2023-04-21, 13:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Om hans sociala umgånge till största delen finns i bögcommunityn så kommer han inte kritiseras särskilt hårt därifrån iaf.

Han verkar vara singel och har han arbetat länge på Tullverket så sitter han säkert rent juridiskt. Han kommer nog kunna spela ut bögkortet och skydda sig med det för Tullverket känns som en typisk myndighet som svamlar om mångfald och homo/trans-rättigheter. Tror inte cheferna orkar eller vågar dra igång något som kan tolkas som att man ger sig på hans sexualitet då facket kommer ha mycket på sin sida i det här fallet.

Tror folk som du att han våldtar färre barn om hans jobb tas ifrån honom och han har fler fria timmar att spendera eller hur funkar tankegångarna här egentligen? Genuint intresserad.
Citera
2023-04-21, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuspiciusMind
Senaste gäddan står och flinar.
Hur kan han leva med sig själv efter det här? Han har liksom jobbat hårt för att få till en träff och delat sina sjuka tankar till hela svenska befolkningen. Precis som de andra gäddorna.

Har fler självmord tillkommit?

Hans beteende och preferenser är vanligt bland bögar, så inte så troligt att han har några samvetsförebråelser. Möjligen blir det färre småpojkar framöver, men det går ju alltid att kompensera med olika Grindr-ragg och diverse bögklubbar där de sätter på allt som rör sig. INGEN i den världen kommer att rata honom för att han är pederast.
Citera
2023-04-21, 14:04
Medlem
palikirs avatar
Nytt napp #219:

https://dumpen.se/2023/04/21/lararen-som-prutade-ner-sin-alder-napp-219-stockholm/

Använder sitt riktiga namn (geni!!) i chatten.
Senast redigerad av palikir 2023-04-21 kl. 14:09.
Citera
2023-04-21, 14:11
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
Nytt napp #219:

https://dumpen.se/2023/04/21/lararen-som-prutade-ner-sin-alder-napp-219-stockholm/
Han verkar bli hotad av några förbipasserande. Det är bara en tidsfråga innan någon förbipasserande tar till våld under en konfrontation.
Citera
2023-04-21, 14:21
Medlem
sandyhells avatar
Sammanboende med en 50 år yngre importerad kille. Men det var tydligen inte tillräckligt ungt.
Citera
2023-04-21, 14:23
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Nytt napp #219:

Men skriver i chatten att han heter Peter, som om det skulle hjälpa
Citera
2023-04-21, 14:26
Medlem
Crankyshake2s avatar
Är de någon som hör vad de som prata i bakgrunden sa?
Citera
2023-04-21, 14:26
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Nytt napp #219:

Säger killen som aspirerar till "Dummast på flashback".

Du tror inte att namnet är en del av registreringen? Att Gäddan sedan inte märkt att namnet visas för mottagaren? Är ju flera som gjort så. Oftast äldre människor eller mongon.

Jag har flera gånger mejlat med folk som vill vara anonyma. I min mejl-korg så presenteras dem som förnamn+efternamn för att de uppgav rätt uppgifter i registreringsprocessen.
Citera
2023-04-21, 14:41
Medlem
HaroldSnepstss avatar
Jävel va länge Gädda 219 fick stå och vänta på hissen och när den väl kom följde Dumpen med honom Visserligen "för hans egen säkerhet" men såg ändå sjukt kul ut.
Citera
2023-04-21, 14:48
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transaktiv
Tror folk som du att han våldtar färre barn om hans jobb tas ifrån honom och han har fler fria timmar att spendera eller hur funkar tankegångarna här egentligen? Genuint intresserad.

Jag har inte uttryckt någon tro om huruvida det förhindrar barnvåldtäkter eller inte. Oavsett vad man tror i den frågan så vet jag att de kommer vilja få honom sparkad. Om det är rätt eller fel har jag inte tagit någon som helst ställning till. Skiter ärligt talat i vilket, för det är inte min huvudvärk.

Han skulle kanske inte betett som ett äckel på nätet om han vill fungera ihop med sina arbetskamrater. Det finns ju fler aspekter på hans anställning på Tullverket än om det påverkar antalet våldtäkter eller inte. Han ska fungera i ett team och inte bli ett arbetsmiljöproblem för övriga medarbetare t.ex.
Citera
2023-04-21, 14:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag har inte uttryckt någon tro om huruvida det förhindrar barnvåldtäkter eller inte. Oavsett vad man tror i den frågan så vet jag att de kommer vilja få honom sparkad. Om det är rätt eller fel har jag inte tagit någon som helst ställning till. Skiter ärligt talat i vilket, för det är inte min huvudvärk.

Han skulle kanske inte betett som ett äckel på nätet om han vill fungera ihop med sina arbetskamrater. Det finns ju fler aspekter på hans anställning på Tullverket än om det påverkar antalet våldtäkter eller inte. Han ska fungera i ett team och inte bli ett arbetsmiljöproblem för övriga medarbetare t.ex.

Det där låter lite som en copout. För du beskriver ju myndigheten i sig som allt för daltande och pk eller vad man nu kan kalla det. Så man kan däri antyda vad du egentligen vill.

Jag skiter i han, men det är korkat att bara vilja få indirekt hämnd på någon pedofil genom att beröva honom jobbet som alltså både sätter honom i en mer självdestruktiv situation och ger honom mer fritid att få utlopp till sina sjuka beteenden. Något som Sara och Patrick också är för jävla korkade eller mer troligen för arga och inbitna i det här att inse när de jiddrar om att hans arbetsgivare kommer att informeras.
Senast redigerad av Transaktiv 2023-04-21 kl. 14:57.
Citera
2023-04-21, 15:07
Medlem
Den senaste gäddan finns på Facebook. Han känns som öppet homosexuell.

I chatten är han väldigt kunnig när det gäller regler för frekvens och tidpunkter för prov i skolan när Dumpens 14-åring antyder att han haft ett sent prov under dagen. Det tycker gäddan är skumt. Att träffa och suga av en random fjortis är mer ok.

Rebusen blir lite knepig.

Förnamn: il + månaden före april i ett ord (utländskt åt balthållet)

Efternamn: Kre + is på engelska minus e på slutet + bergs i ett ord.
Senast redigerad av Spritsson 2023-04-21 kl. 15:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in