Har också sökt som fan men inte hittat något alls,dessa kom lösa, aldrig bra att köpa lösa då man inte vet vad det är för något haha, har tyvärr ingen möjlighet att kolla om dom verkligen är tram eller inte, vet inte var man kan köpa ett sånt test som typ tullen har.
skulle vara kul o se om de verkligen är tram eller om det är något annat.
Men tänkte jag ska ge/sälja bort 5st till en kompis och se om hen känner något på dom.
Kan tillägga att jag är ginger/rödhårig så har ju lite större smärtgräns och tolerans än "vanligt folk" haha 🤣
What? Hade ingen aning om att ni gingers har högre smärtgräns och tolerans än oss normala människor.
Hur kommer det sig?😮
Om du fick dom lösa och ingen av oss kan hitta något om några rosa tramadol utan skåra så kan vi nog konstatera att det är någon som kommit över ”tramadolpulver” (om det nu är tramadol i tabletterna) och pressat egna piller. Rosa färgämne i pressen för att spicea till dom så dom säljer bättre förmodligen.
Kändes det som tramadol ö.h.t när du tog dom?
Vi får se sen om din polare tycker dom känns som äkta vara eller ej.
What? Hade ingen aning om att ni gingers har högre smärtgräns och tolerans än oss normala människor.
Hur kommer det sig?😮
Här är lite från en engelsk hemsida (health care något)
Forskning har visat att personer med rött hår uppfattar smärta annorlunda än andra. De kan vara mer känsliga för vissa typer av smärta och kan kräva högre doser av vissa smärtstillande mediciner. Studier tyder dock på att deras allmänna smärttolerans kan vara högre. Människor med rött hår svarar också mer effektivt på opioida smärtstillande mediciner, som kräver lägre doser.
En läkare sa exakt samma sak till mig när jag skulle få lokalbedövning att hen var tvungen att ta lite extra då just gingers har högre tolerans.
Citat:
Om du fick dom lösa och ingen av oss kan hitta något om några rosa tramadol utan skåra så kan vi nog konstatera att det är någon som kommit över ”tramadolpulver” (om det nu är tramadol i tabletterna) och pressat egna piller. Rosa färgämne i pressen för att spicea till dom så dom säljer bättre förmodligen.
Kändes det som tramadol ö.h.t när du tog dom?
Vi får se sen om din polare tycker dom känns som äkta vara eller ej.
Fick ingen effekt alls, jag är mer ute efter just smärtlindringen då jag har problem med min rygg och axel. Men kände absolut ingenting
Senast redigerad av Alfonso905 2023-04-08 kl. 11:25.
Här är lite från en engelsk hemsida (health care något)
Forskning har visat att personer med rött hår uppfattar smärta annorlunda än andra. De kan vara mer känsliga för vissa typer av smärta och kan kräva högre doser av vissa smärtstillande mediciner. Studier tyder dock på att deras allmänna smärttolerans kan vara högre. Människor med rött hår svarar också mer effektivt på opioida smärtstillande mediciner, som kräver lägre doser.
En läkare sa exakt samma sak till mig när jag skulle få lokalbedövning att hen var tvungen att ta lite extra då just gingers har högre tolerans.
Fick ingen effekt alls, jag är mer ute efter just smärtlindringen då jag har problem med min rygg och axel. Men kände absolut ingenting
Små runda röda, hm skulle kunna vara t3 krka. Men eftersom du fått dom lösa och inte känt något skulle jag tippa på att det är hemmapressade
Tog 200mg igår kväll mot ryggsmärtor, och idag tänkte jag mysa så jag tog 200mg när jag vaknade kl 6, påfyllning kl 08 200mg, och sista påfyllning nu kl 11 med 200mg. 600mg tot idag, hur stor är kramp risk. Är inte inkörd på tram, har dock ätit oxynorm tidigare. Mår bra nu, noddar lite känns det som men började nojja lite över kramper. Vad tror ni