Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-19, 21:22
Medlem
waynejohn2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pcfreak
Carro och Alva passar inte ihop för fem öre. PR trick?

Dom två mest omogna, passar som handen i handsken ☺️
2023-04-19, 21:29
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
I dagens avsnitt blev det ännu tydligare att Erik är den enda som gillar Amanda. Pernilla och Camilla kommer gå ihop med Christoffer och Dennis för att rösta ut Erik eller Amanda och båda lär inte ha immunitet en gång till i örådet.

Ja, det har du rätt i
2023-04-19, 21:34
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75

Jag, jag kräktes oxå en del på detta uttryck. Kager!!! Kakor heter det
2023-04-19, 21:38
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truthahn
Jag skickade nyss in min ansökan! Alltså tror jag att jag skulle kunna ha en okej chans om jag får vara med. Dock så har jag bara sett en halv säsong, så jag vet ju inte riktigt vad det går ut på fullt ut, men hittills ser det ut som en väldigt rolig utmaning.

Wow, fan vad kul. Uppdatera oss hur det går med din ansökan
Lycka till
2023-04-19, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jag vägrare tror det!, Carro ville ju få reda på vad hemligheten var för att kunna se ut sådär när man är 50, Strand bör isåfall inte avslöja det utan bluffa om en placebo-effekt involverat väldans mycket kaffe eller nått

Det ser verkligen inte naturligt ut 😳 hårförlängning bröst fettsugning på dom flesta ställena på hennes krop botox rumpförstoring jämför med hennes tidigare bilder så är det två olika personer en dyr och en billig.
2023-04-19, 21:40
Medlem
Mår nästan lite dåligt av att Eriks laget är heeeelt kört var det gäller hans pakter. Och att han är för blåögd för att se det. Även Amanda. 0 lyhördhet för att fånga upp sina vänner, dom har skjutit sig själv.

Den här säsongen är tyvärr sämst. Trist hoppas de vänder.

Finns inget kul med att se ett lag som vunnit över dom äldre och fått gott om föda pga av det och nu är majoritet igen efter omgrupperingen. Dom borde köra på sammanslagningen på engång.
2023-04-19, 21:41
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Fanns inget svinigt eller Aschbergskt över Lundin i kvällens avsnitt. Han är trevlig, skämtsam och stöttande.
Jag vet, jag var ironisk, han var lite skarp iaf i just den meningen, förfärligt!
2023-04-19, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurknisse33
Hon var i särklass bäst av de alla
Vilken är det? Har kollat alla avsnitt o minns inte att någon heter så.
2023-04-19, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurknisse33
Hon var i särklass bäst av de alla
vilken är det? Minns inte att någon heter Carro. Är hon äldre eller yngre? Jag tycker att elin i gränslandet verkar ganska sympatisk. Men det kanske bara är i jämförelse med zeki.
2023-04-20, 00:12
Medlem
kubuns avatar
Så korkade de var som deltog i "Bäst i Test-tävlingen" Ligger nära till hands å tro att ingen av dem hade klarat uppgiften om inte Anders hjälp dem.
2023-04-20, 00:29
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Så korkade de var som deltog i "Bäst i Test-tävlingen" Ligger nära till hands å tro att ingen av dem hade klarat uppgiften om inte Anders hjälp dem.
Och Bäst i test hade i sin tur snott det av "Kompani Svahn" vågar jag hävda
2023-04-20, 00:58
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikgranberg
vilken är det? Minns inte att någon heter Carro. Är hon äldre eller yngre? Jag tycker att elin i gränslandet verkar ganska sympatisk. Men det kanske bara är i jämförelse med zeki.

Carro är den blonda 24åringen. Hon som trodde att hon skulle bli vald till tävligen men det blev Dennis och Alva istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in