2023-04-26, 13:53
Medlem
ZugMaskins avatar
Jag försöker så gott jag kan att förhindra det. Lyckades få bort dom från corona vaccin. TBE vaccin däremot kan vara en bra idé om man bor i sådan miljö.

Men jag är skeptisk. Det finns ingen epidemi jag tagit vaccin mot. Glöm det. Det där hajade jag för 15 år sen redan. När folk skulle vaccinera sig mot snuva. Svin och fågelinfluensan. Total idioti. Man tar alltid en risk när man tar ett vaccin. Att ta vaccin mot vanliga influensor är idioti.
Citera
2023-04-26, 13:59
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havsvalv
jag har inte haft influensa på flera år, så varför ska jag inbilla mig att jag inte har ett fungerade immunförsvar? min kollega på mitt förra jobb sa att innan han slutade ta influensavaccinet årligen så blev han ALLTID sjuk i influensa, men utan så höll han sig frisk.
Tror du att du har ett 'naturligt immunförsvar' mot smittkoppor? Ebola? Gula febern? Japansk encefalit? Malaria? Polio? TBE?
Citera
2023-04-26, 14:00
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29413113/
Var i den studien finner du att aluminium i form av adjudans i vaccin kan orsaka exempelvis asperger?

Jag föreslår att du övergår från dina fantasier till att bli seriös. Annars fungerar det inte.
Citera
2023-04-26, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Tror du att du har ett 'naturligt immunförsvar' mot smittkoppor? Ebola? Gula febern? Japansk encefalit? Malaria? Polio? TBE?
hur tror du man blir sjuk om inte för att man har tvingats på ett försvagat immunsystem genom att förgiftas från födseln?

polio som de 'utrotade' återkom ENBART för att man 'vaccinerar' folk för det.

'vaccine dericed polio' 2022

https://www.cdc.gov/vaccines/vpd/pol...virus-faq.html
Senast redigerad av havsvalv 2023-04-26 kl. 14:09.
Citera
2023-04-26, 14:03
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29413113/
Vilka vacciner innehåller aluminium??

Varför har man aluminium i vaccin? Det jag vet om vaccin är att de har fan ingen metall i. Vaccin är ju en liten dos smittämnen. Kroppsfrämmande ämne. Som vita blodkroppar sedan skapar antikroppar mot denna antigen. Granulocyter käkar upp dom. Vips du är immun. Och du för inte smittan vidare.

Det är ett vaccin. Det är därför röda hund utrotades. Därför att det är ett vaccin.

Corona är inte utrotat. Folk blev sjuka trots fyra sprutor. Och folk smittade som var vaccinerade. Och Pfizer själva erkänner detta. Corona vaccinet har precis alla egenskaper som ett vaccin per DEFINTION inte ska ha.

Ändå tror folk att det är ett vaccin.

Det är helt ofattbart. Hur kan man bli så hjärndöd?
Citera
2023-04-26, 14:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Var i den studien finner du att aluminium i form av adjudans i vaccin kan orsaka exempelvis asperger?

Jag föreslår att du övergår från dina fantasier till att bli seriös. Annars fungerar det inte.
det står ju tydligt att aluminium i hjärnan är bundet till autism, 'adjudans' eller inte. att du vill förringa för att du måste 'följa vetenskapen' oavsett hur ogenomtänkt är din väg mot döden du även vill tvinga andra till.
Citera
2023-04-26, 14:07
Medlem
Det är helt sjukt faktaresistent och oansvarigt. Vaccin räddar hur många liv som helst, det är fullständigt vetenskapligt klarlagt.

Det där är på samma nivå som att aldrig ta sina barn till läkare eftersom man inte litar på dessa.

De barn som får en förälder som TS har verkligen maximal otur.
Citera
2023-04-26, 14:09
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
det kommer ALDRIG existera något sådant eftersom människor har ett naturligt immunförsvar ifall de inte inavlat bort det eller fått det förstört genom att injicera 'vinstdrivande vaccin'.
Du pratar strunt.

Förr i tiden dog mängder av människor av smittkoppor, men OM man överlevde så blev man immun mot sjukdomen.
Sen upptäckte man att bondkvinnor aldrig fick smittkoppor.

Någon drog slutsatsen att detta berodde på att bondkvinnorna smittats av den (för människor) helt ofarliga sjukdomen, kokoppor.
Ofarliga kokoppor gav alltså ett skydd mot den dödliga och mycket smittsamma sjukdomen smittkoppor.
Världens första vaccineringskampanj inleddes och nästan alla människor gavs kokoppor för att ge dem skydd mot smittkoppor.

Detta lade grunden för vaccinationskunskapen. Vacca är italienska för ko.

Detta var alltså fullt begripligt för bönder1700-talet. Men du kan inte begripa detta?
Senast redigerad av Bone Collector 2023-04-26 kl. 14:11.
Citera
2023-04-26, 14:09
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
det står ju tydligt att aluminium i hjärnan är bundet till autism, 'adjudans' eller inte. att du vill förringa för att du måste 'följa vetenskapen' oavsett hur ogenomtänkt är din väg mot döden du även vill tvinga andra till.
Och om man vill så kan man tolka studier som du gör.

Cherrypicking kallas sånt för. Något typiskt som faktaresistenta wt ägnar sig åt.
Citera
2023-04-26, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Du pratar strunt.

Förr i tiden dog mängder av människor av smittkoppor, men OM man överlevde så blev man immun mot sjukdomen.
Sen upptäckte man att bondkvinnor aldrig fick smittkoppor.

Någon drog slutsatsen att detta berodde på att bondkvinnorna smittats av den (för människor) helt ofarliga sjukdomen, kokoppor.
Ofarliga kokoppor gav alltså ett skydd mot den dödliga och mycket smittsamma sjukdomen smittkoppor.

Detta lade grunden för vaccinationskunskapen. Vacca är italienska för ko.

Detta var alltså fullt begripligt för bönder1700-talet. Men du kan inte begripa detta?
bara för att det står något någonstans som främjar enorma ekonomiska vinster för vaccinföretag så ska inte inte ifrågasätta det för att man annars framstår som 'dum'?
Senast redigerad av havsvalv 2023-04-26 kl. 14:13.
Citera
2023-04-26, 14:13
Medlem
Mot polio, mässling och liknande går an. Så länge det är de gamla recepten som används.

Problemet idag är att de nu för tiden myglar in allt i en och samma spruta.

Sen om vaccin idag är lika viktigt som förr, då vi konstant levde i smuts och misär, då risken för adhd, autism och liknande ökar en en annan fråga. Människan överlevde och frodades i ca 200.000 år utan vaccin.
Citera
2023-04-26, 14:14
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch
Mot polio, mässling och liknande går an. Så länge det är de gamla recepten som används.

Problemet idag är att de nu för tiden myglar in allt i en och samma spruta.

Sen om vaccin idag är lika viktigt som förr, då vi konstant levde i smuts och misär, då risken för adhd, autism och liknande ökar en en annan fråga. Människan överlevde och frodades i ca 200.000 år utan vaccin.
Mässling är inget du får av smuts.

Och någonstans känner jag att det handlar om att korkades barn får lida. Kanske föräldrarna vaknar till när några barn fått sätta livet till av tetanus och eller mässling?
Senast redigerad av Stormpiskare 2023-04-26 kl. 14:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in