Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-24, 22:58
Medlem
[quote=HEB123biba|84256446]
Elin är ju hemsk! Vakna ;! elak, narcistisk, hånfullt mm Titta bara till hennes egoistiska hånfullt leenden. Dessutom är en riktig djävla skvaller bytta och ögontjänare
2023-04-24, 22:59
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krachon

Angående vad vi vet och inte:

Senast redigerad av Xedome 2023-04-24 kl. 23:09.
2023-04-24, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToboTobbe
Du verkar tro att jag är nån annan. eller nått. Jag gick in här idag pga dagens avsnitt. Jag brukar inte sitta här och jag har inte hängt med i tråden tidigare.
Du får rikta dina misstankar på nån annan. eller försöka förstå att det finns fler personen som ser samma sak hos henne.
Du kan ju alltid prova att anmäla också.

Heja ToboTobbe!!! Helt enig
2023-04-24, 23:00
Medlem
[quote=ToboTobbe|84256516]Du verkar tro att jag är nån annan. eller nått. Jag gick in här idag pga dagens avsnitt. Jag brukar inte sitta här och jag har inte hängt med i tråden tidigare.
Du får rikta dina misstankar på nån annan. eller försöka förstå att det finns fler personen som ser samma sak hos henne.
Du kan ju alltid prova att anmäla också.[/QUOTE

Heja ToboTobbe
2023-04-24, 23:02
Medlem
krachons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickNess
Fyfan vilken tönt zeki är. Han är så uppenbart osäker och tål inte att det dyker upp en annan man på "hans" strand.

Fast den analysen stämmer inte, han fungerade bra med Fabian, när han kom till "Zekis" strand.
2023-04-24, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorpish
Zeki må vara en idiot ibland. Men att han helt på måfå ska gå och trycka ner Dennis är lögn.

Du vet nog inte vad måfå betyder. Det är när man bara oförhappandes väljer någon. Vilket inte var fallet. Zeki var kränkt efter att han blev bortvald första dagen och han störde sig på Dennis.
2023-04-24, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Jag kollade lite på det där ett par gånger. Dels vet vi inte hur mycket material som finns/är bortklippt. Sedan finns ju ljudspåret innan, kvinnorna är väldigt nära, så Millas vittnesmål borde stämma.

Ska det prövas rättsligt, så lär ju vittnesutsagorna vara avgörande:

Lite senare i avsnittet, när deltagarna inte filmas, utlöses ett bråk och när kamerorna når fram hörs en skrikandes Zeki och Dennis syns liggande på rygg i sanden.

–Jag hör nåt duns sen skrik och sen vänder jag mig om och då ligger ju Zeki ovanpå Dennis och ska slå honom. Och han är väldigt nära, han är väldigt arg, säger Camilla Widing när hon återberättar vad som hände.
Saxat ur Filmtopps artikel från tidigare idag.

Du kan ju inte vara sann! Lägger du all tilltro till blaskan Aftonbladet, det säger ju allt!
2023-04-24, 23:03
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krachon
En poll som vi som ser allt på Cmore inte behöver svara på, eller, vad är poängen med dina frågor?
Jag förtydligade nu pollen och lade till C More där också.
2023-04-24, 23:04
Medlem
Herregud. Om man tror Dennis initierat det hela så kan man inte ha sett särskilt många avsnitt av årets Robinson. Han är ju den mest konfilkträdda killen i hela uppsättningen.
2023-04-24, 23:05
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HEB123biba
Du kan ju inte vara sann! Lägger du all tilltro till blaskan Aftonbladet, det säger ju allt!

Du läste inte vilken tidning det kommer ifrån, va?
2023-04-24, 23:05
Medlem
Varför har alla en sådan kaxig attityd? Många är inte särskilt trevliga. Och invandrare som gapar och tror att de är något, blir bara frustrerad och inget att titta på. Och när reglerna ska förklaras, så är det på ett sätt som om det vore mellan liv och död, men det är ju bara en lek!

Anders Lundin ringde vid ett annat tillfälle ett samtal, och det blev inte som han ville. Och då sade han; "sade jag att det är Anders Lundin?" Och de visste inte vem det är! Ni skulle se hans min!
Senast redigerad av Akasha1000 2023-04-24 kl. 23:11.
2023-04-24, 23:07
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToboTobbe
Vaddå varje dag? jag har bara skrivit här idag.. Jag brukar inte sitta på flashback. Vad fan!

Typ 40 hatinlägg idag om Elin och Dennis. Lite misstänkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in