Lärare som prutade ner sin ålder #219
Han har hela sitt mycket ovanliga namn i chatten, men påstår sen att han heter "Peter". Tänkte han på den evigt unge Peter Pan?
För han framstod ju som en clown när han trodde att han skulle kunna passera som 58. Sen sa han att han var 60. Sen 65. Sen ursäkten "Det spelar ingen roll". Sen konstaterar Sara att han är 75!
Han framför den klassiska lögnen "Jag misstänkte att det var så här".
Varför kom du dit, då?
Den dumma frågan "Hur tänker du?" fick svaret "Jag kan hålla med om att det var idiotiskt". Bättre att fråga "Varför bokade du en sexuell träff här med ett barn? Inser du att du har ett problem, som tänder på barn?"
Det vore kul att få höra Dumpens samtal till hans thaipojkvän.
Han såg riktigt skraj ut när Adidas-riddarna började jiddra. Ligisterna verkar tro att han är på väg att fly, för dom sa: "Hej-hej-hej hörru, gubbe! Ska vi lösa det som män, eller på annat sätt? Du har tur, din lilla fittunge! Det vet du, va?"
Hade varit kul om Sara och Patrik bara dragit, och låtit honom försöka förklara sig för babbarna i stället. "Lyssna nu! Det var ju han som kontaktade mig!"
Han kommer nog dra sig för att besöka köpcentret precis vid hans bostad igen, med tanke på risken att dessa förortsgangsters tar lagen i egna händer nästa gång dom ser honom. Han borde tänkt på talesättet "skit inte där du äter".
Sen tror han att om han kontaktar QX och påtalar att dom har minderåriga i chatten så är problemet ur världen.