– Jag stod helt stilla och han gick emot mig och tryckte ner mig under vattnet. När jag sliter mig loss så ser jag att Milla och Elin springer mot stranden.
Deltagaren forsätter beskriva händelseförloppet som tittarna inte får se.
– Han tryckte huvudet mot mitt ansikte, som en mini-skallning, sen till slut skallar han till mig ordentligt så att jag hamnar på backen. Han sätter sig över mig och mular mig med sand.
Efter en stund närmar sig en kameraman, vilket enligt Dennis gör att Zeki hindrar sig själv från att ge Dennis ett knytnävsslag.
– När han ser kameran bakifrån så ser han att ”nu jävlar nu måste jag gå tillbaka till on-camera Zeki”. Han erbjuder mig en hand så att det ska se ut som att vi skojbråkar, men det är absolut inte så.
– Jag stod helt stilla och han gick emot mig och tryckte ner mig under vattnet. När jag sliter mig loss så ser jag att Milla och Elin springer mot stranden.
Deltagaren forsätter beskriva händelseförloppet som tittarna inte får se.
– Han tryckte huvudet mot mitt ansikte, som en mini-skallning, sen till slut skallar han till mig ordentligt så att jag hamnar på backen. Han sätter sig över mig och mular mig med sand.
Efter en stund närmar sig en kameraman, vilket enligt Dennis gör att Zeki hindrar sig själv från att ge Dennis ett knytnävsslag.
– När han ser kameran bakifrån så ser han att ”nu jävlar nu måste jag gå tillbaka till on-camera Zeki”. Han erbjuder mig en hand så att det ska se ut som att vi skojbråkar, men det är absolut inte så.
Har inte ett skit till övers för fjant-Dennis. Jag var faktiskt den förste som gick emot beundrarskaran han hade här genom att åskådliggöra hans fjanteri gentemot Erik när han blev brädad av Amanda och lyckades plocka poäng från det då folk retade sig på Eriks simpande. Säkert fortsatte golvmuppen fjanta även mot Zeki och naturligtvis försvarade han även Queen Sanna för hennes beslut att sätta honom på Gränslandet. Kan ha viss förståelse för att stubinen då brann för för honom.
Däremot är blida Elin totalt oskyldig till Zekis galna fason i Gränslandet. Strongt av henne att vägra bli hans page, som han önskade hon skulle vara medan han skulle jäsa och pösa i "sin" vilstol, vilket gav hans uppblåsta ego mer än en törn.
Å så till det absolut värsta, att han verkligen är en stor loppäten råtta som sprang iväg till ledningen som en satans golbög och satte dit Peter för hans obetänksamhet i att omnämna negressen som en negress. Ingen kan få det på Elin - inte ens skvallerbyttan själv!
Ingen annan än han var det som utsatte Christina för hennes trauma att bli påmind om hennes tillkortakommande hon menar sig ha. Ingen i Robinson hade gjort henne uppmärksammad på Peters "fadäs", utan hade överseende med hans invanda språkbruk, när han berömde hennes formidabla insats i att bolla i kokosnötter dit de skulle. Sånt assmuts brukar som bäst få ordentligt med stryk. Ja mer än så - ibland får de aldrig mer en till möjlighet till sånt vidrigt beteende.
Det har aldrig förr och kommer aldrig mer i Robinson delta någon med värre persona än Zekis. Call himself a lion but is nothing but a fucking RAT!
Vad duktig du är som har sett igenom Dennis tidigt Bravo!
Men du verkar vara en till som tror att om man pratar tillräckligt skit om Zeki så kommer Elins beteende att verka normalt.. Haha Verkligheten fungerar inte riktigt så lilla gubben
Det är två råttor som har funnit på gränslandet men en av råttorna har varit lite mer upptagen med sitt råttspel än den andra..
Jag fattar att hon inte har haft tid att göra så mycket annat än att trycka på Zekis knappar och sen springa och smutskasta honom till alla andra deltagare.. haha hon har verklighet jobbat hårt, tillslut fick hon in en som var villig att göra vad som helst för att bli accepterad av tjejerna.
Hon har jobbat så hårt så om jag någon gång skulle ställa upp i ett val så skulle jag anlita henne som röstfiskare och smutskastare för mina motståndare, en riktig råtta kan komma till användning ibland.
Det är ju faktiskt synd att inte TV4 kan sända Gränslandet varje dag på vanlig tv. Det skulle åtminstone minska spoilertjafset här i tråden. Eller klippa ihop programmen så att båda visas samtidigt.
Men du verkar vara en till som tror att om man pratar tillräckligt skit om Zeki så kommer Elins beteende att verka normalt.. Haha Verkligheten fungerar inte riktigt så lilla gubben
Det är två råttor som har funnit på gränslandet men en av råttorna har varit lite mer upptagen med sitt råttspel än den andra..
