Citat:
Ursprungligen postat av
bellesblues
Hon sa att alla ska dela en låt som hennes nya artist hon är manager för precis har släppt 🤣
Hon sa också ”ni är ju så bra på att göra som jag säger så dela låten”
Kräks på henne och på artisten som låter henne dela hans låt hahaha
Hon sa också att hon "hatar er på riktigt om ni inte gör som jag säger"... Klingar ganska likt det där om hur efterbliven man var om man inte lånade ut sitt konto till deras underbara penningtvätt🤡 Ja hjälp vad jobbigt för oss nu att sitta här och vara så efterblivna...
Och det här med "mitt jobb är ju att vara manager"... 🤣 nej jag orkar inte! Igår sa hon att hon bland annat har Alex som artist med flera andra. Nu visar det sig när någon bad henne lista sina artister att det är bara den där nya hon länkade idag, och en annan som aldrig går till studion, alltså ingen, och Alex... Oj vad hon har att stå i. Alex skrev väl dessutom att det var sista albumet han släppte nu sist. Mer bipolärt par får man leta efter.
Grejar inte se henne mer alltså. Så självgod så jag SPYR. Och det konstanta "Min MAN!!". Nej Alva, ni är fortfarande inte gifta. Tyvärr. Och Alex hade inte väntat fem minuter på dig ens om det var ombytta roller nu och du var den häktade. Bara så du vet.