2023-04-21, 15:34
Medlem
Halloween2s avatar
Tror ni Marcus är förbannad på Alex?
Citera
2023-04-21, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Det tror vi!
Inte bara Marcus
Citera
2023-04-21, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Det tror vi!
Inte bara Marcus

Är Martinus också det?
Citera
2023-04-21, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollontuggaren
Garvar fan högt varje gång jag läser "Alpha" och påminns om att han heter det på riktigt i andranamn.

Det är hans pappas namn.
Citera
2023-04-21, 17:41
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Hahaha jag satte kaffet i halsen när jag såg ditt inlägg här hahaha exakt som i Sopranos hahaha 🤣

OnT: Undrar hur Alex mår just nu han lär ju må skit eftersom alla droger ska ut kroppen och han är Habbtorsk och abstinensen på benzodiasepiner är inte att leka med, sen vet jag att han är torsk i Lyrica och den Abstinensen är fan ännu värre än Benzo avtändningen..

Men han slipper ju iallafall Alva nu så det lär ju vara skönt 🤣

Indo Tha Drilla
Nej han lär ha mått riktigt risigt i början men det borde väl vara lite bättre just nu.

Jag gissar att han kör mycket armhävningar och runkar en hel del där i cellen för att må lite bättre.
Citera
2023-04-21, 18:09
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2

Marcus och fler än så 😁
Citera
2023-04-21, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Kallar hon sig själv Queen Bee av youtube på riktigt??! Jag smäller av asså om det stämmer!
Ja, det stämmer, på superior.
Citera
2023-04-21, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dulcenea
Ja, det stämmer, på superior.
Trodde fan det var ett skämt först .. ..suck! Så hon anser sig vara drottningen av Youtube?! Ligger hon där uppe i toppen med T Lindgren, Tanby Klara, Antonija Mandir och sånna? I hennes förvrängda huvud tror hon nog det! Konstigt man aldrig ser henne gå på o Event och mingla med andra influensers/Youtubers? Inga samarbeten iheller ser jag. Inga paket till dörren. Inga betalda influensers resor. Ingenting! Men Queen av Youtube kanske är för häftig för sådant!
Citera
2023-04-21, 20:53
Bannlyst
Undrar hur dom här två begåvningarna kommer se tillbaka på sin tid i sociala medier, och livet i allmänt om en sisådär 20 år framåt?

Att Alex är ett hopplöst fall, som förmodligen aldrig kommer inse hur töntigt det är med den tillgjorda gangsterstilen är nog föga förvånande. Alva verkar ju inte kapabel till någon större dos självinsikt heller. Men hon är väl nästan 15 år yngre än Alexander också va?

Hon kanske, bara kanske mognar till. Och inser hur töntigt allt det här har varit. Oavsett, så kommer nog framtiden bli jobbig, speciellt om hon ångrar sig i framtiden. Internet glömmer aldrig. Och det finns en hel del material gällande dessa två, som får en att skämmas i andrahand, trots att man inte ens känner nötterna. Så kan bara tänka mig hur det måste kännas för dom.
Citera
2023-04-21, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seth.Rogen
Undrar hur dom här två begåvningarna kommer se tillbaka på sin tid i sociala medier, och livet i allmänt om en sisådär 20 år framåt?

Att Alex är ett hopplöst fall, som förmodligen aldrig kommer inse hur töntigt det är med den tillgjorda gangsterstilen är nog föga förvånande. Alva verkar ju inte kapabel till någon större dos självinsikt heller. Men hon är väl nästan 15 år yngre än Alexander också va?

Hon kanske, bara kanske mognar till. Och inser hur töntigt allt det här har varit. Oavsett, så kommer nog framtiden bli jobbig, speciellt om hon ångrar sig i framtiden. Internet glömmer aldrig. Och det finns en hel del material gällande dessa två, som får en att skämmas i andrahand, trots att man inte ens känner nötterna. Så kan bara tänka mig hur det måste kännas för dom.
Om 20 år?
Alex lever nog inte då. Han älskar drogerna för mkt. Och ingen överlever det tempot och enorma blandmissbruk han har, i så många år som 20 år framåt. Han vill inte sluta med droger. Frågan är om han vill leva ens. Han sänder ut ett mörker och en sorts uppgivenhet tycker jag.
Alva däremot, skulle jag tippa sitter inne om 20 år, för ngt riktigt psyko brott! Högsta klass på anstalt! Tror inte hon kommer förändras ett skit, och titta tbx o reflektera över vad de två gjort under sin (korta) tid ihop. Tror hon kommer förändras till det värre faktiskt. Hon har visat riktigt läskiga sidor av sin personlighet senaste året. Usch ryser!
Hon går inte att bota.
Citera
2023-04-22, 20:37
Medlem
Ingen uppdatering från Queen Bee of YouTube? Vad händer...
Citera
2023-04-22, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippelipp
Ingen uppdatering från Queen Bee of YouTube? Vad händer...

Kallar sig själv för legenden på snap story. Hon har också skickat frimärken till Berg så att han kan kontakta sin ”fru”. Pinsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in