Citat:
Ursprungligen postat av
25cm-slak
Någon som tog den in tvåan på bröllopsnatten?
Den här gången är killarna påfallande snygga, så att det nästan är creepy. Vad är det för mörka hemligheter som gjort att de här inte hittat någon, utan att behöva hora i television?
Arvid, 34 år, militärofficer, Djursholm (uppväxt i
Knutby)
Frågan är besvarad om varför Arvid inte lyckats med kvinnorna i bygda, det är onekligen
mormor Tingström som har varit
Kristi Brud före hon störtades av Åsa Våldau i en oblodig kupp

. Kanske har officern Arvid lånat ut nyckeln till vapenförrådet till barnflickan?
Citat:
Ursprungligen postat av
Gretagrisfantast
Agneta Sjödin har en podd som heter ”Så in i själen” och där är Arvid med i senaste avsnittet. Efter att ha lyssnat på det så tror jag Ida är alldeles för enkel och ytlig för honom. Arvid verkar vara en djup person och jag får fortfarande känslan av att han inte riktigt hittat hem….
Då vet vi varifrån Arvids djuphet kommer ifrån, han söker det där frikyrkliga leendet som är i kontakt med den busighet mormor en gång hade när hon log medans hon slog
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/du-duschar-antagligen-p%C3%A5-fel-s%C3%A4tt/ss-AA12ogxe?ocid=msedgntp&cvid=0f592fa778fd438b9dd954 82503827e6&ei=25#image=10
Citat:
Ursprungligen postat av
25cm-slak
Den här gången är killarna påfallande snygga
Ja och nej..
Alexander, 40 år
En helt vanlig alldaglig skallig gubbe med för mycket inneboende testoseron söker dig...osv
August kan väl rättvisast beskrivas som fulsnygg beroende på i vilken vinkel man lyckas fånga honom, och han ska inte ha glasögon, jag hoppas han kan köpa den beskrivningen