Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-25, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Om du aldrig har hört talas om ordet brädad är du antagligen inte så allmänbildad. Ett tips är att du googlar det ifall du vet hur man gör? På nu med dina tjocka glasögon och fingrar så får vi se om du träffar rätt.

12 år från 30-talet är alltså ingen ren matematik utan mer en metafor. 11 år är normalt i Sverige, om man nu bor i en storstad eller lever utanför den kristna konservativa kyrkan där du kanske bor. Din syster kanske inte ens får träffa någon utanför spannet 3 månader?

Min poäng är att du nog bör försöka modernisera dig lite och inse att folk ligger med varandra utanför sin ålderskategori för att dom är kåta. Din förlegade syn som du lärt dig från bibeln gäller inte 2023.
Nått säger mig att du projicerar väldigt mycket. Tjocka glasögon och kyrkan och alla möjliga specifika anklagelser som är helt tagna ur luften och har inget med mig att göra..
Jag vet egentligen inte så mycket om kyrkofolk men nått säger mig att det är där de största åldersskillnaderna finns.
Jag kan se framför mig en kyrkapeddo som limmar på nått barn. Och det är det du kämpar för nu, att du ska gå vidare med ditt liv och känna att det är helt ok för dig att limma på barn som är mycket yngre än dig. För stor åldersskillnad spelar ingen roll eller hur? Det är bara galna kyrkofolk som tycker det är konstigt heller hur?.. Du. jag skulle vara försiktig med var jag googlar och tittar på i fortsättningen för du har säkert säpo på dig nu efter dina inlägg om bräddning och åldersskillnader ditt äckel.. Lycka till
2023-04-25, 02:47
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Jag har tänkt exakt samma sak, och funderat själv på att anmäla. Tänkte oxå på när man fick se videon på Zekis privatliv där han hade sin son med och Zeki sa något om att han var vinnaren av Robinson, medan hans son som stod bredvid mest såg rädd ut

2023-04-25, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToboTobbe
Nått säger mig att du projicerar väldigt mycket. Tjocka glasögon och kyrkan och alla möjliga specifika anklagelser som är helt tagna ur luften och har inget med mig att göra..
Jag vet egentligen inte så mycket om kyrkofolk men nått säger mig att det är där de största åldersskillnaderna finns.
Jag kan se framför mig en kyrkapeddo som limmar på nått barn. Och det är det du kämpar för nu, att du ska gå vidare med ditt liv och känna att det är helt ok för dig att limma på barn som är mycket yngre än dig. För stor åldersskillnad spelar ingen roll eller hur? Det är bara galna kyrkofolk som tycker det är konstigt heller hur?.. Du. jag skulle vara försiktig med var jag googlar och tittar på i fortsättningen för du har säkert säpo på dig nu efter dina inlägg om bräddning och åldersskillnader ditt äckel.. Lycka till

11 år är ingen ålderskillnad. Trust me! När du kommer ut i den stora världen utanför din lilla byhåla var du nu än kommer ifrån. 29 år är heller inte någon yngling utan ett år från yngre medelåldern. När man är 29 år är man liksom en kvinna och ingen flicka. 39 år är heller ingen gammal person (relativt) så din häpna och chockerande nyhet om att en kvinna på 29 är betuttad i en 39 åring (eller tvärtom kanske det var) är ingen sensation. Säpo.. ja, dom är nog riktigt oroliga över att en 29 årig yngre medelålderskvinna benämns med en 39 årig fighter. Kanske Interpol ger sig in i leken också? Fast ute i stora världen är det liksom ingen grej.

Har du lyckats googla brädad? By the way.. har du någonsin blivit brädad? Jag vill höra från början till slut. Alltid kul att få ta del av folks bitterhet.
2023-04-25, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Det är såklart helt givet. Ingen raketforskning.
Du har verkligen ett beundransvärt tålamod. Tyvärr tror jag användaren enbart skriver i tråden för att kaosa till det.

Totalt meningslöst.
Kaosar till det genom att ge alla som lever i en fantasivärld en reality check ja..
Amanda är inte ett barn som inte vet vad hon gör och Elin är en provocerande psyko med ett enorm självhat och mindervärdeskomplex..
Det måste vara tråkigt att kolla på ett program och inte förstå vad som händer.
2023-04-25, 02:58
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Det måste vara tråkigt att kolla på ett program och inte förstå vad som händer.

