Citat:
Ursprungligen postat av
IvyJulep
Det är för att dessa "experter" förlitar sig på psykologi som är en helt verklighetsfrånvänd kvasi-vetenskap som är ungefär lika tillförlitlig som en slumpgenerator.
Nej, alltså jag tror verkligen inte deras matchningar
är baserade på psykologi, det är ju så skitdåliga och ytliga matchningar.
Agust och Carro är bara matchade för sina utseendens skull och sen för Freddes förkärlek för att skapa dysfunktionella konstellationer. Samma med Lina och Alexander, det är ju bara sadistiskt mot bägge två. Stackars båda av dom. Båda gick in i detta med öppet hjärta fast dom uppenbart hade lidit och haft dålig självkänsla. Litade på experterna. Får reda på inom ett dygn att det är dömt att misslyckas och att experterna vetat om det hela tiden. Antingen är dom helt inkompetenta eller så gör dom fel med flit för att dom tycker det är roligt att experimentera med människors psyken trots att dom vet att det kommer gå åt helvete. Min man vill inte se fler avsnitt nu, så är det varje säsong. Hans kommentar nu var att flera deltagare säkert blivit ännu mer trasiga än dom var innan och tappat tron på kärleken. Jag tappar också lusten att se fler avsnitt nu, brukar se 2-3 och sen tröttna och se hur det gick på löpsedlarna sen.
Fler som inte tycker det här känns kul att följa? Trodde det för en gångs skull fanns potential i år, vilseleddes av att alla utseendemässigt hade ”äktenskapstycke” och att vissa fick sådan attraktion direkt.
Måste säga att Ida som jag gillade så mycket mer framstår som falsk och manipulativ nu. Tror inte på henne, det ser ut som att hon bestämt sig för att göra bra tv.