2023-04-25, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Köpte lite förut idag också.

Och visst har jag tusen spänn att lägga på honom. Betydligt mycket mer än så också, om jag vill. Han ser inte ut att behöva det däremot. Kul!

Har du mer att ge så ska du handla! Visa nu att du är emot rasism. Blir förbannad över folk som bara köper för några hundra. Är ni fattiga eller?
Citera
Medlem
Sillsvins avatar
Typiskt PK-svennar att köpa majblommor från en blatte. Skulle inte förvåna mig om muhammedanen har hjälp av sina ”brushor” och kusiner som hotar folk till att köpa.

Nej, allvarligt…

Riktigt bra jobbat! Killen lär nog lyckas ganska bra i sitt framtida liv, jag hoppas iaf det! Tragiskt att somliga hakar upp sig på hans hudfärg. Vidrigt rent ut sagt!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Enligt hemsidan går enbart 40% till välgörenhet. Barnet behåller 10%. Kopierar direkt från hemsidan.

Intressant, varannan krona han drar in går varken till honom själv eller välgörenhet.
Citera
2023-04-25, 19:25
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Har du mer att ge så ska du handla! Visa nu att du är emot rasism. Blir förbannad över folk som bara köper för några hundra. Är ni fattiga eller?

Sluta tro att du är listig nu. Ingen går på dina dumheter. Gläds åt Hamid istället.
Citera
2023-04-25, 19:27
Medlem
FetFulElaks avatar
Det bara plaskar till i trosorna på batikhäxorna när de ser den lille negern... äntligen något att lägga "dåligt samvete för att jag är privilegierad vit fet medelklasstant"-pengar på nu när afghanerna flyttat ut
Citera
2023-04-25, 19:27
Medlem
heggeness avatar
Bra jobbat! Helt fantastiskt, skulle tro att vi om 15-20 år kan läsa om någon startup som denna kille har fixat, som ger hundtatals jobb.

Vi vill ha fler invandrade mini-Kamprads som denna kille!
Citera
2023-04-25, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Sluta tro att du är listig nu. Ingen går på dina dumheter. Gläds åt Hamid istället.

Klart jag gläds, men det finns inget mer oattraktivt än snåla rika människor som sitter på rikedomar samtligt som asylsökande försöker få livet att gå ihop.

Nog kan vi som tror på alla människors lika värde ge mer till Hamid?

Vi har ju just fått lön!
Citera
2023-04-25, 19:29
Medlem
HomoDeuss avatar
Skitkul att en liten invandrargrabb på 12-år har fått fler svenskar och invandrare att göra något av det svenskaste någonsin.

Eller så var det asylsamordnaren som fick till det.

Det var hur som helst garanterat ingen svärjevän, nationalist eller lantisrasse.
Citera
2023-04-25, 19:29
Medlem
Sidhellacopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Bra jobbat! Helt fantastiskt, skulle tro att vi om 15-20 år kan läsa om någon startup som denna kille har fixat, som ger hundtatals jobb.

Är du efterbliven? Han har inte gjort någonting. Det är Vänstermänniskor som använder honom och hans svarta hud för politiska ändamål.
Citera
2023-04-25, 19:30
Avslutad
"10 procent går till barnet som säljer majblommor. 10 procent går till gruppen barn som säljer majblommor. 40 procent går till den lokala majblommeföreningen för att dela ut i direkt ekonomiskt stöd. 40 procent till riksförbundet för påverkansarbete, stöd till forskning, råd och stöd till lokalföreningar."

Låter flummigt värre.
Senast redigerad av Juristen08 2023-04-25 kl. 19:34.
Citera
2023-04-25, 19:30
Medlem
Gyrks avatar
Tyvärr låst, men verkar intressant: https://uvell.se/2023/04/25/majblomme-gate/
Citera
2023-04-25, 19:32
Medlem
Sillsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes

Ja, har lär knappast gå på några bidrag. En riktig bedrift och jäklar vilket CV grabben redan skaffat sig. Lägg hans namn på minnet, grabben kommer definitivt bli något stort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in