2023-06-10, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Visst. Men ärligt, hur sannolik är denna situation? Varför i helvete skulle en 14 årig flicka vilja träffa denna gubbe och ha sex? Dessutom vara pådrivande och tycka att han är sååå sexig?

Bättre Dumpen fångar dom riktigt hala gäddorna istället. Tror inte att den här mannen hade fortsatt försöka ens om flickan sagt nej. Dessutom verkade han förvånad att hon bara var 14, så är detta verkligen en av dom som aktivt letar barn på nätet eller en kåt opportunist (genom ett osannolikt scenario)?

Är du så naiv så att du tror att det är första gången för hans försök? Nog är det i så fall himla "otur" att han åkte dit redan i första försöket. Skulle inte alls förvåna mig om han har "lyckats" ett antal gånger tidigare.
Citera
2023-06-10, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freshjaive
#235 “JK”, är nu bortplockad från hemsidan där han varit anställd.

Bollen är i rullning…

Gäddan 235 var nyss in på sin Facebooksida och plockade bort bilderna på det lilla barnet som visades där. Nu har han även lagt till en trapp ner i någon källare till sin profilbild.

Fotbollslaget, bild på frun och sig själv och finska flaggan är det han visar på FB nu.

Snara eller flytt österut känns nära.
Citera
2023-06-10, 09:53
Medlem
Blaisens avatar
Men hörni, hur snabbt fick ni fram info om 235? Någon som kan fixa rebus eller pm:a hans namn? 🙏
Citera
2023-06-10, 10:10
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Vet vi hur livet är för denne herre just nu? https://imgur.com/a/ZMToyZi
Citera
2023-06-10, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men hörni, hur snabbt fick ni fram info om 235? Någon som kan fixa rebus eller pm:a hans namn? 🙏

Svårt med det namnet.

Gör ett försök.

Förnamn: Samma som känd golfspelare med Sandelin i efternamn.

Efternamn.

Första tre bokstäverna:
,
Det man vanligen eldar med i grill.

Bokstav fyra i efternamnet: Kommer efter d i alfabetet.

Bokstav fem i efternamnet: Kommer efter g i alfabetet.

Sista delen i efternamnet: Lägg till ordet MAINEN på det du tidigare fått fram i rebusen.

Nu borde du ha ett namn på gäddan.
Citera
2023-06-10, 10:24
Medlem
Freshjaives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gäddan 235 var nyss in på sin Facebooksida och plockade bort bilderna på det lilla barnet som visades där. Nu har han även lagt till en trapp ner i någon källare till sin profilbild.

Fotbollslaget, bild på frun och sig själv och finska flaggan är det han visar på FB nu.

Snara eller flytt österut känns nära.

Någonting jag uppmärksammade på bytet av omslagsbilden på FB är att den har en gilla-markering av hans fru. Är hon fortfarande ovetandes? Känslan är väl ändå att om det har kommit ut att han är pedofil så tar man kraftigt avstånd från personen? Tar bort hans del av efternamn m.m.
Citera
2023-06-10, 10:37
Medlem
Citat:
Någonting jag uppmärksammade på bytet av omslagsbilden på FB är att den har en gilla-markering av hans fru. Är hon fortfarande ovetandes? Känslan är väl ändå att om det har kommit ut att han är pedofil så tar man kraftigt avstånd från personen? Tar bort hans del av efternamn m.m.

Det är faktiskt märkligt. Dumpen påstår att nära anhörig kontaktas innan publicering.

Många kvinnor kanske är förtryckta av sina män?

Gäddan påstår skrattande att han chattar med många signaturer på nätet när Sara pratar med honom. Gäddan känns lite som en notorisk snuskgubbe.

Det är märkligt att gäddan har kvar sin FB-sida. Många som kollar runt där nu.
Senast redigerad av Spritsson 2023-06-10 kl. 10:40.
Citera
2023-06-10, 10:51
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:

Men alltså, vilket jävla facebook har ni? CIA edition eller? Jag hittar aldrig de profiler ni snackar om, vad fan händer?
Finns det olika facebook?
Citera
2023-06-10, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Men alltså, vilket jävla facebook har ni? CIA edition eller? Jag hittar aldrig de profiler ni snackar om, vad fan händer?
Finns det olika facebook?

Sökte på gäddans namn.

Hittade direkt.

Profilbilden är utbytt mot en massa könslösa bilder med anknytning till en Engelsk fotbollsklubb.
Citera
2023-06-10, 10:56
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:

Omslagsbilden är postad 2013, så den lär ha blivit "gillad" av frugan innan han fastnade i nätet.
Citera
2023-06-10, 11:06
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:

Det går ju alltid skicka ett pm åt henne och höra så vet vi iaf att hon vet 😬
Citera
2023-06-10, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Omslagsbilden är postad 2013, så den lär ha blivit "gillad" av frugan innan han fastnade i nätet.

Det förklarar saken. Gäddan har alltså återanvänt en äldre bild och gamla "gilla" följer med nu när han byter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in