2023-04-25, 20:14
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Och för er Djurgårdare ska ni väl vara er vana trogna och ramla ur efter ett par år med topplaceringar så det är väl dags snart
Skull du sätta dig bakom ratten med 1.2 promille?
Citera
2023-04-25, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Skall vi jämföra våran spelscheman? Tycker du verkligen det?

Kalmar (h) = Kalmar (h)

Sirius (b) > BP (b)

Elfsborg (b) > Norrköping (h)

Hammarby (h) > Blåvitt (b)

Krya på dig lilla vännen.

Citat:
Ja men grattis Hybris-Nisse ni har mött oerhört bra motstånd, skulle vilja säga att vi har haft likvärdigt motstånd ändå har vi vunnit alla våra och inte ni. Och du anser väl fortfarande Simon Gustafsson en bättre spelare än alla som spelat i Malmö i modern tid, som sagt hybris, ni har råkat vinna ett guld, ETT. Vi har båda mött Kalmar ni åkte på rejält stryk och vi vann, elfsborg och norrköping har lika många poäng så du kan knappast räkna dom som bättre än Norrköping, Sirius och BP lika många poäng och av det jag såg sirius prestera mot er så är dom betydligt sämre än BP, Hammarby är det enda du kan säga är bättre än IFK men fan vet om dom är det ens.
Visst att vi sett svaga ut men ett jävla påhopp att vi ska behöva likställas med Blåvitt. Så jävla illa är det inte!
Citera
2023-04-25, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Jeahze begår brott efter han lämnat Bajen och det är vårt ansvar? Hur svårt är det att se skillnaden på hur alla andra föreningar sköter saker kontra Malmö. Problemet är att Malmö tillåter i princip vad som helst utanför planen så länge man presterar på planen. Var spelarna kommer ifrån är inte det relevanta, hur klubben agerar är det. Oavsett om det är en stockholmare, afrikan, skåning eller göteborgare så ska sexförbrytare inte få beträda planen innan domen ens är avtjänad. Rattfyllerister ska naturligtvis inte heller få spela bara dagar efter att man supit ner sig bakom ratten.

Fredrik29 du är så inavlad och blåst att jag inte orkar kommentera mer än att skillnaden är att i Hammarby utlyser vi fri jakt på pedofiler, i Malmö applåderar ni dem.

Hur många gånger ska jag säga till dig att Albornoz-fallet behandlades fel, släpp det nån gång det är nästan 10 år sen för helvete, och hur ska man få in i din skalle att rattfylleri är en rättssak inte en klubbsak, ja han borde fått ett par matcher men han har blivit bestraffad av klubben med, vilket inte är deras skyldighet att göra. Och jag tog inte upp nåt med Jeahze men om vi ska vara så noggranna så skedde ju den första misshandeln i december innan han ens åkt över till Usa, hade han ens skrivit på då? Och Amoos bravader bara det nån månad efter han lämnat bajen, bra fostran ni har i bajen, för så som du maler på så verkar det ju vara klubbarnas fel hur enstaka individer beter sig så då har Hammarby en del skuld i deras beteende eftersom dom varit där. Och vad fan gjorde Jeahze i stockholm ens, han är från Linköping, festade med sina bajenpolare?
Och du har fortfarande inte lärt dig skillnaden mellan pedofili (pre-pubertala) och hebefili(pubertala) Det är en ganska stor skillnad på en 14 och 20 åring som har sex med varann än en typ 60 åring som ger sig på barn under 10.

Och du undrar vad vi har i vårt vatten här nere, ja du det är vatten, dom vi haft i klubben som inte skött sig har varit stockholmare, örebroare, afrikan, sydamerikan. Är det du som är gäddan på dumpen? Såna äckelgubbar brukar ju sitta o skrika skit om deras egna böjelser på forum.
Citera
2023-04-25, 21:17
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Visst att vi sett svaga ut men ett jävla påhopp att vi ska behöva likställas med Blåvitt. Så jävla illa är det inte!