Skapa en egen tråd om det istället då, du som faktiskt tycks veta hur just det känns.

OnT.

Senast redigerad av Xedome 2023-04-25 kl. 03:05.
2023-04-25, 03:10
Medlem
Citat:
Är det nu vid 2-3 tiden som alla creepen kommer fram, som är helt besatta åldersskillnader och att få höra folk berätta sina brädningshistorier..

Jag vill höra historian om när ditt ex var otrogen med en äldre, coolare och starkare kille dag som natt. Give it to us looser! We are waiting. Just ja.. google translate på det där. Så nu vet du vad brädad är? Coolt! Har du lärt dig att googla slang. Respekt mannen!
2023-04-25, 03:10
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Vi har nog aldrig sett ett bättre exempel på manipulering än det hon håller på med i Robinson.
"Killarna tror sig få signaler att hon ger dem uppmärksamhet, ler, är trevlig, fysisk osv". Vad finns det kvar att göra som inte hon har gjort än som en tjej som skulle ha varit intresserad på riktigt skulle ha gjort? Hon har nog klickat i alla boxar man kan göra när man flörtar med nån (och behöver jag nämna skedandet som du bara nämner som "fysisk"?) . Killarna tror sig exakt det hon vill att de ska tro. Kom igen nu. Alla vi som har levt ute bland folk har sett att par såna i våra liv.

Bara Amanda själv vet om det är medveten manipulation. Men en sak är säker; Erik är en gift man. Det borde vara lite pinsamt för honom nu att se på detta program på tv tillsammans med sin (förhoppningsvis) förstående hustru.
2023-04-25, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Bara Amanda själv vet om det är medveten manipulation. Men en sak är säker; Erik är en gift man. Det borde vara lite pinsamt för honom nu att se på detta program på tv tillsammans med sin (förhoppningsvis) förstående hustru.

Pinsamt att ha hånglat (för det har dom gjort) med Sveriges snyggaste tjej och halva landets män som svartsjukt tittar på med bitterhet? Nja.. tror nog Erik är rätt jävla nöjd faktiskt.
2023-04-25, 03:18
Medlem
Kellywomans avatar
Tisdag
2023-04-25, 03:30
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Pinsamt att ha hånglat (för det har dom gjort) med Sveriges snyggaste tjej och halva landets män som svartsjukt tittar på med bitterhet? Nja.. tror nog Erik är rätt jävla nöjd faktiskt.

Det är ju subjektivt det där med snygghet. Men gifte Erik (och även du) verkar tycka att Amanda är Sveriges snyggaste. Med pinsamt syftar jag inte på att Erik tror sig ha fått napp på en yngre tjej. Jag menar självklart att det blir pinsamt för Erik nu när han ska förklara för sin hustru, att han har raggat på en tjej inför en miljonpublik på tv, samtidigt som Erik ska försöka få sin hustru att inte ta ut skilsmässa och försätta Erik i skuld när han nu således måste sälja bostaden med en trolig förlust.
2023-04-25, 03:34
Medlem
Citat:
"Sveriges snyggaste tjej" hahahaha hon ser ut som en gammal polsk häxa i ansiktet. Sjuk att snygg-Dennis ens har kollat på henne. Du har rätt hon passar bra ihop med 40 åriga grå och tunnhåriga gubbar som ser ut som råttor. Naiva-Erik påminner mig om en gammal gråhårig råtta jag såg en gång, det var en tragiskt syn. Alltså tillochmed de andra som är mycket äldre ser fräschare och yngre ut än honom.
2023-04-25, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Det är ju subjektivt det där med snygghet. Men gifte Erik (och även du) verkar tycka att Amanda är Sveriges snyggaste. Med pinsamt syftar jag inte på att Erik tror sig ha fått napp på en yngre tjej. Jag menar självklart att det blir pinsamt för Erik nu när han ska förklara för sin hustru, att han har raggat på en tjej inför en miljonpublik på tv, samtidigt som Erik ska försöka få sin hustru att inte ta ut skilsmässa och försätta Erik i skuld när han nu således måste sälja bostaden med en trolig förlust.
Det skiter han i, han har ju fått skeda med Sveriges snyggaste tjej

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in