Min story som är lärande i sin mening började 2019 och skulle få ADHD-medicin och hade väntar länge och var inställd på att ändra mig själv och allt. Sista chansen att droga och hämtade hem lite nära vänner och lita av allt från Darkweb och systemet.
Som ni fattar så blev det slumpmässigt pissprov direkt innan jag han riktigt reagera. Hon skulle stå och titta på genom att väggarna var klädda med speglar till 100%. Jag var redan knas på cannabis som sitter i länge och som jag inte rört om jag visste detta.
Så jag tog tjack i två år och var helt på semester ett tag, sedan anmälde jag mitt intresse igen men då ville psykiatrikern och sjuksköterskan (som är en man) göra ny utredning på en timme först. Såklart de ger mig remiss till blodtester och jag sa att det är okej så länge det inte gäller att kolla om jag har alkoholproblemen eller liknade utan anledning. vilket de svor det inte var. Men det såg jag när jag googlade de olika testerna som de begärde.
2021 är vi i nu, lever och blodvärde lägre än en nyfödd bebis då jag inte druckit alkohol på två år.
Kickade på att vara supersmart då jag annars har ADD, då dricker man inte alkohol när är som en bipolär manisk period fast bättre gissar jag.
Sedan dess så vågar de inte ens ta mitt blodtryck på 6 månaders samtalet och receptförnyandet.
"Jag tror daj du har alltid koll på läget så vi hoppar över det idau" och på bred skånska, inget mer förutom tala om vädret kanske.

Sprit är lagligt, men fan ta dig om du dricker den. Så lyder svenska sjukvårdslagen. Är man påvisat nyktrare än dem själva så får man det där övertaget över läkarna som de alltid har eller vill ha annars.