2023-04-06, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Alex golade ju ner dem rätt fint i en live nyligen(januari/februari) också, om att köpa riktigt "dunder" för 10000 något sådant... Man hörde en tredje kille i bakgrunden också som inte blev så nöjd när de kom på att Alex livesände...Kort därefter drog ju Berg och Alex till Göteborg och lämnade tjejerna hemma i Karlstadsområdet. Sedan kom det bilder på gultackor plus kvitton på 500000:- av en kille på snapchat som stod och poserade med nötterna. Så tror det kan bli tillägg på det de häktats för. Guldtackegolaren kanske är den som är sekretessstämplad?

Verkar vara rörigt. Men att Alva inget vet.. Hahaha sluta. Både hon och Alex skrev i sina storys att man var efterbliven om man inte erbjöd sina konton till dem.... Och som Alva själv sa i Dialogiskt intervjun, de har delat konto och hon ser när pengar kommer osv. I övrigt var det inte många sanningar som kom ur hennes mun den intervjun. Rätt respektlöst mot Victor. Men vad väntar han sig när hon är i det skicket. De borde inte ge henne plattformen. Hon ska fan in på behandlingshem om de bryr sig, inte sitta och heja på en youtubekarriär så cirkusen kan fortsätta några år till.
Han med guldtackorna är getingen också han är inte häktad. Tror dom tog tillfället o akt och bötade dom helt utan anledning (som
Dom flesta som blir bötfälld) för varför ska deras kran bry sig om dom golar sig själv på en live, de skadade ingen förutom dom själv och deras kran passa på att kräva pundarna på para för det, så de funkar! Hade de varit skadligt för deras kran hade de inte blivit nån lindrig böter dom behövt betala.
Sekretessen är säkert den där lil gangstern som var med på Alex live mitt i natten!
Citera
2023-04-06, 16:26
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Han med guldtackorna är getingen också han är inte häktad. Tror dom tog tillfället o akt och bötade dom helt utan anledning (som
Dom flesta som blir bötfälld) för varför ska deras kran bry sig om dom golar sig själv på en live, de skadade ingen förutom dom själv och deras kran passa på att kräva pundarna på para för det, så de funkar! Hade de varit skadligt för deras kran hade de inte blivit nån lindrig böter dom behövt betala.
Sekretessen är säkert den där lil gangstern som var med på Alex live mitt i natten!

Snapchaten med bilden på guldtackorna och kvittona var från en ung kille med invandrarbakgrund från Göteborg, inte getingen just då iallafall, han kanske var inblandad också men bilderna jag såg var från den killen som postade brevid Alex samma dag. Han kunde bara inte låta bli att skryta lite på snap... Idioter
Citera
2023-04-06, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Jasså så Alex har alltså sysslat med intravenöst intag av droger? Varit helt torsk på kristaller? Berätta mer om denna pinsamma människa, helt sjukt att han stashar undan knark åt sig själv så han kan fortsätta dra streck när dom andra har slut, det var det sjukaste..

Kan tänka mig att han blåst varenda varenda vän han har och att han aldrig gör rätt för sig, Vad har han gjort mot salle? Eftersom Salle inte vill veta av honom?

En bekant till mig berättade för mig att Alex hamnade i slagsmål på rastgården på Kumla mot flera stycken och plitarna hade gett Alex för stora byxor så han tappade byxorna inför allihopa på rastgården när han fick stryk.. hahah snälla berätta mer om hans skämmiga beteende och gärningar

Mvh Indo

Skönt att ngn uppmärksammade inlägget aa han har provat intravenöst men inget som han tog kontinuerligt mera när det fanns till hands lr vad man ska säga. Helst tycker han om att röka saker på folie 😂😭 han låg med Salles ex o försatte bara S i skeva situationer som hade mkt med Alex svartsjuka att göra. Att folk tyckte om S mer än A.C o det tog på hans självkänsla o hans kärlek till S. För han ville ha S helt för sig sj. Han gör aldrig aldrig rätt för sig! En annan vän han hade en vän som ändå hållit hnm ryggen mkt. Han började umgås med dennes väns OPS o fick dom att mötas på i en lägenhet som A.C:s vän hade fixat åt A.C (efter den vevan han tog överdos) så det slutade med att A.C:s vän blev knivhuggen o A.C gjorde inte ett skit!! O Alva va med 🤣 är så trött på att folk kallar han kriminell, han är en pundare som lever i en psykos fantasi värld där han lever på andras historier.

Aa den historian stämmer, efter den voltan på Kumla så fick han grov PTSD, han har aldrig haft problem med att sitta förut o älskar att skryta om att han sitter på Kumla ( bara det är sjukt, alla som lever i undervärlden vet att en äkta aldrig ens pratar om de ) men efter de har han blivit skakig varje gång o det e nt så ”fett” att få sitta. Så han började med sina fjortis youtube videos o alla EPA raggare som torrnål hans BS o Alva som konstant hypar sin största idol. Som sagt fråga på så ska jag svara
Citera
2023-04-06, 16:35
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now

Och ja jag vet inget runt det där med bötning osv i detta fallet. Men de får ju oönskad uppmärksamhet när de sitter och diskuterar hur de ska köpa in ett stort parti.
Citera
2023-04-06, 16:43
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Skönt att ngn uppmärksammade inlägget aa han har provat intravenöst men inget som han tog kontinuerligt mera när det fanns till hands lr vad man ska säga. Helst tycker han om att röka saker på folie 😂😭 han låg med Salles ex o försatte bara S i skeva situationer som hade mkt med Alex svartsjuka att göra. Att folk tyckte om S mer än A.C o det tog på hans självkänsla o hans kärlek till S. För han ville ha S helt för sig sj. Han gör aldrig aldrig rätt för sig! En annan vän han hade en vän som ändå hållit hnm ryggen mkt. Han började umgås med dennes väns OPS o fick dom att mötas på i en lägenhet som A.C:s vän hade fixat åt A.C (efter den vevan han tog överdos) så det slutade med att A.C:s vän blev knivhuggen o A.C gjorde inte ett skit!! O Alva va med 🤣 är så trött på att folk kallar han kriminell, han är en pundare som lever i en psykos fantasi värld där han lever på andras historier.

Aa den historian stämmer, efter den voltan på Kumla så fick han grov PTSD, han har aldrig haft problem med att sitta förut o älskar att skryta om att han sitter på Kumla ( bara det är sjukt, alla som lever i undervärlden vet att en äkta aldrig ens pratar om de ) men efter de har han blivit skakig varje gång o det e nt så ”fett” att få sitta. Så han började med sina fjortis youtube videos o alla EPA raggare som torrnål hans BS o Alva som konstant hypar sin största idol. Som sagt fråga på så ska jag svara

Tack för all info i dina inlägg. Bekräftar exakt den bild många av oss fått, han är enkel att se igenom när man varit runt pundiga luffare som liknar detta paret...

Är Salles ex den där Nicole som han låg med i september när de "gjorde slut", eller ytterligare en han legat med vid sidan av?

Vad tror du angående det här med att Alva tror att de är gifta? Hon ser så jävla dum ut. "Nu är vi inte bara ihop, det här är ett ÄKTENSKAP!! Och då gör man inte bara slut." Hon verkar otroligt besatt! Och de är enligt staten ogifta bägge två.

Hon behöver fatta att hon faktiskt håller honom borta från sina barn genom att stötta livsstilen. Man sätter ner foten om han hotar med att hämta ladd, men hon bryr sig mer om sig själv än de små barnen... Tvi alltså för såna brudar.
Kände först att det var synd om Alva, men det är nästan mer synd om Alex. Han behöver dumpa. Hoppas hans morsa sätter stopp för denna sjuka relation, försöker iallafall... Hon verkar smart och lär väl se igenom Alva också.
Citera
2023-04-06, 17:00
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Kände först att det var synd om Alva, men det är nästan mer synd om Alex. Han behöver dumpa. Hoppas hans morsa sätter stopp för denna sjuka relation, försöker iallafall... Hon verkar smart och lär väl se igenom Alva också.

Skulle tro att Alex morsa slitit sitt hår och gjort sitt yttersta i åratal, men tror inte hon kan göra så mkt. och har nog gett upp vid detta laget
Citera
2023-04-06, 17:06
Medlem
Citat:
Snapchaten med bilden på guldtackorna och kvittona var från en ung kille med invandrarbakgrund från Göteborg, inte getingen just då iallafall, han kanske var inblandad också men bilderna jag såg var från den killen som postade brevid Alex samma dag. Han kunde bara inte låta bli att skryta lite på snap... Idioter

Det var faktiskt Getingen som la upp guldtackorna med kvitto. Minns det klart och tydligt. Han hängde med A och M under den perioden i januari & februari
Citera
2023-04-06, 17:10
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imluvrgrl
Det var faktiskt Getingen som la upp guldtackorna med kvitto. Minns det klart och tydligt. Han hängde med A och M under den perioden i januari & februari

Ja, va var det där med guldtackorna? Har det något att göra med Nordea företagskonton och Prefab-killen? Eller var det något annat penningtvättbrott?
Citera
2023-04-06, 17:18
Medlem
Citat:
Aha vet inte vem det är isf, vet att han getingen brukar flexa nå guldtackor också😂 kanske är samma guldtackor som cirkulerar bara för att de ska se bra ut 😂
Citat:

Jag uppmärksammade dina inlägg igår också men allt blev borttaget av någon anledning! Fortsätt gärna droppa info om låtsasgangstern😂 sen att han skjuter i sig är inget som kommer som en chock 😂 att han älskar att röka grejer viste jag dock😂
Att han goade sin vän var väldigt intressant 😂 det är ju normalt jobb man skickar på en brud eller nån opålitlig pundare för några blå, så inte konstigt att han fick det jobbet 🤣🤣
Citera
2023-04-06, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Ja, va var det där med guldtackorna? Har det något att göra med Nordea företagskonton och Prefab-killen? Eller var det något annat penningtvättbrott?

