2023-04-23, 23:01
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Rumor has it att Alvi Schlajfi är gravid! Hoppas jag har fel med tanke på parets issues på exakt alla plan och att Alex inte ens klarar vara pappa till de två han redan har.
Tyvärr fått infon från två håll nu och hennes mage ser bulligare ut än nånsin. Hon sa även idag att hon mått så illa de senaste dagarna...Så denna gång är jag rädd att ryktet stämmer. Arma barn!

Hon klunkar i sig lite väl mycket energidryck för att vara gravid. Samt röker.
Iofs skulle det inte vara så förvånande när det kommer till henne.
Hennes mage ser alltid ut sådär.
Har sett henne i verkligheten och hon är extremt kort och tjockare i verkligheten än om man jämför på bild.
Citera
2023-04-23, 23:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Har sett henne i verkligheten och hon är extremt kort och tjockare i verkligheten än om man jämför på bild.
Hur lång är hon och hur mycket skulle du uppskatta att hon väger?

Hon har för att uttrycka sig milt blivit väldigt rund sista tiden. Troligtvis pga stressätandet och ett försök att bli ren.

Hoppas verkligen inte hon är gravid, kommer garanterat bli en hvb unge.
Citera
2023-04-23, 23:10
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur lång är hon och hur mycket skulle du uppskatta att hon väger?

Hon har för att uttrycka sig milt blivit väldigt rund sista tiden. Troligtvis pga stressätandet och ett försök att bli ren.

Hoppas verkligen inte hon är gravid, kommer garanterat bli en hvb unge.

Hon är mellan 150-155 cm och skulle gissa på att hon väger runt 75 kg.
Allt hull sitter på röv, mage och armar.
Pattarna är klassiska chipstuttar.
Ifall hon skulle gå ner 10 kg så skulle hon vara planka.
Citera
2023-04-23, 23:17
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Hon är mellan 150-155 cm och skulle gissa på att hon väger runt 75 kg.
Allt hull sitter på röv, mage och armar.
Pattarna är klassiska chipstuttar.
Ifall hon skulle gå ner 10 kg så skulle hon vara planka.
Jo man ser att hon har riktiga fläskpattar.

150cm är ju fan dvärglängd, det var jag i typ tvåan lol.
Citera
2023-04-23, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Rumor has it att Alvi Schlajfi är gravid! Hoppas jag har fel med tanke på parets issues på exakt alla plan och att Alex inte ens klarar vara pappa till de två han redan har.
Tyvärr fått infon från två håll nu och hennes mage ser bulligare ut än nånsin. Hon sa även idag att hon mått så illa de senaste dagarna...Så denna gång är jag rädd att ryktet stämmer. Arma barn!
Usch fyfan!
Hoppas verkligen inte att det stämmer! Det enda jag hoppas på är att hon också skulle va inblandad och bli anhållen. Få känna på livet utan sociala medier och filter ett tag skulle göra henne gott!
Citera
2023-04-24, 00:00
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Usch fyfan!
Hoppas verkligen inte att det stämmer! Det enda jag hoppas på är att hon också skulle va inblandad och bli anhållen. Få känna på livet utan sociala medier och filter ett tag skulle göra henne gott!

Ja fy fan jag hoppas det inte stämmer! 2-3 nocco om dagen och röker på det är säkert helt okej i hennes vridna ögon. Men ja, vi får väl se helt enkelt.

Någon mer som märker att hennes tal fortfarande är väldigt annorlunda/förändrat? Låter som en liten fjortis, har backat till hur hon lät i intervjun med bögen. Smackar något märkligt pussljud också efter varje "typ", alltså flera gånger per mening. Tjackskador eller pågående missbruk?

Exakt Jackdaniels77, det finns inget jag önskar hellre dessa idioter mer än att hon också åker in ett bra tag. Och att Schlajf dumpar Bonnie for good. Han behöver fokusera på att bli ren, och utan henne är enda vägen. Två små barn somnar varje kväll utan en pappa i sitt liv. Dags för honom att sätta dem före sina egna själviska behov. Det borde även Alva respektera och backa undan med sitt låtsasäktenskap.
Citera
2023-04-24, 08:11
Medlem
Ni tror inte hon "knarkat" då av den enkla anledningen att hon ska kunna prata om sitt "drogmissbruk" i framtiden?
Citera
2023-04-24, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elvameter
Ni tror inte hon "knarkat" då av den enkla anledningen att hon ska kunna prata om sitt "drogmissbruk" i framtiden?

Nästan bingo. Hon har knarkat för att kunna supporta hennes man i det han gör, så att hon i framtiden kan berätta för barnen om deras missbrukarbravader. Hon är psykopat tro mig hon kan sluta exakt när hon vill.
Citera
2023-04-24, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elvameter
Precis så!
Dock har hon inte en aning om hur det är att knarka, och ”sluta” knarka på riktigt!
Ngr månader räcker knappast som merit för att kunna berätta för barnen vilken häftig missbrukare hon va som ung!
Det e så jävla löjligt att hon sitter och säger att hon är hög på livet nu när hon varit ”ren” ngr veckor! Det är ett absurt uttalande, och en grov förolämpning till alla de som kämpar med riktigt missbruk. Som någon skrev här, det tar flera månader att bli av med det fysiska besvären och ännu längre tid att bli av med de psykiska!
Därför Alex inte lyckas hålla sig ren i längre perioder, han klarar det helt enkelt inte, därför att han är en missbrukare på riktigt! Hade varit galen på Alva om jag var honom! Vilka sjuka saker hon säger, hon är helt gränslös!
Citera
2023-04-24, 17:51
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jango-fett
100 faktist. Det räcker till 2 dosor kaliber snus och lite godis
När höjdes det?
Citera
2023-04-24, 18:22
Medlem
Benyameans avatar
Jäklar vilken fupa Alvish har, hela hennes kropp ser ju felkonstruerad ut.

Sen det här med att hon spelar nykter missbrukare, visst hon har ju supit och pundat ett tag men vad fan tror hon att hon har att komma med i det avseendet? Hon kommer ju garanterat trilla dit igen.

Jag hoppas att hon får nog av att vara ett skämt på nätet snart och styr upp sitt liv, lämnar Alex och skaffar ett jobb och ett eget hem men den chansen är väl minimal.
Citera
2023-04-24, 19:58
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Queen bee
Hon kunde väl heta queen slajf?
WT Queen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera