2023-04-24, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Barn dödas i Ukraina, men jag hatar inte för det.

Men det hade varit rättfärdigat om du gjorde det.
Citera
2023-04-24, 00:07
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Men det hade varit rättfärdigat om du gjorde det.
Jag hatar S o P i och för sig, och det är rättfärdigat.
Citera
2023-04-24, 00:09
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Jag hatar S o P i och för sig, och det är rättfärdigat.
Varför hatar du S och P?
Citera
2023-04-24, 00:10
Medlem
Citat:
det är rättfärdigat

I en gäddas ögon.
Citera
2023-04-24, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Många sura gäddor i tråden som desperat vill sätta käpp för Sara. Stäng av kik och gå ut och promenera istället.

Incels som har problem med vuxna kvinnor. Hade Sara varit en man med exakt samma bakgrund så hade dom inte brytt sig.
Citera
2023-04-24, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzabudet-Nidde
Incels som har problem med vuxna kvinnor. Hade Sara varit en man med exakt samma bakgrund så hade dom inte brytt sig.

Typ så
Citera
2023-04-24, 00:26
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Varför hatar du S och P?
För att de förnedrar personer de inte behöver förnedra.

Och för osanningar i hennes svar https://dumpen.se/2023/04/23/per-ola-osanning-i-norrbottenskuriren/

Ex. v. att de redovisar loggarna från början, vilket inte stämmer, då några av de drabbade sagt det var en 22 åring och 19 åring som tog kontakt först, men det nämns inte i loggarna.
Citera
2023-04-24, 00:37
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
För att de förnedrar personer de inte behöver förnedra.

Och för osanningar i hennes svar https://dumpen.se/2023/04/23/per-ola-osanning-i-norrbottenskuriren/

Ex. v. att de redovisar loggarna från början, vilket inte stämmer, då några av de drabbade sagt det var en 22 åring och 19 åring som tog kontakt först, men det nämns inte i loggarna.
Och därför hatar du S och P. Men inte dom som dödar barn i Ukraina.
Citera
2023-04-24, 00:37
Medlem
Ankan-mannens avatar
Söker man på dumpen.nu så kommer man till dumpen.se

Finns det en koppling där mellan?

Från nätet.
Dumpen.nu ligger på en server hos Loopia men även registrerad via Loopia medan Dumpen.se ligger på en server hos Cloudflare men är registrerad via One.
Citera
2023-04-24, 00:42
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Och därför hatar du S och P. Men inte dom som dödar barn i Ukraina.
Att barn dör i andra länder är sorligt, men berör mig inte direkt, och man kan inte uppröras av allt, finns alldeles för mycket elände. Att just män (som jag) förnedras i mitt närområde stör mig. Och för den delen inte bara män utan barn och kvinnor som anhöriga.
Citera
2023-04-24, 00:46
Bannlyst
Såg en tråd på facebook där en användare skrev om att henne barn hade blivit antastad som tre åring av en äldre man i släkten. Detta efter att de två hade varit i en simhall tillsammans. Många uppmanade till att anmäla andra ifrågasatte kvinnan.
Jag har en fundering, hur i hela fridens namn skulle en 3 åring komma ihåg detta och kunna återberätta det för en vuxen idag ? Ni måste väl fan vara lite källkritiska och våga ifrågasätta ”offret”. Det kan ju finnas 10001 anledningar till att offret säger som den gör. Det kanske till och med ör så att hon har bildat sig en falsk minne vilket är jättevanligt att människor gör.
Istället uppmanade nästa alla henne att anmäla mannen ifråga.
Ni tror väl fan inte att det ska gå hem hos polisen och domstolen!? (Hoppas inte att det gör det i vartfall för då är Sverige ett förlorat land)
Citera
2023-04-24, 00:54
Medlem
Citat:
Jag har inte uppmanat någon till våld, menar Patrik, man kan döda ändå, förgifta drickat, är en möjlighet till att döda utan använda våld.

Eller som Jack Nicholson säger i The Shining: Jag skall inte skada dig, jag skall bara slå in skallen på dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in