• 1
  • 2
2023-04-21, 18:27
Medlem
Scan Hot Dogs är en billig liten pjäs. Men trots sin ringa storlek är den en korvarnas gigant som lever kvar sedan Folkhemmet. Alla älskar Scan Hot Dogs eller har ätit den. Få tycker illa om den. Den har rätt pris, rätt konsistens då den alltid är mör och aldrig blir torr, den har också en angenäm smak med ett par små precisa stänk av både rökhighet och sälta som framträder i ljuv samklang med söta tillbehör som ketchup och senap. En korv att älska! Ska vi grilla Scan Hot Dogs i sommar? Svar JA!

Hur upplever ni Scan Hot Dogs som grillprodukt?
Citera
2023-04-21, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peqqor
Du vill ha uppmärksamhet, sött. Sök hjälp.

Det finns ingen frisk vuxen person som äter denniskorv.

Den har erövrat ett helt marknadssegment. En folkhemsprodukt av rang.
Citera
2023-04-21, 19:06
Medlem
elmhedens avatar
Är detta samma korvar som vi som är något äldre benämner Dennis Hot Dogs?
Citera
2023-04-21, 19:07
Medlem
Sillsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoraStenar
Den har erövrat ett helt marknadssegment. En folkhemsprodukt av rang.

Nja, dessa korvar tillhör samma segment som Billys och Gorbys. Snabb enkel, billig mat föräldrar kan ha i frysen när deras ungar kommer hem från skolan. Inget en normal vuxen skulle käka till middag.
Citera
2023-04-21, 19:15
Medlem
När man var köttätare förr i tiden var dessa produkter märkliga. En tredjedels köttinnehåll och ingen smak. Nu som förälder och köttfri är de alldeles utmärkta att bjuda på. Nästan vegetariska ju och kidsen uppskattar smaklösheten.!
Citera
2023-04-21, 19:22
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Scan Hot Dogs är en billig liten pjäs. Men trots sin ringa storlek är den en korvarnas gigant som lever kvar sedan Folkhemmet. Alla älskar Scan Hot Dogs eller har ätit den. Få tycker illa om den. Den har rätt pris, rätt konsistens då den alltid är mör och aldrig blir torr, den har också en angenäm smak med ett par små precisa stänk av både rökhighet och sälta som framträder i ljuv samklang med söta tillbehör som ketchup och senap. En korv att älska! Ska vi grilla Scan Hot Dogs i sommar? Svar JA!

Tyvärr tycker jag att den är tråkig, jag gillar lite mer rustik korv men eftersom du skriver att den är så god så kommer jag att prova.
Är nog 10 år sedan jag åt den.
Citera
2023-04-21, 19:31
Medlem
Jag tror också att dessa kommer bli populära och standard igen i takt med att folk blir fattigare nu. Dagarna med kött på grillen är över nu.
Citera
2023-04-21, 19:32
Medlem
CalzoneItalias avatar
Nej jag föredrar hellre någon god kryddorv som Chorizo, Salsiccia , Bratwurst eller liknande men ungarna älskar väl Dennis grillkorv .
Citera
2023-04-21, 20:13
Medlem
SnutteFia03s avatar
Brukar inte äta korv ofta, men just scan hot dogs är minnesvärd då den är bland de sämre sett till smak och konsistens tycker jag.
Citera
2023-04-21, 20:52
scan smakar ju bara salt.. jävla skitprodukter, vill du ha bra korv så köp Lindvalls eller Tillmans
Citera
2023-04-21, 21:29
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:

Högprocessat slaktavfall, fy faan!!!
Tacka vet jag kvallitetskorv.
Citera
2023-04-21, 21:54
Medlem
Tullamores avatar
Äckligaste korven ever!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera