Citat:
Ursprungligen postat av
Fisnils
Provade Ypsilos Amnesy 85% igår o shit vilken tripp. Så van vejpare så tog ja 5djupa bloss, ca 20min senare kom effekten. Påminde en hel del om en lsd tripp o inte alls som den man får av hasch o gräs. Inge fel i de dock, va rätt najs. Roligast var nog att ljudet lagga. Asså knäppte ja med fingrarna så kom ljudet 1sek efter 😅. Ruset höll i sig ca 6tim o hade en peak på ca 40-50min. Nästa gång tror ja att ja bara tar 2puffar 🤪
Har rökt gräs och hash en gång vardera för 20 år sedan så har noll koll, men jag söker något som kan lindra mina sömnproblem. Har extremt svårt att stänga av hjärnan och beställde en Ypsilos we/ed. Försökte läsa vilken av deras varianter som lämpar.sig för vad men hittade inget. Den jag köpte innehåller följande WE/ED - HHC 45%, CBG 40%, CBC 5%, Terpenen 10%, alltså mindre HHC men mer CBG än deras övriga varianter. Vad lämpar sig låg HHC/hög CBG till kontra hög HHC/låg CBG? Min killgissning som agerade underlag för beställningen sa att den jag beställde bör lämpa sig för sömn, men jag har haft fel förr, rätt ofta.