Jag fattar att hon inte har haft tid att göra så mycket annat än att trycka på Zekis knappar och sen springa och smutskasta honom till alla andra deltagare.. haha hon har verklighet jobbat hårt, tillslut fick hon in en som var villig att göra vad som helst för att bli accepterad av tjejerna.
Hon har jobbat så hårt så om jag någon gång skulle ställa upp i ett val så skulle jag anlita henne som röstfiskare och smutskastare för mina motståndare, en riktig råtta kan komma till användning ibland.
Elin? Den mest harmlösa människan i Robinsons historia? Lite jobbig, tjatig och tråkig men fullständigt harmlös. Hon vill ju inget annat än att ha lugn och ro och harmoni och att alla skall vara vänner. Den som inte kan hantera Elin har ett mycket stort problem.
Senast redigerad av greta75 2023-04-24 kl. 20:27.
Det är ju faktiskt synd att inte TV4 kan sända Gränslandet varje dag på vanlig tv. Det skulle åtminstone minska spoilertjafset här i tråden. Eller klippa ihop programmen så att båda visas samtidigt.
Vad jag skulle vilja vara en fluga på väggen på det morgonmötet.
"Så har vi det här med Flashbacks medlemmar, de har klagat över svårigheten att använda en spoiler funktion och vill att vi ändrar programtiderna, Bosse, ringer du och informerar våra annonsörer?"
Underbart att Lundin sätter barnsliga tjejpakten på plats. De förlorade bommen just för att de röstade bort en kille. Förmodligen ryker 1-2 tjejer ur det laget.
Zeki var som ett självspelande piano när det gällde att ösa skit över sig själv. Sen verkar du inte förstå innebörden av att vara en snitch - det är inte att anförtro sig till en själsfrände såklart utan det är när man gör som Zeki tjallar till de som har makt att bestämma över dens öde man förråder - för att göra egen vinning på det!
Har inte ett skit till övers för fjant-Dennis. Jag var faktiskt den förste som gick emot beundrarskaran han hade här genom att åskådliggöra hans fjanteri gentemot Erik när han blev brädad av Amanda och lyckades plocka poäng från det då folk retade sig på Eriks simpande. Säkert fortsatte golvmuppen fjanta även mot Zeki och naturligtvis försvarade han även Queen Sanna för hennes beslut att sätta honom på Gränslandet. Kan ha viss förståelse för att stubinen då brann för för honom.
Däremot är blida Elin totalt oskyldig till Zekis galna fason i Gränslandet. Strongt av henne att vägra bli hans page, som han önskade hon skulle vara medan han skulle jäsa och pösa i "sin" vilstol, vilket gav hans uppblåsta ego mer än en törn.
Å så till det absolut värsta, att han verkligen är en stor loppäten råtta som sprang iväg till ledningen som en satans golbög och satte dit Peter för hans obetänksamhet i att omnämna negressen som en negress. Ingen kan få det på Elin - inte ens skvallerbyttan själv!
Ingen annan än han var det som utsatte Christina för hennes trauma att bli påmind om hennes tillkortakommande hon menar sig ha. Ingen i Robinson hade gjort henne uppmärksammad på Peters "fadäs", utan hade överseende med hans invanda språkbruk, när han berömde hennes formidabla insats i att bolla i kokosnötter dit de skulle. Sånt assmuts brukar som bäst få ordentligt med stryk. Ja mycket mer än så får de oftast utstå för sitt smutsiga sätt - ibland får de aldrig mer en till möjlighet till sånt vidrigt beteende.
Det har aldrig förr och kommer aldrig mer i Robinson delta någon med värre persona än Zekis. Call himself a lion but is nothing but a fucking RAT!
Hahahahaaha OMG! Roligt med en person som verkar ha svårt för Zeki för att han skulle jäsa och pösa och ha en uppblåst ego, men i samma inlägg är man noga med att berömma sig själv äver sina tidigare "analyser" Vissa människor är bara för mycket
Ja det är väl reglerna men man kan ju helt klart poängtera att de är rätt korkade. Hade väl varit bättre om alla kunde vara i samma tråd istället. Fattar verkligen inte hur folk som bestämt ska gå in & läsa & diskutera här innan de sett det senaste avsnittet tänker egentligen.
Det är ju det som är problemet med sändningar på olika plattformar på olika tider. Särskilt när ett av de båda programmen som diskuteras bara visas en gång i veckan. TV4 borde tänka om, vad gäller sändningarna.
Vad jag skulle vilja vara en fluga på väggen på det morgonmötet.
"Så har vi det här med Flashbacks medlemmar, de har klagat över svårigheten att använda en spoiler funktion och vill att vi ändrar programtiderna, Bosse, ringer du och informerar våra annonsörer?"
Man gjorde ju det de första säsongerna där Gränslandet var med. Då sändes de avsnitten varje dag på Sjuan. Tror annonsörerna skulle vara nöjda över det.