Fast jag vill påstå att Blåvitts insats mot oss var bättre än er insats mot Häcken. Ni skänkte ju bort era möjligheter.

Sedan har kanske ni varit bättre överlag än Blåvitt under de fyra första omgångarna.
Senast redigerad av mishima 2023-04-25 kl. 21:20.
Citera
2023-04-25, 21:22
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Hur många gånger ska jag säga till dig att Albornoz-fallet behandlades fel, släpp det nån gång det är nästan 10 år sen för helvete, och hur ska man få in i din skalle att rattfylleri är en rättssak inte en klubbsak, ja han borde fått ett par matcher men han har blivit bestraffad av klubben med, vilket inte är deras skyldighet att göra. Och jag tog inte upp nåt med Jeahze men om vi ska vara så noggranna så skedde ju den första misshandeln i december innan han ens åkt över till Usa, hade han ens skrivit på då? Och Amoos bravader bara det nån månad efter han lämnat bajen, bra fostran ni har i bajen, för så som du maler på så verkar det ju vara klubbarnas fel hur enstaka individer beter sig så då har Hammarby en del skuld i deras beteende eftersom dom varit där. Och vad fan gjorde Jeahze i stockholm ens, han är från Linköping, festade med sina bajenpolare?
Och du har fortfarande inte lärt dig skillnaden mellan pedofili (pre-pubertala) och hebefili(pubertala) Det är en ganska stor skillnad på en 14 och 20 åring som har sex med varann än en typ 60 åring som ger sig på barn under 10.

Och du undrar vad vi har i vårt vatten här nere, ja du det är vatten, dom vi haft i klubben som inte skött sig har varit stockholmare, örebroare, afrikan, sydamerikan. Är det du som är gäddan på dumpen? Såna äckelgubbar brukar ju sitta o skrika skit om deras egna böjelser på forum.

Exakt alla som babblar om hebefili är pedofiler eller pedofilapologeter. Nu är ni två här iff iffare här inne som har gjort det.

Oavsett vilket av de båda alternativen ni är så är det vidrigt.

Sluta gräva era egen grop nu.
Citera
2023-04-25, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Fast jag vill påstå att Blåvitts insats mot oss var bättre än er insats mot Häcken. Ni skänkte ju bort era möjligheter.

Sedan har kanske ni varit bättre överlag än Blåvitt under de fyra första omgångarna.
Ingen aning om matchbilden mot Häcken, var för full den matchen!
Samma mot Degerfors, och mot Varberg…

Är fan bara gnagetmatchen jag höll mig någorlunda nykter för, det var fel jävla match att ta det lugnt med alkoholen…
Citera
2023-04-25, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Exakt alla som babblar om hebefili är pedofiler eller pedofilapologeter. Nu är ni två här iff iffare här inne som har gjort det.

Oavsett vilket av de båda alternativen ni är så är det vidrigt.

Sluta gräva era egen grop nu.

Det är mer än vidrigt men så som han gått på om det nu i åratal och anser allt är klubbarnas fel är lika vidrigt.
Citera
2023-04-25, 21:43
Medlem
Citat:
Ja för bajare är ju sååååååååååååå jävla perfekta, ni som tog emot äcklet Hamad med öppna armar som också legat runt med tjejer som en hund o var den i Miko-fallet som försökte övertala tjejen att dra tillbaka anmälan, hur fan mycket tror du inte händer som inte kommer fram, det springer en massa 18-20 åriga talanger på träningarna och på sidan står bunkvis med 14-16 åriga tjejer o dreglar över dom, vågar påstå att väldigt många av dessa unga killar tagit tillfället i akt.
Lägg ner ditt jävla tjat om Miko nu du har hållt på i åratal om det och det var snart 10 år sedan det hände, ingen av dom är välkomna i Malmö igen.

