2023-04-21, 17:36
Medlem
timpanis avatar
Lärare som prutade ner sin ålder #219

Han har hela sitt mycket ovanliga namn i chatten, men påstår sen att han heter "Peter". Tänkte han på den evigt unge Peter Pan?

För han framstod ju som en clown när han trodde att han skulle kunna passera som 58. Sen sa han att han var 60. Sen 65. Sen ursäkten "Det spelar ingen roll". Sen konstaterar Sara att han är 75!

Han framför den klassiska lögnen "Jag misstänkte att det var så här".

Varför kom du dit, då?

Den dumma frågan "Hur tänker du?" fick svaret "Jag kan hålla med om att det var idiotiskt". Bättre att fråga "Varför bokade du en sexuell träff här med ett barn? Inser du att du har ett problem, som tänder på barn?"

Det vore kul att få höra Dumpens samtal till hans thaipojkvän.

Han såg riktigt skraj ut när Adidas-riddarna började jiddra. Ligisterna verkar tro att han är på väg att fly, för dom sa: "Hej-hej-hej hörru, gubbe! Ska vi lösa det som män, eller på annat sätt? Du har tur, din lilla fittunge! Det vet du, va?"

Hade varit kul om Sara och Patrik bara dragit, och låtit honom försöka förklara sig för babbarna i stället. "Lyssna nu! Det var ju han som kontaktade mig!"

Han kommer nog dra sig för att besöka köpcentret precis vid hans bostad igen, med tanke på risken att dessa förortsgangsters tar lagen i egna händer nästa gång dom ser honom. Han borde tänkt på talesättet "skit inte där du äter".

Sen tror han att om han kontaktar QX och påtalar att dom har minderåriga i chatten så är problemet ur världen.
Citera
2023-04-21, 17:47
Medlem
Gädda 219.

Jag kollade igenom hans Facebook.
Så, undrar vart han hittade sin ladyboy.
I Sverige eller Thailand?
Senast redigerad av Sara98 2023-04-21 kl. 17:52.
Citera
2023-04-21, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Gädda 219.

Tror du en ladyboy på eget initiativ skulle emigrera till Sverige?
Citera
2023-04-21, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Tror du en ladyboy på eget initiativ skulle emigrera till Sverige?

Han kanske tog upp hen hit till Sverige.
Citera
2023-04-21, 18:07
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Gädda 219.

Är det ett kvinnligt Thai-troll eller en fjollig bög-kines på hans Facebook?
Citera
2023-04-21, 18:11
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Han kanske tog upp hen hit till Sverige.
Personen är ingen hen utan till 100% en han.
Citera
2023-04-21, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Är det ett kvinnligt Thai-troll eller en fjollig bög-kines på hans Facebook?

Troligen en han eller kanske en ladyboy!
Citera
2023-04-21, 18:22
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Gädda #219
”Det var han som tog kontakt med mig”.
- Okay, have a good day.

Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Trött på putte och horan som inte gör nått heller när deras konfrontation blir kraschad.
Men dom är väl rädda för skitiga invandrare.
Hoppas det kommer fram vem den jävla apan är så han får vad han förtjänar.
Mam ser att peddot tillochmed står över den jäveln på stegen. Suckar åt skiten bara.
Tagen på bar gärning?
Citera
2023-04-21, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Först säger killens polare åt gubben att ta det som en man. Sen säger killen:

”Ey ey ey, hörru gubbe! Ska vi göra det på nåt annat sätt eller? Ska vi lösa det formellt eller annat? Vi kan göra det också! Va? Va? Du har tur lilla fittluder, det vet du va? *Dumpen har censurerat här, förmodligen mordhot*…kan jag säga!”

Svenskan är såklart så dålig att gubben blir förvirrad. Riktigt pinsamma småpojkar som bara är ute efter bråk och cred på TikTok. Nästan lika äckliga som gäddorna. Den här gäddan använder sitt eget namn och löper nu dessvärre megarisk att plockas av vidriga kaosblattar.

Men snacka trög gubbe. Det enda han tar med sig från konfrontationen är att han ska prata med QX så fejkprofiler tas bort, inte att han ska se till att sluta våldta barn på appen. Han vet att det är våldtäkt men det märks att han skiter i vilket. Totalt likgiltig.

Blir nog svettigt i PK-Kalkylen här för vänsterfjollorna och godhetsknarkarna. Vem har mest värde?

Pedofilfikusen, eller svartingen (som förmodligen själv är smygfikus och våldtäktsman)?

Vad väger tyngst: Pedofili/fikustrams eller islam? Blir nog svårt detta!
Citera
2023-04-21, 18:30
Medlem
exoticspices avatar
Gädda 219
Gillade att killarna lade sig i konfrontationen. Verkade som Sara och Patrik gjorde det med, dom blev tysta och lät killarna hålla på tills dom var klara.

Hoppas få se fler sådana konfrontationer där folk kommer fram och lägger sig i för att visa vad människor tycker om pedofiler.
Citera
2023-04-21, 18:47
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Gädda 219
Gillade att killarna lade sig i konfrontationen. Verkade som Sara och Patrik gjorde det med, dom blev tysta och lät killarna hålla på tills dom var klara.

Hoppas få se fler sådana konfrontationer där folk kommer fram och lägger sig i för att visa vad människor tycker om pedofiler.

Tycker det var schysst av S & P att hänga med i hissen för gubbens säkerhets skull. Hade varit tragiskt om han fick oproportionerligt med stryk av ett babbegäng ändå. Jag har precis som andra svårare att bli upprörd över en gubbe som vill böga än när någon ger sig på småflickor. Kanske inte borde vara så, men så är det.

Tycker inte gubben förtjänar något illa mer än att han får skämmas för att hamna på nätet för det här. tror inte heller hans vänner i bögcommunityt kommer bry sig.
Citera
2023-04-21, 19:31
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Tycker det var schysst av S & P att hänga med i hissen för gubbens säkerhets skull. Hade varit tragiskt om han fick oproportionerligt med stryk av ett babbegäng ändå. Jag har precis som andra svårare att bli upprörd över en gubbe som vill böga än när någon ger sig på småflickor. Kanske inte borde vara så, men så är det.

Tycker inte gubben förtjänar något illa mer än att han får skämmas för att hamna på nätet för det här. tror inte heller hans vänner i bögcommunityt kommer bry sig.
Ja det var schysst, han såg rädd ut. Tog han hissen för att han bor ovanpå shoppingcentret och killarna brukar hänga där, kan risken vara stor att dom träffar på varandra igen och då åker på stryk.

Det är lite dubbelt det där med var konfrontationerna äger rum, vilka det är runtomkring som ser och hör allt som sägs och efteråt tar till egna metoder för att jävlas, som misshandel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in