Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-27, 11:42
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigglewiggle
Vad hände med dagens Gränslandet-avsnittet? Det låg där först men när jag skulle klicka på det för att se det var det plötsligt borttaget. Tabbade sig TV4 och råkade lägga ut måndagens avsnitt?

Synd att jag inte hann se

Det är jävligt roligt att jag just igår bestämde mig för att sitta vaken och vänta till avsnitten sändes, vilket jag inte gjort förut. Och då lyckades jag se det där för tidigt släppta programmet

Gissar att även jag kommer råka ut för det där lösenordsstrulet på TV4-play nu, som någon skrev om hade hänt hen idag. Är på jobbet nu, så får se hur det ser ut när jag kommer hem.
2023-04-27, 11:47
Medlem
urgentmessages avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/kEy1g9/tv4-rakade-avsloja-vem-som-aker-ut-ur-robinson
2023-04-27, 11:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Aha, det togs bort. jo men då gjorde nog tv4 play fel. Jag skriver nedan vem som kommer till Gränslandet och vilka två som åker tillbaks till Robinson från Gränslandet. Så läs inte om du inte vill vet

2023-04-27, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
För att göra det svårare att pakta borde man blanda lagen oftare. De borde nu ställa alla deltagare i rad och räkna 1,2,1,2.... Ettorna skulle bli ett lag och tvåorna ett annat lag. Tjejpakten skulle då ha bara 2 anhängere i varje lag i stället för 4. Ofta står de bredvid sin kompis som nu skulle hamna i det andra laget.

Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Annars, vilken Robinson det har blivit av vårens upplaga! Detta kan bli en klassiker! Riktigt bra och precis som det ska vara, inga kändisar utan konflikter, pakter och rackarspel mellan vanliga svenskar. Töntarna med sitt evinnerliga tjat om en värdig Robinson, som tycker att tävlingarna är viktigast är naturligtvis missnöjda, men så kolla på längdhopp istället då!

Instämmer. Mycket underhållande med läggmatch och falskspel. Borde ta efter ännu mer från Australiens Survivor
2023-04-27, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Instämmer. Mycket underhållande med läggmatch och falskspel. Borde ta efter ännu mer från Australiens Survivor

Hur är du själv som person, gillar du att spela falskt, ljuga och lura andra och tycker du att det är underhållande? Vill du se sådana som du själv i TV? Tycker du att dom snälla och ärliga är töntar? Är det underhållande att se när bra människor blir illa behandlade? Vilken sorts vänner har du? Vilken människosyn har du, tycker du att dom flesta är rötägg?
2023-04-27, 12:18
Medlem
Citat:
De lade upp måndagens avsnitt av misstag och man såg följaktligen vem som röstats ut …
Fiasko tv4

Vem var det?
2023-04-27, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano

Ja, det verkar vara vad många härinne vill ha!

Hur är du själv som person? Gillar du att ljuga, bedrda, slå kniven i ryggen på ngn som är godtrogen? Gillar du att se när man behandlar illa dom som vill andra väl? Vilken Robinson deltagare liknar du mest?
2023-04-27, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Hur är du själv som person, gillar du att spela falskt, ljuga och lura andra och tycker du att det är underhållande? Vill du se sådana som du själv i TV? Tycker du att dom snälla och ärliga är töntar? Är det underhållande att se när bra människor blir illa behandlade? Vilken sorts vänner har du? Vilken människosyn har du, tycker du att dom flesta är rötägg?

Lugna ned dig. Det är tv och inte det verkliga livet vi beskådar. Underhållning kallas det 😂
2023-04-27, 12:24
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swdrdz

2023-04-27, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Vem var det?
Det avslöjas i diverse spoilerlänkar här i tråden
2023-04-27, 12:30
Medlem
1754s avatar
Nu är Svenska Robinson i princip som Australiens och USA's. 90% av sändningen består av paktsnack.
Kommande säsonger börjar väll programledaren stå och skrika under tävlingarna och beskriva allt som deltagarna gör under tävlingen.

Helt jävla värdelöst. Detta blir nog sista säsongen jag följer pgr av detta.
2023-04-27, 12:40
Medlem
Citat:
Lugna ned dig. Det är tv och inte det verkliga livet vi beskådar. Underhållning kallas det 😂

Det säger en hel del om människan vilken sorts individer vi hejar på och vad vi ser som underhållande. Vi brukar gilla sådana som liknar oss själva, sådana som vi har identifierat oss med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in