2023-04-23, 11:46
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Någon som tog den in tvåan på bröllopsnatten?

Den här gången är killarna påfallande snygga, så att det nästan är creepy. Vad är det för mörka hemligheter som gjort att de här inte hittat någon, utan att behöva hora i television?
Arvid, 34 år, militärofficer, Djursholm (uppväxt i Knutby)

Frågan är besvarad om varför Arvid inte lyckats med kvinnorna i bygda, det är onekligen
mormor Tingström som har varit Kristi Brud före hon störtades av Åsa Våldau i en oblodig kupp . Kanske har officern Arvid lånat ut nyckeln till vapenförrådet till barnflickan?

Citat:
Ursprungligen postat av Gretagrisfantast
Agneta Sjödin har en podd som heter ”Så in i själen” och där är Arvid med i senaste avsnittet. Efter att ha lyssnat på det så tror jag Ida är alldeles för enkel och ytlig för honom. Arvid verkar vara en djup person och jag får fortfarande känslan av att han inte riktigt hittat hem….
Då vet vi varifrån Arvids djuphet kommer ifrån, han söker det där frikyrkliga leendet som är i kontakt med den busighet mormor en gång hade när hon log medans hon slog https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/du-duschar-antagligen-p%C3%A5-fel-s%C3%A4tt/ss-AA12ogxe?ocid=msedgntp&cvid=0f592fa778fd438b9dd954 82503827e6&ei=25#image=10

Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Den här gången är killarna påfallande snygga
Ja och nej..

Alexander, 40 år
En helt vanlig alldaglig skallig gubbe med för mycket inneboende testoseron söker dig...osv

August kan väl rättvisast beskrivas som fulsnygg beroende på i vilken vinkel man lyckas fånga honom, och han ska inte ha glasögon, jag hoppas han kan köpa den beskrivningen
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-23 kl. 12:25.
Citera
2023-04-23, 16:14
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg

Då vet vi varifrån Arvids djuphet kommer ifrån, han söker det där frikyrkliga leendet som är i kontakt med den busighet mormor en gång hade när hon log medans hon slog https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/du-duschar-antagligen-p%C3%A5-fel-s%C3%A4tt/ss-AA12ogxe?ocid=msedgntp&cvid=0f592fa778fd438b9dd954 82503827e6&ei=25#image=10

Djup o militär är 2 olika sidor som inte går att kombinera.

Citat:

Alexander, 40 år
En helt vanlig alldaglig skallig gubbe med för mycket inneboende testoseron söker dig...osv
En 40 årig sjuksyster som ser ut att vara i 50 års åldern.

Citat:

August kan väl rättvisast beskrivas som fulsnygg beroende på i vilken vinkel man lyckas fånga honom, och han ska inte ha glasögon, jag hoppas han kan köpa den beskrivningen

Han får väl skylla sig själv om han är inne o snokar, har ser ut som en medelålders oskuld i allmänhet.
Citera
2023-04-23, 19:00
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Djup o militär är 2 olika sidor som inte går att kombinera.
Jag har inte tid att skriva en utförligare recension, men jag vågar påstå att Ida kan komma få problem med leende välvilliga härskartekniker & hänvisning till Arvids ledarskapsutbildningar när hon tillkortakommer då det är tydligt att Axels mission är att ta med Ida på den resa
(som Agneta fick göra ovanpå Arvids kuk på det rent andliga planet!!) som han avklarat & därifrån har dom en möjllighet att växa ihop haha

Jag rekommendera alla som tittar på det här programmet att lyssna på hans avsnitt medans ni handdiskar en balja utförligt i 1 timme https://poddtoppen.se/podcast/1543876523/sa-in-i-sjalen
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-23 kl. 19:38.
Citera
2023-04-23, 20:53
Medlem
Militärofficer!
Vad bra, jag undrade just vilken sorts officer Arvid är.
Citera
2023-04-23, 22:37
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Funkar det så? Så när Carolin sover över i Augusts stuga kan man gå dit, ta med henne hem o binda henne i näsan vid sänggaveln. Tror nog hon gillar det bättre än mes-August.
Bara man uttrycker sig vänligt https://youtu.be/_lCvBneho48?t=32
så kan man i Uddebo undvika att pantbanksmannen följer efter & det slutar med oönskade sympati trekanter

Citat:
Han får väl skylla sig själv om han är inne o snokar, har ser ut som en medelålders oskuld i allmänhet.
Jojo, men jag är en seriös frågeställare, och till veckan kommer Agge logga in igen för att svara på frågor om avsnitt 3 och då vill man inte ha bränt sina broar i båda ändar

Citat:
Ursprungligen postat av Ernie1616
Mycket bra fråga Herr Bökberg.
Näst bäste August, ligger det någonting i att livstilen i småhusbyn är såpass närgången att det varit svårt
att hitta lediga pinglor? har dom varit tagna av vänner (vargen)? så att alla tjejer också
därigenom blev dina vänner? och du kan inte tända på dom ens under midsommarfirandena?

Har du försökt dejta en storstadstjej tidigare?...dvs en tjej från Uddeby centrum
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-23 kl. 22:44.
Citera
2023-04-24, 11:29
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Så trött på brudar likt Caroline. DU SAKNAR ATTRAKTION gentemot din partner och inget annat. Känns som att det i varje säsong finns en sådan brud, som måste "våga släppa in" någon eller liknande dravel. "Jag måste få ta det i mitt tempo".

Agust förtjänar bättre.
Citera
2023-04-24, 11:34
Medlem
SmokeFrees avatar
Alex och Lina Vilket Jävla Radarpar!! De två största kärringar jag någonsin sett Usch
Citera
2023-04-24, 11:40
Medlem
StandardGreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Så trött på brudar likt Caroline. DU SAKNAR ATTRAKTION gentemot din partner och inget annat. Känns som att det i varje säsong finns en sådan brud, som måste "våga släppa in" någon eller liknande dravel. "Jag måste få ta det i mitt tempo".

Agust förtjänar bättre.

I ett normalt förhållande har du givetvis rätt. Men nu är ju själva programidén att deltagarna ska försöka att komma över sådana detaljer och istället försöka vara med någon i flera veckor som de inte själva valt utifrån just attraktion. Det sägs ju rakt ut i årets säsong att de utgått från "värderingar" och inte efter ytliga önskemål. Därav underhållningsvärdet.
Citera
2023-04-24, 11:47
Medlem
this isn't mes avatar
Lina och Alexander:

Citera
2023-04-24, 17:25
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Arvid och mormodern dansade inte till Franklin, utan till just Gaynors gayanthem I Will Survive.

Ja men då var det ju klappat och klart
Citera
2023-04-24, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19

Agust förtjänar bättre.

Ja men man kan ju inte bara avsluta där och då. Dessutom har det gått väldigt kort tid. Ibland kan ju attraktion komma när man lärt känna en person också. Det har hänt mig. Jag tyckte väl inte att den personen var oattraktiv från början men jag var heller inte alls attraherad eller intresserad. Men när vi blivit vänner och umgåtts en del så kände jag plötsligt mer. Sedan blev det ändå inget, men så kan det ju vara. Så det är inte omöjligt att det blir något. Men känner man sig pressad eller att den andra personen vill mer så gör ju ofta det att man backar. Även om man kanske är nyfiken. Den känslan kan ju lätt släckas då.
Citera
2023-04-24, 18:25
Medlem
Abelssuns avatar
Ligger han med mormor också? Mormor skickade Arvid på sex-kurs.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/GMnM34/gift-vid-forsta-ogonkastet-arvids-intima-relation-med-mormor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in