Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-21, 17:30
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojojoj3
Rekommenderar att ni alla går till instagram och ser den otroligt löjliga videon från Carros TikTok. Robinsons instagram har lagt upp den. Blandannat säger Dennis den yngre att Dennis den äldre är den som älskar mest kul, och Millan säger att Oskar är den som är bäst i sängen
varför... VARFÖR rekommendera du det... (ja det är cringe att säga cringe) Men faaaan vad cringe! Ont i magen av den videon, så vidrigt...
2023-04-21, 17:42
Medlem
Märkligt att "ingen" har läckt trovärdig källa vem som ska få lämna av regelbrott som gubben Anders Lundin hintar om i Gränslandet, forumet är ju alla fall flashback

Håller med: #chaga
(FB) Robinson 2023 Vår (Malaysia)
2023-04-21, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikgranberg
vilken är det? Minns inte att någon heter Carro. Är hon äldre eller yngre? Jag tycker att elin i gränslandet verkar ganska sympatisk. Men det kanske bara är i jämförelse med zeki.
Jag har för mig att hon hette Carro, kan ha blandat ihop det
2023-04-21, 18:43
Medlem
ojojoj3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
varför... VARFÖR rekommendera du det... (ja det är cringe att säga cringe) Men faaaan vad cringe! Ont i magen av den videon, så vidrigt...
För jag älskar att skapa kaos!
2023-04-21, 18:53
Medlem
Jag förstår inte varför folk i tråden klagar på Zeki? Han är ju enda anledningen till att kolla på årets säsong. Han får ju tokbryt i nästan varje avsnitt. Väldigt underhållande om ni frågar mig. Resten är så grymt tråkiga och färglösa.
2023-04-21, 19:46
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Det slog mig också. Dennis verkar vara en riktig sköning ute på solsemester. Feelgood-vibbar där, absolut. Mysgubben då.. Tror att du kan ha slagit huvudet på spiken. Odla mariuana låter tveksamt.

Nästan övertygad om att det som har hänt har med Dennis att göra - oavsett vad det är. Laget verkade ju hinta om att han hade gjort något i varje fall. Kanske inte odlat något - men hittat något och insett att han kunde nyttja det till en liten "mindre fest" för laget - man vet ju aldrig vad "de äldre" har för kunskaper ...
2023-04-21, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darrylx
Jag förstår inte varför folk i tråden klagar på Zeki? Han är ju enda anledningen till att kolla på årets säsong. Han får ju tokbryt i nästan varje avsnitt. Väldigt underhållande om ni frågar mig. Resten är så grymt tråkiga och färglösa.
Visst är det så. De är ju de som är "speciella" som gör såna här program intressanta. Om alla bara var försiktiga och tassade runt omkring och det var en massa "tack", "snälla du" och "puss och kram" hela tiden, ingen hade kollat helt enkelt. Men så klart man klagar på de här nissarna som Zeki också, de är ju ibland helt jävla störda. Man vill ha dom på tvskärmen, men i verkliga livet, nej tack.
2023-04-21, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnosos1
Visst är det så. De är ju de som är "speciella" som gör såna här program intressanta. Om alla bara var försiktiga och tassade runt omkring och det var en massa "tack", "snälla du" och "puss och kram" hela tiden, ingen hade kollat helt enkelt. Men så klart man klagar på de här nissarna som Zeki också, de är ju ibland helt jävla störda. Man vill ha dom på tvskärmen, men i verkliga livet, nej tack.

Behöver inte bli mesigt och tråkigt bara för att man exkluderar idioter. Prodbolagen idag består av fantasilösa millenials och zoomers som inte vet hur casta och göra ett program intressant utan konflikter eller kaos. Första åren av dokusåpor innehöll majoritet vettiga deltagare och ofta sevärt ändå.
2023-04-21, 21:50
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darrylx

Praktiskt taget ingen klagar på Zeki som underhållning. Däremot vill nog ingen i tråden ha honom i närheten av sig i verkligheten. Det är samma med många som skapar bra TV-underhållning som Sebastian Dawkins och Qristina Ribohn från Farmen eller Valle och Raymond från Robinson. Alla vill ha dem i rutan men helst inte hemma i sitt möblerade rum.
Senast redigerad av Rinaldo-Montalbano 2023-04-21 kl. 22:17.
2023-04-21, 22:38
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Behöver inte bli mesigt och tråkigt bara för att man exkluderar idioter. Prodbolagen idag består av fantasilösa millenials och zoomers som inte vet hur casta och göra ett program intressant utan konflikter eller kaos. Första åren av dokusåpor innehöll majoritet vettiga deltagare och ofta sevärt ändå.

Håller verkligen med. Tycker denna säsong har bevisat det. Bara bra människor i båda lagen. De få personer som inte passade in åkte direkt (Zeki).
2023-04-21, 23:11
Medlem
McDonalds avatar
Zeki precis rätt gubbe för Robinson
Stör alla PK-nissar, rätt man i gränslandet
Sätter lite fart där… glo på gnällande klimakterietanter i tävlingar öhh näe
Produktionen har lyckats, skapat diskussion här och tittarsiffror 🙂
2023-04-21, 23:46
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Nästan övertygad om att det som har hänt har med Dennis att göra - oavsett vad det är. Laget verkade ju hinta om att han hade gjort något i varje fall. Kanske inte odlat något - men hittat något och insett att han kunde nyttja det till en liten "mindre fest" för laget - man vet ju aldrig vad "de äldre" har för kunskaper ...

Missade hinten, men det ska definitivt bli kul att se om du har rätt. Jag gillar Dennis den äldre. Laidback alldeles oavsett omständigheterna. Tar varken sig själv eller situationen på alltför stort allvar. Marcus har jag betydligt svårare för.

Får väl ge oss till tåls tills på Söndag nu då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in