2023-04-25, 19:33
Medlem
Sillsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sidhellacopter
Är du efterbliven? Han har inte gjort någonting. Det är Vänstermänniskor som använder honom och hans svarta hud för politiska ändamål.

Tror du han är den enda ”negern” som säljer majblommor? Du gör enbart dig själv till åtlöje.
Citera
2023-04-25, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillsvin
Ja, har lär knappast gå på några bidrag. En riktig bedrift och jäklar vilket CV grabben redan skaffat sig. Lägg hans namn på minnet, grabben kommer definitivt bli något stort.

Håller med. Känns som nästa Robert Mogabe vi ser här. Svenska sossar och kommunister stödde även den lilla gynnaren i unga år.
Citera
2023-04-25, 19:37
Medlem
jori9900s avatar
Sveriges nästa statsminister?
Citera
2023-04-25, 19:39
Medlem
Sidhellacopters avatar
Citat:
Ja, har lär knappast gå på några bidrag. En riktig bedrift och jäklar vilket CV grabben redan skaffat sig. Lägg hans namn på minnet, grabben kommer definitivt bli något stort.

En vuxen skapade en snyftkampanj på sociala medier. Han har inte gjort ett skit. Och du är dum i huvudet.
Citera
2023-04-25, 19:45
Medlem
Citat:

Ingen större bedrift med tanke på att han fått all försäljning via andra kanaler som tycker synd om honom.
Citera
2023-04-25, 19:47
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Klart jag gläds, men det finns inget mer oattraktivt än snåla rika människor som sitter på rikedomar samtligt som asylsökande försöker få livet att gå ihop.

Nog kan vi som tror på alla människors lika värde ge mer till Hamid?

Vi har ju just fått lön!

Nu har jag ju ingen lön. Men du har rätt.

Så jag köpte faktiskt en till av Hamid bara därför.

🎉

Tack för ditt köp!

Ordernummer: ZQNAR8MXPZ23xxxx

2023-04-25, 19:48
Medlem
Sillsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petramede
Ingen större bedrift med tanke på att han fått all försäljning via andra kanaler som tycker synd om honom.

Och? Han har oavsett sålt enormt bra… Antar att du bara är avundsjuk som blivit bräckt många gånger om av en liten kille.
Citera
2023-04-25, 19:49
Medlem
Sillsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Han lyckades födas med svart hud. Det är väl ungefär det han har på sitt CV.

Något han isåfall lyckats förvalta på ett fantastiskt sätt. Eller finns det andra ”negrer” som ligger i närheten?
Citera
2023-04-25, 19:50
Medlem
Citat:
Något han isåfall lyckats förvalta på ett fantastiskt sätt.

Det är inte han själv som gjort det och det är inte någon bedrift i PK-Sverige. Ljugmedia väljer ut ett snyftoffer då och då och han hade tur att bli ett av dem.
Citera
2023-04-25, 19:51
Medlem
guderis avatar
Herregud. Finns det människor som på allvar tror att en 12 åring sålt majblommor för 2 miljoner.

Seriöst ta och räkna på hur många det blir per dag och se om det är rimligt...

FÖR FAN!!
Citera
Medlem
Jag har läst tråden men fattar ändå inte hur det går till att en person säljer för 2 miljoner. Uppenbarligen kan det inte vara försäljning till 50,000 fysiska personer. Det talas om viralt och försäljning på nätet. Men hur går det till? Om folk köper via majblomman.se torde väl det vara ett direktköp mellan köpare och majblomman? Kan knappast krediteras grabben. Har den unge mannen en hemsida med ett bankkonto där folk kan sätta in pengar? Pengar som han sen skickar till majblomman, vilket skulle förklara att hans namn finns med som en gigantisk köpare av majblommor. Kan någon förklara så att även jag begriper?
Citera
Medlem
Sillsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Det är inte han själv som gjort det och det är inte någon bedrift i PK-Sverige.

Vem är det som sålt då? Stämmer det du säger är kille ta mig fan ett geni som redan fått andra att jobba för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in