men det är okej att hårdmobba och totalt bryta ner nån. (Chris, Dennis osv, Shevin 2022, äckelpakten med Wrenker 2021)
DISKA 4 losersarna eller ännu bättre, ta in de 4 från Gränslandet och knuffa ut de 4 som lade sig I tävling. Ska alla lägga sig I fortsättningen eller? Teorietiskt sätt skulle alla kunna bestämma sig att Alva ska vinna, för hon e ju tjej, och så lägger sig alla I finalen och allting. Det blir väl bra tv? Är ju okej att lägga sig enligt reglerna.
Fy fan.
Min vinnarlista:
Marcus, Erik, ELIN!!!, Amanda, Oskar, Sophie
Skicka hem de äckliga ormarna lista:
Pernilla, Chris, Dennis, Carro, Camilla (hon mobbas inte så mycket själv med nickar glatt och håller med alla andra)
Fattar inte hur Chris kan kalla Amanda för bitch? Misstog väl henne för en spegel!