2023-04-21, 15:27
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Den senaste gäddan finns på Facebook. Han känns som öppet homosexuell.

I chatten är han väldigt kunnig när det gäller regler för frekvens och tidpunkter för prov i skolan när Dumpens 14-åring antyder att han haft ett sent prov under dagen. Det tycker gäddan är skumt. Att träffa och suga av en random fjortis är mer ok.

Rebusen blir lite knepig.

Förnamn: il + månaden före april i ett ord (utländskt åt balthållet)

Efternamn: Kre + is på engelska minus e på slutet + bergs i ett ord.

Ibland är du mer efterbliven än vanligt. Idag är en sådan dag.

Enklaste rebusen är väl att Gäddan skrivit sitt namn i klartext och är jävligt ensam om det namnet i Sverige, och resten av världen.

Han bor tillsammans med en "söt" pojke på 34år som han importerat från Thailand. Skriker bög om alltesammans, han bor på Liljeholmen. Men även annat antyder saken, särskilt pojkvännes facebook visar tydligt att han drar åt vänster.
Citera
2023-04-21, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Enklaste rebusen är väl att Gäddan skrivit sitt namn i klartext och är jävligt ensam om det namnet i Sverige, och resten av världen.

Han bor tillsammans med en "söt" pojke på 34år som han importerat från Thailand. Skriker bög om alltesammans, han bor på Liljeholmen. Men även annat antyder saken, särskilt pojkvännes facebook visar tydligt att han drar åt vänster.

Klart det ska finnas rebus för de som inte läser chattar. Det är kutym för tråden. Du kan dra åt helvete med ditt tugg om efterblivenhet.
Citera
2023-04-21, 15:44
Medlem
Citat:

Är ”drar åt vänster” någon form av slang för homosexualitet? För ingenting jag såg på någon av deras facebooksidor antyder att de drar åt vänster rent politiskt. Pojkvännen verkar snarare ha en faiblesse för lyxvarumärken, vilket inte direkt brukar förknippas med vänstern.
Citera
2023-04-21, 16:01
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Är ”drar åt vänster” någon form av slang för homosexualitet? För ingenting jag såg på någon av deras facebooksidor antyder att de drar åt vänster rent politiskt. Pojkvännen verkar snarare ha en faiblesse för lyxvarumärken, vilket inte direkt brukar förknippas med vänstern.

Ja, det är slang. Men passar bra eftersom de flesta fjollor drar åt vänster. Antar att du är vänster?

Jo... Pojken har handväskor, stylat hår, plockde ögonbryn, tighta jeansshorts, rosa tröja. Ser ut att vara omkring 20år fast ska tydligen vara 34år.

Pojken är lyxprostituerad åt gäddan, det är vad han verkar vara. Fast på ett lagligt sätt. Är väl ett smart sätt att få ligga med ungt folk som gammal man. Ska jag också göra om jag blir gammal. Men småflickor då.

Undrar vad pojkvännen säger om att "pappa" varit otrogen? Men jag tror inte det är något större problem. Pojkvänner är nog glad över att slippa låna ut baken en kväll. Verkar inte heller som gubben har så mycket vänner. Jobb blir han ju inte av med.
Citera
2023-04-21, 16:19
Medlem
Verkar vara slut på mentalt nedsatta mongon i reflexvästar.
Bara bögar som söker lite yngre stjärt.
Citera
2023-04-21, 16:45
Avslutad
Vilken jävla skitig svartskalle som står å käftar vid hissen där bakom på 219.
Vill slå sönder han.
Citera
2023-04-21, 16:45
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ja, det är slang. Men passar bra eftersom de flesta fjollor drar åt vänster.

Kan du visa mig en enda källa som bekräftar att termen "dra åt vänster" är slang för homosexuell?
Citera
2023-04-21, 16:56
Medlem
Citat:
Ja, det är slang. Men passar bra eftersom de flesta fjollor drar åt vänster. Antar att du är vänster?

Jo... Pojken har handväskor, stylat hår, plockde ögonbryn, tighta jeansshorts, rosa tröja. Ser ut att vara omkring 20år fast ska tydligen vara 34år.

Pojken är lyxprostituerad åt gäddan, det är vad han verkar vara. Fast på ett lagligt sätt. Är väl ett smart sätt att få ligga med ungt folk som gammal man. Ska jag också göra om jag blir gammal. Men småflickor då.

Undrar vad pojkvännen säger om att "pappa" varit otrogen? Men jag tror inte det är något större problem. Pojkvänner är nog glad över att slippa låna ut baken en kväll. Verkar inte heller som gubben har så mycket vänner. Jobb blir han ju inte av med.

Du har ett öga för detaljer, plockde ögonbryn, tighta jeansshorts. Styvnar det kanske lite i brallan?
Själv har jag svårt att bli upprörd angående dessa Gaygäddor som dumpen nu radar upp.
Citera
2023-04-21, 17:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Vilken jävla skitig svartskalle som står å käftar vid hissen där bakom på 219.
Vill slå sönder han.

Tänkte precis på det också. Vad var det för apa som ville spela ball. Förmodligen finns han själv på lexbase
Citera
2023-04-21, 17:13
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Är de någon som hör vad de som prata i bakgrunden sa?
Det ekar och svårt att höra och har lyssnat flera gånger och tycker dom säger;

Vad är det som händer?
Hej hej gubbe.
Ska vi göra det på ett annat sätt, eller?
Vem ska du få med dig annars? Va?
Vi kan göra också.
Citera
2023-04-21, 17:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Vilken jävla skitig svartskalle som står å käftar vid hissen där bakom på 219. Vill slå sönder han.
Om du vill slå sönder honom så är det nog bäst att vi killar som sparkat mycket fotboll inte uttrycker vad vi skulle vilja göra med honom och var någonstans. Kan och tänker dock inte sjunka så lågt. Däremot kan man mycket väl få för sig att ta reda på vem det var och grusa hans leverne. Hittar alltid nått att sätta åt honom för eller anmäla. Men klart det ska kännas lönt också.
Hoppas polisen sätter åt honom för nått. Inte för att han var svartskalle utan bara för att han verkade vilja spela cool.
Citera
2023-04-21, 17:36
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Är de någon som hör vad de som prata i bakgrunden sa?
Först säger killens polare åt gubben att ta det som en man. Sen säger killen:

”Ey ey ey, hörru gubbe! Ska vi göra det på nåt annat sätt eller? Ska vi lösa det formellt eller annat? Vi kan göra det också! Va? Va? Du har tur lilla fittluder, det vet du va? *Dumpen har censurerat här, förmodligen mordhot*…kan jag säga!”

Svenskan är såklart så dålig att gubben blir förvirrad. Riktigt pinsamma småpojkar som bara är ute efter bråk och cred på TikTok. Nästan lika äckliga som gäddorna. Den här gäddan använder sitt eget namn och löper nu dessvärre megarisk att plockas av vidriga kaosblattar.

Men snacka trög gubbe. Det enda han tar med sig från konfrontationen är att han ska prata med QX så fejkprofiler tas bort, inte att han ska se till att sluta våldta barn på appen. Han vet att det är våldtäkt men det märks att han skiter i vilket. Totalt likgiltig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in