Dom har alla något gemensamt och det är låg IQ som postar deras brott så öppet på sociala medier 2023 idioti på högsta nivå 😂
Citera
2023-04-06, 17:55
Medlem
Citat:
Tack för all info i dina inlägg. Bekräftar exakt den bild många av oss fått, han är enkel att se igenom när man varit runt pundiga luffare som liknar detta paret...

Är Salles ex den där Nicole som han låg med i september när de "gjorde slut", eller ytterligare en han legat med vid sidan av?

Vad tror du angående det här med att Alva tror att de är gifta? Hon ser så jävla dum ut. "Nu är vi inte bara ihop, det här är ett ÄKTENSKAP!! Och då gör man inte bara slut." Hon verkar otroligt besatt! Och de är enligt staten ogifta bägge två.

Hon behöver fatta att hon faktiskt håller honom borta från sina barn genom att stötta livsstilen. Man sätter ner foten om han hotar med att hämta ladd, men hon bryr sig mer om sig själv än de små barnen... Tvi alltså för såna brudar.

Tack för boozten! har länge velat kommentera här men inte orkat skapa konto men när Alva började med sina ingerjuver höger o vänster så kliade det i hela mig! Har läst många av dina inlägg o det du skrivit har jag alltid velat likea om de hade funnits en sån knapp här 😭😂

Nä inte Nicole! Salles ex heter Olga o är en rysk utbytesstudent som bor i Norrköping som tyvärr är helt nerpundad nu för tiden också. Hon Nicole är ju i samma kaliber som Alva, Alex klarar ej av att vara med en ”för snygg” brud det tar på hans ego att folk skulle kolla på henne mer än hnm. Men med Alva e han säker på att ingen kmr kolla mera på henne lr ens röra henne därav e han ej orolig för ngn typ av otrohet! Så tragiskt att man ej behöver oroa sig för det pga man vet att ingen annan skulle attraheras av henne. O han hade fått höra vilken madrass hon är innan dom började bli seriösa men Alva hade blånekat allt! Hon har ju t.o.m. raggat sönder på black ghost! Hon har försökt med ALLA rappare o även blattelito, bara ngn typ av kändisskap spelar liksom ingen roll vad, om man är hatad lr älskad. Hon måste ju vara inavlad för det är mkt som inte stämmer med hennes hjärna. Har NOLL verklighetsuppfattning o att hon har så mkt hybris på det är bara stört!

Dom är absolut inte gifta o kan lova att Alva köpt den där ringen ifrån ur&penn för Alex är SÅÅÅ SNÅÅÅL! Snälla han köpte massa Hugo boss dressar till sig sj o medans hon gick runt i Gina trico dressar 😂 han skulle hellre dö än o lägga mer än 1000kr MAX om ens de på hennes fula ring. O hans ring har han haft sen barndomen. Såg i ngn video att Alex sa att han har blivit skjuten o har ärr efter skottlossningen ovanför magen vid bröstet asså ville dra skamskudden över mig, DET ÄR ÄR HUD PROBLEM han är född med 😭

Aa jag håller med dig 500% det är absolut allt annat än synd om Alva. Alex må ljuga men jag ska säga en sak Alex ljuger mest om hans ”körning” o ”kriminella” livstid för han är på riktigt psykotisk! De finns t.o.m. på papper. Men allt annat är han ganska så ärlig med. Man märker ju hur mkt han drar sig på vissa av deras q/a som dyker upp på TikTok för hon vill hela tiden prata om deras förhållande men han försöker o varken bekräfta lr neka. Kan tänka mig att hon fått bra mkt skäll för sånt! Sen att hon går o gråter över att han ej fick fotboja, HAN FÅR JU BARA BEVILJAD FOTBOJA PÅ ADRESSEN HAN ÄR FOLKBOKFÖRD PÅ!! Så vrf fixade du inte en folkbokföringsadress åt Alex, fangirl Alva? För du tycker det e coolt att din diva till man leker kåkfarare men kissar ner sig så fort ngn som e jämgammal lr äldre än hnm säger åt han! Hahahaha asså har såna sjuka historier om när han exempelvis skulle träffa en ifrån lejonen som han påstod var deras bröder o jag va med på plats, kan säga att dom va allt annat än bröder..

Hans mamma är jättesmart! Redan efter att Alex tagit överdos ville hon ta hem honom men Alva startade ngn gangsterbitch beef! Hon har lagt undan pengar för att finansiera ett privat behandlingshem för Alex när han verkligen verkligen vill o hennes krav är då att han ska klippa med alla exakt alla inklusive hans låtsats fru! Hon har claimat hans efternamn enbart för hon tror andra tjejer brinner på henne, men Alva det e skillnad på en flicka o en kvinna Hon är läskig faktiskt… riktigt obehaglig!
Citera
2023-04-06, 18:04
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:

Då jag också har gemensamma bekanta med pundaralex så kan jag bekräfta delen med vännens kvinhuggning. Det är bara en låg grej av många Alex ställt till med.
Alex OCH Alva är lika låga smuts och förtjänar att sitta och sen ruttna i jorden bägge 2 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in