2023-04-26, 19:18
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Hahahahahshaha
Jaaa det är fan Mickan som ska va tacksam! Att hon får vara i den inre kretsen, till självaste Alvish, fan girl/manager/mimare/assistent till den Store starke Rikskändisen Gud fader själv A Ceesay!

Ja men precis. Alva är inte enbart manager till Alex, utan en ny artist också som hon nu gör reklam för på sin instagram. Detta berättade hon så stolt på snapchat vloggen. Undrar hur mycket hon tjänar per månad på att vara manager åt dessa herrar? Undrar också vad som hände med Anines och hennes samarbete. Ett tag var hon ju hans manager 😁 fick hon lön? Drog hon in några pengar åt Anine? Tveksamt…
Citera
2023-04-26, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Ja men precis. Alva är inte enbart manager till Alex, utan en ny artist också som hon nu gör reklam för på sin instagram. Detta berättade hon så stolt på snapchat vloggen. Undrar hur mycket hon tjänar per månad på att vara manager åt dessa herrar? Undrar också vad som hände med Anines och hennes samarbete. Ett tag var hon ju hans manager 😁 fick hon lön? Drog hon in några pengar åt Anine? Tveksamt…
Sa hon på snapchat att hon va en ny artist??!
Hahahaha tom Anine va så klar i huvudet att han kasta dessa två clowner snabbt på gatan! Hon får inte lön någonstans ifrån. Vad vi vet. Möjligt hon och Mickan sitter och myser o hånglar på OF och sparar pengar till deras män, som kommer va så stolta över dom när de kommer ut!
Citera
2023-04-26, 20:33
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Sa hon på snapchat att hon va en ny artist??!
Hahahaha tom Anine va så klar i huvudet att han kasta dessa två clowner snabbt på gatan! Hon får inte lön någonstans ifrån. Vad vi vet. Möjligt hon och Mickan sitter och myser o hånglar på OF och sparar pengar till deras män, som kommer va så stolta över dom när de kommer ut!

Hon sa att alla ska dela en låt som hennes nya artist hon är manager för precis har släppt 🤣
Hon sa också ”ni är ju så bra på att göra som jag säger så dela låten”
Kräks på henne och på artisten som låter henne dela hans låt hahaha
Citera
2023-04-26, 21:02
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
När höjdes det?

Vet ej. Sätt häktad 2022 och fick 100kr/vecka
Citera
2023-04-26, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonPapacito38
Hon spelar både missbrukare , små kriminell och narcissist. Typ allt som en vanlig människa skulle fly ifrån tycker hon är häftigt och sitter nästan och glorifierar detta. En riktigt blyg och osäker person är vad hon är .

Det är så jävla märkligt… Uppvuxen i en lägenhet med bara stengolv? Verkar helt tappad…
Citera
2023-04-26, 22:50
Medlem
Citat:
Hon sa att alla ska dela en låt som hennes nya artist hon är manager för precis har släppt 🤣
Ja hon sitter ju verkligen i en fin position i livet till att ta sig rätten att säga att folk ska göra som hon säger! Finns det ens ngn som kan ta henne på allvar? Känns som ett dåligt skämt, eller är hon ett jävla projekt? Aldrig sett dess like! Och det blir fan bara värre för varje dag som går!
Och vem är artisten hon signat till sitt feta bolag?? Artisterna måste ju köa utanför Mickans lilla 1a för att få en chans att jobba med Alvish Quuen Bee av Youtube! No1!
Citera
2023-04-26, 22:52
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ja hon sitter ju verkligen i en fin position i livet till att ta sig rätten att säga att folk ska göra som hon säger! Finns det ens ngn som kan ta henne på allvar? Känns som ett dåligt skämt, eller är hon ett jävla projekt? Aldrig sett dess like! Och det blir fan bara värre för varje dag som går!
Och vem är artisten hon signat till sitt feta bolag?? Artisterna måste ju köa utanför Mickans lilla 1a för att få en chans att jobba med Alvish Quuen Bee av Youtube! No1!

Sa att hon typ var manager åt nån men hen går aldrig in i studion.
Citera
2023-04-26, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Sa att hon typ var manager åt nån men hen går aldrig in i studion.

Alva e heeelt borta 💊💊💊
Citera
2023-04-26, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
En shoutout i all ära men det är ingenting som betalar räkningarna. Mickan får väl också någon slags mammapeng så hon badar ju inte i pengar, det sista hon behöver är en förvuxen bebis som sitter och filmar sig på dagarna när hon slänger upp gangsigns och samtidigt äter ur skafferiet på nätterna, hon verkar äta en hel del. Alla vet väl att maten är det som gått upp mest senaste året.

Fel, Alva är det som gått upp(och även ner sig) mest det senaste året. Starkt bedrift att göra både och.
Citera
2023-04-27, 02:52
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:

Hon sa också att hon "hatar er på riktigt om ni inte gör som jag säger"... Klingar ganska likt det där om hur efterbliven man var om man inte lånade ut sitt konto till deras underbara penningtvätt🤡 Ja hjälp vad jobbigt för oss nu att sitta här och vara så efterblivna...

Och det här med "mitt jobb är ju att vara manager"... 🤣 nej jag orkar inte! Igår sa hon att hon bland annat har Alex som artist med flera andra. Nu visar det sig när någon bad henne lista sina artister att det är bara den där nya hon länkade idag, och en annan som aldrig går till studion, alltså ingen, och Alex... Oj vad hon har att stå i. Alex skrev väl dessutom att det var sista albumet han släppte nu sist. Mer bipolärt par får man leta efter.

Grejar inte se henne mer alltså. Så självgod så jag SPYR. Och det konstanta "Min MAN!!". Nej Alva, ni är fortfarande inte gifta. Tyvärr. Och Alex hade inte väntat fem minuter på dig ens om det var ombytta roller nu och du var den häktade. Bara så du vet.
Citera
2023-04-27, 12:18
Medlem
Citat:

Det här var såå on point!!! Exat allt jag tänker satte du i ord. Är hon ett projekt?? För detta börjar faktiskt bli riktigt skrämmande, no joke! Jag undrar vilka det är som på riktigt supportar henne? Fattar ju att det är folk i samma kaliber = retarded men att att dom är så pass många att hon får 2000 + likes på henne trötta bilder på insta? Reagerade ni inte på hennes youtube när hon sa att hennes telefon var trasig o Alex telefon var i beslag, men på dialogiskt så hade man ju tagit HENNES telefon i beslag?? Asså jag orkar inte mera på riktigt, JAG SPYR PÅ HENNE O HENNE ÄCKLIGA HYBRIS!
Citera
2023-04-27, 12:19
Medlem
Men asså NEJ!! Va är detta?? Säkert hon som ställt frågan till sig själv….

https://anonfiles.com/qdH9Jbncz6/FD38BBB1_8F2C_4FC9_8172_663BCF73986C_jpeg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in