2023-04-24, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankatstojo
Tjej på 55 kg.
För 20 min sen Tog 4 bloss från vardera vape hhc 90% sativa mango haze och hhc vape gorilla glue också sativa.

Har bara testat försiktigt, ska fylla på snart men hittills känns de likt att va hög på en blandning av svagsvamptripp och thc. Mer klar i skallen än thc och blev plötsligt insiktsfull så satte mig framför spegeln och pratade vett med mig själv på ett ödmjukt sätt haha. Men känner mig bäng för övrigt som åt thc hållet.

Märker dock när jag skriver detta att jag är påverkad för de va inte enkelt å få ihop o va tog lång tid xD

Spännande Fått paket idag ifrån Partybolaget. Ska bli intressant att testa efter jobbet
Köpte "Amnesia HHC AM/NE"
Citera
2023-04-24, 11:19
Medlem
tjallepetters avatar
Kan detta få samma effekter som Spice?
Är det syntetiskt skit som kommer fucka upp dig eller kan man va säker på att det är lika ofarligt som vanlig cannabis?
Citera
2023-04-24, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisnils
Ingen?! 😕☹️

Finns att beställa från Danmark och tjeckien
Citera
2023-04-24, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ormhund
Någon som testat från Partybolaget?

https://www.partybolaget.se/vape-hhc

Dom är bra
Citera
2023-04-24, 14:02
Medlem
Prövade detta hemma hos en bekant i helgen som använder det som smärtstillande. Nu röker inte jag CB alls ( längre) så hade absolut 0 tolerans. Likväl prövade jag HHC och blev bäng, men denna bänghet var knappast skön på det sätt jag minns att CB med THC var för många år sedan. Snarare tvärtom, ruset var mest irriterande och på intet sätt roligt. Var skönt när det la sig. Den enda positiva egenskapen med med HHC var att jag åkte på munchies (försöker gå upp i muskelmassa). Nä ger HHC 2/10. Noterar även att vissa menar på att detta dyker upp på pisstest, och då ser jag verkligen inte poängen med HHC. Möjligen tillgängligheten då.
Citera
2023-04-24, 14:18
Medlem
Finns det någon fysisk butik i Stockholm som säljer HHC edibles? Tacksam för svar!
Citera
2023-04-24, 18:04
Medlem
Beställde precis 90% Gorilla Glue från DrHerbals.se, någon som har erfarenhet av dessa och vad tyckte ni?
Citera
2023-04-24, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerMouse
Ja fattar va du menar, men att korsa plantor och få fram starkare % THC är helt annat än att tvinga fram HHC i labb ?! tror inte du kan korsa plantor med varandra och öka HHC, men jag kan ha fel

Ja fast du tar ju inte 2 bloss av en joint eller hur? Har du legit HHC så kommer det räcka med 2 bloss om du inte har hög tolerans.

Min poäng är att gräset du röker idag har bra mycket högre THC procentuellt jämfört med förr. Sen har du THC wax som är 90%+ precis som HHC.

HHC är svagare än THC men likt. Det är inte som spice även om det framställs i ett lab där man omvandlar CBD till HHC och det finns naturligt i plantan även om det är mindre mängder, precis som det var förr med mängden THC i plantorna.

Röker du hasch då vet du fan inte vad du får i dig ÖHT.
Citera
2023-04-24, 19:24
Medlem
Drugglarns avatar
Någon som kan gröna drherbals? Är 1 godis (30mg) tillräckligt för effekt? har aldrig brukat i mitt liv.
Citera
2023-04-24, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drugglarn
Någon som kan gröna drherbals? Är 1 godis (30mg) tillräckligt för effekt? har aldrig brukat i mitt liv.

Kan gröna dom! Hade dock ingen tolerans då jag käkade gummies, har du aldrig hållt på så testa 1 å vänta 1-2 timmar. Jag käkade 2 å kände av det rätt gött men slutade med CB för cirka 3 månader sen å då käkade jag edibles med 1g hasch i varje kaka. Ät hellre en för lite än en för mycket, kan bli en jävla åktur annars.
Citera
2023-04-24, 19:52
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
Går det att överdosera och vad händer då?
Citera
2023-04-24, 20:26
Medlem
Drugglarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodensEnergiii
Kan gröna dom! Hade dock ingen tolerans då jag käkade gummies, har du aldrig hållt på så testa 1 å vänta 1-2 timmar. Jag käkade 2 å kände av det rätt gött men slutade med CB för cirka 3 månader sen å då käkade jag edibles med 1g hasch i varje kaka. Ät hellre en för lite än en för mycket, kan bli en jävla åktur annars.

Okej tack, jag har egentligen ingen som helst vilja att bruka droger. Dricker inte ens alkohol, men kul att testa nu när det ändå är lagligt? Skulle du likna HHC med THC? Inte för att jag har någon referens utan mer kul att veta vad man har att förvänta sig

Tänkte att godisar är lättare att få i sig, röka håller jag mig långt bort ifrån. Kanske håller i sig längre när man förtär det t.om
Senast redigerad av Drugglarn 2023-04-24 kl. 20:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in