2023-04-15, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Såg bilden nu, såg nästan ut som xtc haha.

Säkerligen hemmapressade, men funkar dom så funkar dom, hade nog tagit de lite lugnt med dom
Dom funkade inte alls på mig (rödhårig/ginger),men dom funkade på polaren (icke rödhårig och van tram brukare)
Citera
2023-04-16, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Tycker ni det är någon skillnad på svenska tram och dom man köper på gatan som oftast är från utlandet?

De på gatan som jag har lyckats få tag på har varit starkare kändes det som, men dock försvinner effekten fortare.. det är säkert skillnad när när man köper från langare på gatan.. De kommer säkert från olika källor labb i landet men ser identiska ut
Citera
2023-04-18, 18:05
Medlem
Kanonklass avatar
Tramadol, tablett, beigea med tryck T5. Någon bekant med dessa ? Ska vara 50mg.

Tack för svar
Citera
2023-04-22, 04:39
Medlem
Heji ingeg expert på tramdol.
Jag har fått tag x antal kartor, svenska,
100 mg

Jag förstår inte hur det ska ge ett rus
Jag blir bara skit trött hade velat bli pigg, men får motsatt effek
Nån som känner igen sig?
Citera
2023-04-22, 06:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Theesea
Heji ingeg expert på tramdol.
Jag har fått tag x antal kartor, svenska,
100 mg

Jag förstår inte hur det ska ge ett rus
Jag blir bara skit trött hade velat bli pigg, men får motsatt effek
Nån som känner igen sig?

Tramadol är som lyrica dvs en häxbrygd-medicin som fungerar helt olika för många. Vissa påstår att de får sköna rus, andra spyr, andra blir bara trötta och känner sig smått efterblivna, andra får ökad ångest och kanske panikattacker, andra känner inte av något alls, och så vidare.
Jag tar mot smärtlindring och kan få en pigg-effekt som kan liknas med ett kaffein"rus" som sitter i hela dagen men inget utöver det + smärtlindring. Knappast något "rus" så som du säkert tänker dig. Släng de där kartorna.
Om du nu söker rus ta ett par bärs istället. Håll dig så långt borta från opiater/opioder som du kan, tro mig.
Senast redigerad av kukpasta 2023-04-22 kl. 06:23.
Citera
2023-04-22, 06:11
Bannlyst
Förresten ni som går på tramadol dagligen, hur fungerar det för er? Tar jag tramadol en dag och försöker ta dagen efter också, så känner jag knappt något. Har testat ta 3 dagar i rad och då känner jag absolut ingenting, verkligen nada. Måste minst ha 3-4 dagars vila. Kan inte förstå hur folk kan gå på denna dagligen. Får ni verkligen effekt varje dag eller kan det vara placebo?

Iofs så känner jag att alla opiater har ett liknande mönster, även tex oxycontin. Att man typ får max tolerans efter bara ett tillfälle, och sen måste vila.

Någon annan som känner igen sig? Gör ju iallafall att man slipper beroende eller snarare, man "pallar inte" ens bli beroende
Senast redigerad av kukpasta 2023-04-22 kl. 06:25.
Citera
2023-04-22, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Tramadol är som lyrica dvs en häxbrygd-medicin som fungerar helt olika för många. Vissa påstår att de får sköna rus, andra spyr, andra blir bara trötta och känner sig smått efterblivna, andra får ökad ångest och kanske panikattacker, andra känner inte av något alls, och så vidare.
Jag tar mot smärtlindring och kan få en pigg-effekt som kan liknas med ett kaffein"rus" som sitter i hela dagen men inget utöver det + smärtlindring. Knappast något "rus" så som du säkert tänker dig. Släng de där kartorna.
Om du nu söker rus ta ett par bärs istället. Håll dig så långt borta från opiater/opioder som du kan, tro mig.

Hej och tack för svar.
Jag är inte ute efter ruseffekten. Men har sån fruktansvärd värk i hela kroppen. Testade att tramadol och blev jätte trött. Förstår inte det där ruset eller att man skulle bli igg.

Min smärta är nja inte under kontroll alls.
Ska läkaren nu ibvrcjdhb6
Citera
2023-04-22, 07:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Theesea
Hej och tack för svar.
Jag är inte ute efter ruseffekten. Men har sån fruktansvärd värk i hela kroppen. Testade att tramadol och blev jätte trött. Förstår inte det där ruset eller att man skulle bli igg.

Min smärta är nja inte under kontroll alls.
Ska läkaren nu ibvrcjdhb6

Ber om ursäkt om jag missuppfattade. Vet hur kronisk värk är. Fråga om du kan få testa norspan-plåster.
Citera
2023-04-22, 20:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Förresten ni som går på tramadol dagligen, hur fungerar det för er? Tar jag tramadol en dag och försöker ta dagen efter också, så känner jag knappt något. Har testat ta 3 dagar i rad och då känner jag absolut ingenting, verkligen nada. Måste minst ha 3-4 dagars vila. Kan inte förstå hur folk kan gå på denna dagligen. Får ni verkligen effekt varje dag eller kan det vara placebo?

Iofs så känner jag att alla opiater har ett liknande mönster, även tex oxycontin. Att man typ får max tolerans efter bara ett tillfälle, och sen måste vila.

Någon annan som känner igen sig? Gör ju iallafall att man slipper beroende eller snarare, man "pallar inte" ens bli beroende

Detta är ännu en anledning till att det är riktigt skitknark. Du måste öka mängden du tar så snabbt för att märka av nåt dagen efter och med högre dos blir det högre risk för EP.

Ta det vackert!
Citera
2023-04-24, 04:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Detta är ännu en anledning till att det är riktigt skitknark. Du måste öka mängden du tar så snabbt för att märka av nåt dagen efter och med högre dos blir det högre risk för EP.

Ta det vackert!

Ja, kan tänka mig att det går fort för folk att hamna i opiat/opiod-träsket med tanke på detta.
Citera
2023-04-24, 11:04
Medlem
Ajss avatar
En bekant köpte nyligen Tradolan från Darknet.
Enligt annonsen stod det uttryckligen att det inte var Retard tabletter, vilket i medicinsfär betyder att det inte är depottabletter, vilket min vän sökte.

Min vän har inte släppt pengarna och är definitivt inte nöjd. Svaret hen fick var att "När vi säger att vi inte har retard så syftar vi på att vi inte har tramadol från Retard AG "

-Nej, Retard = Depot, det borde han som säljare veta...
-Retard AG/Ab Finns inte.

Vad hade ni gjort? Startat Dispyt då varan uppenbarligen inte överenskommer med verkligheten? De var dyrare än andra alternativ men valdes då det inte skulle vara depot.

Känns som att säljaren får ta smällen här som inte ens vet vad han säljer och ljuger i annonsen, den är ändrad nu efter min vän påpekat det och frågat vad i helvetet..
Citera
2023-04-26, 13:21
Medlem
Extremeflys avatar
Tramadol Stada retard T3 är det långtidsverkande eller såna som slår snabbt ?
Fått dom som är orange färgade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in