Borde Pena lämnats utanför truppen ett par matcher, ja absolut, men han har fått ekonomiskt straff av klubben vad jag vet plus stå och berätta framför ledare och laget och skämmas, utöver det så kommer det bli ett rättsligt fall som bestämmer hans straff, svårare än så är det inte.
Tro inte att ditt Bajen är så jävla perfekt och kommer agera helt perfekt om nåt händer så vitt jag vet så sitter inte du i styrelsen och bestämmer då har dom en jävligt låg intelligensnivå som krav.
Och om ni är så mycket emot pedofiler i ert supporterled så kan ni ju börja med att ta hand om äckelgubben från dumpen som länkades här för ett tag sen som skickade snusk till och gav sig ut för att träffa en 14 årig pojke och han var väl 60 plus.

Sluta för helvete gapa om att klubbar är smutsiga för att deras spelare begår fel i samhället, klubbarna är väl för fan inte övervakare eller rättsskipare, gå o lägg dig igen. Och du behöver inte ens gapa om att så hade inte stockholmsklubbar gjort, för du vet faktiskt inte och som sagt klubbarna är inte rättsskipare eller en jävla domstol, du är patetisk med ditt eviga jävla tjat. Inte ens om det hände i Bajen eller nån annan stockholmsklubb skulle jag bete mig som dig.

Tack för ditt ärliga svar.
Ganska lätt att tyda varför såna här incidenter sker gång på gång i just Malmö.
Citera
2023-04-25, 22:02
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Jeahze begår brott efter han lämnat Bajen och det är vårt ansvar? Hur svårt är det att se skillnaden på hur alla andra föreningar sköter saker kontra Malmö. Problemet är att Malmö tillåter i princip vad som helst utanför planen så länge man presterar på planen. Var spelarna kommer ifrån är inte det relevanta, hur klubben agerar är det. Oavsett om det är en stockholmare, afrikan, skåning eller göteborgare så ska sexförbrytare inte få beträda planen innan domen ens är avtjänad. Rattfyllerister ska naturligtvis inte heller få spela bara dagar efter att man supit ner sig bakom ratten.

Fredrik29 du är så inavlad och blåst att jag inte orkar kommentera mer än att skillnaden är att i Hammarby utlyser vi fri jakt på pedofiler, i Malmö applåderar ni dem.

Sarfo begick sina brott när tillhörde Sirius, så du får ta med Kim & Tolle som var tränare där då.
Mikko där var jag av dem som kritiserade MFF hårdast här på Flashback.
Penã borde ställts åt sidan i 2-3 matcher. Jag tror inte MFF kan stoppa honom att träna.
Citera
2023-04-25, 22:06
Medlem
VanDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cratzie
Tack för ditt ärliga svar.
Ganska lätt att tyda varför såna här incidenter sker gång på gång i just Malmö.
Det får du gärna utveckla.
Antar att du är supporter till en förening där spelarna riskerar brännskador på grund av ert usla underlag.
Kanske bättre om du lagt din energi och ilska på detta problem i stället för hur vi hanterar våra inre angelägenheter.
Citera
2023-04-25, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDog
Det får du gärna utveckla.
Antar att du är supporter till en förening där spelarna riskerar brännskador på grund av ert usla underlag.
Kanske bättre om du lagt din energi och ilska på detta problem i stället för hur vi hanterar våra inre angelägenheter.

Han är Djurgårdare ja, laget som har tränare som var i Sirius och höll käft om Sarfo och ansåg okej bestraffning typ bara var att säga åt honom att det var fel och dom har Blottar-Bosse som ordförande, som sagt folk borde sluta skrika om att allt är klubbars fel, rövhål och idioter har alltid funnits i alla klubbar och kommer alltid komma fler, nästa gång är det nån annan klubb.
Citera
2023-04-25, 23:06
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Ingen aning om matchbilden mot Häcken, var för full den matchen!
Samma mot Degerfors, och mot Varberg…

Är fan bara gnagetmatchen jag höll mig någorlunda nykter för, det var fel jävla match att ta det lugnt med alkoholen…
Förutom att skänka bort två mål (som redan där gör att man förlorar 75 % av alla matcher) så var matchen mot Häcken spelmässigt hyfsad från Bajens sida, dock svagt i offensiva tredjedelen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in