2023-04-24, 01:00
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Att barn dör i andra länder är sorligt, men berör mig inte direkt, och man kan inte uppröras av allt, finns alldeles för mycket elände. Att just män (som jag) förnedras i mitt närområde stör mig. Och för den delen inte bara män utan barn och kvinnor som anhöriga.
Det stör dej så att du hatar.
Citera
2023-04-24, 01:06
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rannsakaren
Hon skriver att Dumpen fördömer våld och att de aldrig har sålt kläder med texten "Kill your local pedophile". Men Patrik Sjöberg har låtit sig fotograferas i en mössa med just denna text, tillsammans med pellejönsfeministen Joakim Lamotte. På bilden har även den senare på sig en sådan mössa och knyter handen i en krampaktigt hotfull gest.

"Fördömer våld" ... Nåja.
Det är uppenbart att Dumpen flirtar med våldsverkare. Att förneka att de haft med dessa slogans att göra är patetiskt. De har båda använt slogans om att döda och begrava pedofiler, punkt slut.

För att verksamheten ska kunna vara laglig och generera swishpengar måste de agera våldsfördömande. Till exempel följa med den senaste gäddan i hissen. Det var bra att de gjorde det, men man märkte att de egentligen myste när de pratade om hur många som var arga där uppe. De drar nog lite på smilbanden när gäddor dör eller åker på stryk, så länge det inte kopplas direkt till de själva.
Citera
2023-04-24, 01:17
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Söker man på dumpen.nu så kommer man till dumpen.se

Finns det en koppling där mellan?

Från nätet.
Dumpen.nu ligger på en server hos Loopia men även registrerad via Loopia medan Dumpen.se ligger på en server hos Cloudflare men är registrerad via One.
I samband med att Kronofogden la ut domännamnet dumpen.se på exekutiv auktion köpte dumpen och dess medlemmar upp alla kombinationer som fanns tillgängliga av händelse av att en flytt av innehållet skulle komma att vara nödvändig.
Citera
2023-04-24, 06:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Hennes utfall mot journalisten är faktiskt rätt kul samtidigt som det är smaklöst. White Trash med lite giftig tunga.
Det är inte Sara som skriver.
Citera
2023-04-24, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElonMuskRuskarTupp
Inlägget jag läste på facebook var Sara. Eller menar du att någon annan skriver det?
Citera
2023-04-24, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rannsakaren
Hon skriver att Dumpen fördömer våld och att de aldrig har sålt kläder med texten "Kill your local pedophile". Men Patrik Sjöberg har låtit sig fotograferas i en mössa med just denna text, tillsammans med pellejönsfeministen Joakim Lamotte. På bilden har även den senare på sig en sådan mössa och knyter handen i en krampaktigt hotfull gest.

"Fördömer våld" ... Nåja.
Officiellt så gör de självklart det. Kläderna du nämner är ett bra tag sedan de slutade med. Det var när de samarbetade med en annan organisation.
Citera
2023-04-24, 06:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Inlägget jag läste på facebook var Sara. Eller menar du att någon annan skriver det?
Bemötandet av Ola på Norrbottenskuriren. Det är en sjuk historia som jag inte vill vara delaktig i. Det borde inte vara det men det är mitt sätt att svara även om jag inte har med saken att göra. Färdigdiskuterat.
Citera
2023-04-24, 09:31
Medlem
fido1986s avatar
Citat:

Citat:
Bemötandet av Ola på Norrbottenskuriren. Det är en sjuk historia som jag inte vill vara delaktig i. Det borde inte vara det men det är mitt sätt att svara även om jag inte har med saken att göra. Färdigdiskuterat.

Det står på Dumpen.se att det är Sara som skrivit krönikan.

Menar du att det är lögn? Hur vet du det? Vad är din roll i det hela?

Personligen tycker jag att det låter som Sara. Hon gör ju så normalt sett. Angrip journalisten som person och hetsa pöbeln mot denne. Journalisten trakasseras till det är tyst, problemet löst.
Citera
2023-04-24, 10:23
Medlem
2n00b4Us avatar
Tycker att Dumpen borde sudda ut ansikten på personerna som går förbi i bakgrunden.
Citera
2023-04-24, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Det står på Dumpen.se att det är Sara som skrivit krönikan.

Menar du att det är lögn? Hur vet du det? Vad är din roll i det hela?

Personligen tycker jag att det låter som Sara. Hon gör ju så normalt sett. Angrip journalisten som person och hetsa pöbeln mot denne. Journalisten trakasseras till det är tyst, problemet löst.
Egentligen skit samma vem som skrivet det. Hon publicerar det som ansvarig utgivare respons på en journalistkollegas arbete.
Svansens reaktion var omedelbar i alla fall.
Citera
2023-04-24, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Tycker att Dumpen borde sudda ut ansikten på personerna som går förbi i bakgrunden.
Det kan man tycka...
Citera
2023-04-24, 10:37
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Det kommer de att börja göra efter att första gömda kvinnan som via dumpens material hittats av sin svartsjuke man och blivit dödad, förutsatt att det kommer fram att det var via dumpens material som psykopaten hittade sin f.d kvinna.

Det är ju allmänt accepterat by now att oskyldiga måste dö för att Dumpen skall ändra sin metodik litegrann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in