Citat:
Ursprungligen postat av
Seth.Rogen
Undrar hur dom här två begåvningarna kommer se tillbaka på sin tid i sociala medier, och livet i allmänt om en sisådär 20 år framåt?
Att Alex är ett hopplöst fall, som förmodligen aldrig kommer inse hur töntigt det är med den tillgjorda gangsterstilen är nog föga förvånande. Alva verkar ju inte kapabel till någon större dos självinsikt heller. Men hon är väl nästan 15 år yngre än Alexander också va?
Hon kanske, bara kanske mognar till. Och inser hur töntigt allt det här har varit. Oavsett, så kommer nog framtiden bli jobbig, speciellt om hon ångrar sig i framtiden. Internet glömmer aldrig. Och det finns en hel del material gällande dessa två, som får en att skämmas i andrahand, trots att man inte ens känner nötterna. Så kan bara tänka mig hur det måste kännas för dom.
Om 20 år?
Alex lever nog inte då. Han älskar drogerna för mkt. Och ingen överlever det tempot och enorma blandmissbruk han har, i så många år som 20 år framåt. Han vill inte sluta med droger. Frågan är om han vill leva ens. Han sänder ut ett mörker och en sorts uppgivenhet tycker jag.
Alva däremot, skulle jag tippa sitter inne om 20 år, för ngt riktigt psyko brott! Högsta klass på anstalt! Tror inte hon kommer förändras ett skit, och titta tbx o reflektera över vad de två gjort under sin (korta) tid ihop. Tror hon kommer förändras till det värre faktiskt. Hon har visat riktigt läskiga sidor av sin personlighet senaste året. Usch ryser!
Hon går inte att bota.