I dagens avsnitt blev det ännu tydligare att Erik är den enda som gillar Amanda. Pernilla och Camilla kommer gå ihop med Christoffer och Dennis för att rösta ut Erik eller Amanda och båda lär inte ha immunitet en gång till i örådet.
Idag fick man lite belöning för allt slit framför TV'n när supergulliga Alva tävlade och levererade brutalt i "Bäst i test". (gissar att Anders hjälpte henne på traven)
Hickade till när Oskar medvetet sa "kager" två ggr. Det där måste han sluta med omgående. Bara Alva klarar att bära upp en tydlig dialekt.
Har efter flera veckor på gränslandet äntligen en tydlig favorit; Fabian.
Jag, jag kräktes oxå en del på detta uttryck. Kager!!! Kakor heter det
Jag skickade nyss in min ansökan! Alltså tror jag att jag skulle kunna ha en okej chans om jag får vara med. Dock så har jag bara sett en halv säsong, så jag vet ju inte riktigt vad det går ut på fullt ut, men hittills ser det ut som en väldigt rolig utmaning.
Wow, fan vad kul. Uppdatera oss hur det går med din ansökan
Lycka till
Jag vägrare tror det!, Carro ville ju få reda på vad hemligheten var för att kunna se ut sådär när man är 50, Strand bör isåfall inte avslöja det utan bluffa om en placebo-effekt involverat väldans mycket kaffe eller nått
Det ser verkligen inte naturligt ut 😳 hårförlängning bröst fettsugning på dom flesta ställena på hennes krop botox rumpförstoring jämför med hennes tidigare bilder så är det två olika personer en dyr och en billig.
Mår nästan lite dåligt av att Eriks laget är heeeelt kört var det gäller hans pakter. Och att han är för blåögd för att se det. Även Amanda. 0 lyhördhet för att fånga upp sina vänner, dom har skjutit sig själv.
Den här säsongen är tyvärr sämst. Trist hoppas de vänder.
Finns inget kul med att se ett lag som vunnit över dom äldre och fått gott om föda pga av det och nu är majoritet igen efter omgrupperingen. Dom borde köra på sammanslagningen på engång.
vilken är det? Minns inte att någon heter Carro. Är hon äldre eller yngre? Jag tycker att elin i gränslandet verkar ganska sympatisk. Men det kanske bara är i jämförelse med zeki.
vilken är det? Minns inte att någon heter Carro. Är hon äldre eller yngre? Jag tycker att elin i gränslandet verkar ganska sympatisk. Men det kanske bara är i jämförelse med zeki.
Carro är den blonda 24åringen. Hon som trodde att hon skulle bli vald till tävligen men det blev Dennis och Alva istället.