2023-04-21, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Ja och tänk när elfte September hände och folk kollade upp och helt plötsligt trodde att dom såg chemtrails fast det var kvarliggande contrails som redan hade synts där i många årtionden utan att dom märkte det.

Och tänk vad fel du haft tidigare 😂
KungPungPat är fortfarande där. Upprört försvarar han sig mot någon som kallat honom extremist och idiot: ”Ni trodde kusten var klar att fortsätta att vara ett problem för Moder Jord genom er ignorans. Men med handen på hjärtat så bryr jag mig inte om er, eftersom ni aldrig kommer ändra om er livsstil utefter vad som är bäst för planeten, naturen, djur och människor…”

Så du är ju bevisligen en som hoppar från ämne till ämne där du tror du kan trolla bäst.
Roligast är att du inte ens vet vilken kemikalie det är du själv sitter och fantiserar om, eller vet du men har mental oförmåga att kommunicera detta?
Citera
2023-04-21, 06:59
Moderator
En länkpost och en massa OT raderat.

/Moderator
Citera
2023-04-21, 13:18
Medlem
Hej,

Jag kommer inte in här för att debattera utan vill bara dela med mig av lite oro här. Solen tittar fram äntligen och var håller alla moln och till idag och igår? Inte nog med det dessutom drar rökmolnet efter planen från självaste molnen sitter liksom ihop? Skitkonstigt enligt mig. Kanske är confirmation bias då fler och fler videos dyker upp på mitt tiktok flöde så reagerar jag tillslut själv på dessa saker men konstigt oavsett. Någon icke konspiratorisk som kan lugna mig? 😄
Citera
2023-04-21, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teknisklagd
Hej,

Jag kommer inte in här för att debattera utan vill bara dela med mig av lite oro här. Solen tittar fram äntligen och var håller alla moln och till idag och igår? Inte nog med det dessutom drar rökmolnet efter planen från självaste molnen sitter liksom ihop? Skitkonstigt enligt mig. Kanske är confirmation bias då fler och fler videos dyker upp på mitt tiktok flöde så reagerar jag tillslut själv på dessa saker men konstigt oavsett. Någon icke konspiratorisk som kan lugna mig? 😄

Du blir alltså undrande över helt normalt väder….? Har du inte upplevt molnfria dagar förut under ditt liv…?

Sen kan man undra vad du egentligen babblar om… Först är det molnfritt…. Sen yrar du nåt närmast obegripligt om ” dessutom drar rökmolnet efter planen från självaste molnen sitter liksom ihop?”

Teknisktlagd…? Knappast…
Citera
2023-04-21, 15:09
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Hej,

Kondensstrimmor är iskristaller och cirrusmoln är också iskristaller så vad är egentligen det konstiga med att dom skulle kunna sitta ihop med varandra?
Citera
2023-04-21, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Kondensstrimmor är iskristaller och cirrusmoln är också iskristaller så vad är egentligen det konstiga med att dom skulle kunna sitta ihop med varandra?
Den satt ihop med strimman från planet.
Citera
2023-04-21, 18:47
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Den satt ihop med strimman från planet.
Ja och kondensstrimmor från plan består precis som cirrusmoln av iskristaller så inget konstigt alls.
Citera
2023-04-21, 21:29
Avstängd
Gerhardts avatar
Citat:
Hej,

Många tror inte ens på spray i skyn när de ser det. De hör inte ens när de som håller i trådarna säger det rätt ut. Sminkat som "bra mot uppvärmning" https://twitter.com/realstewpeters/status/1647644755575046145?t=bxE3_7vibFfoqSTS_ox_bA&s=04& fbclid=IwAR2x3Gr2__HBzt2GVZHi085bt8IjekrOwe9dt-D_JC08dYorTLfW-WfKT_c
Citera
2023-04-21, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Många tror inte ens på spray i skyn när de ser det. De hör inte ens när de som håller i trådarna säger det rätt ut. Sminkat som "bra mot uppvärmning" https://twitter.com/realstewpeters/status/1647644755575046145?t=bxE3_7vibFfoqSTS_ox_bA&s=04& fbclid=IwAR2x3Gr2__HBzt2GVZHi085bt8IjekrOwe9dt-D_JC08dYorTLfW-WfKT_c
Skilj på "chemtrails" och "geoengineering". Ingen har förnekat det sistnämda.
Citera
2023-04-21, 22:55
Avstängd
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Skilj på "chemtrails" och "geoengineering". Ingen har förnekat det sistnämda.

Berätta gärna vad det är för skillnad.
Citera
2023-04-21, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Berätta gärna vad det är för skillnad.
Chemtrails är en uppdiktad fantasi om att passargerarplan sprutar ut kemikalier för [slumpvis vald orsak]. GE är att försöka kontrollera vädret, exempelvis att skingra regnmoln.
Edit: Fungerar inte Google hos dig? Du får ganska snart upp bla wikilänkar som förklarar det hela.
Citera
2023-04-22, 00:36
Avstängd
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Chemtrails är en uppdiktad fantasi om att passargerarplan sprutar ut kemikalier för [slumpvis vald orsak]. GE är att försöka kontrollera vädret, exempelvis att skingra regnmoln.
Edit: Fungerar inte Google hos dig? Du får ganska snart upp bla wikilänkar som förklarar det hela.

Ja just det ja "pålitliga wiki" ... eller?

Man sprutar alltså enligt CIA:s talesman ut partiklar i stratosfären som påstås ska reflektera solens värme.

Vad är det för slags partiklar han avser, du som kan googla på wiki?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in