2023-04-21, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
- Du med har varit inne på att J går ner första gången kl 02:43, visst?
Sammanfaller med vittnesmål om 2-3 min samtal. J säger 2 min. Jag misstänker att M hämtar sin mobil när J gick ner första - inte andra - gången. Då går det ihop med samtliga tider.

Det går verkligen inte ihop att rätten säger sig ha bevisat att dunsen kom först efter 02.40. Om J och Ts mobiler börjar röra sig mot McD 02.46 och grannen uppger att han hade pratat med J innan ett par minuter dvs ca 02.43. Då måste han ju hört dunsen precis innan han möter J i trappan. Presenterade rätten någon tidslinje?

På vägen till McD säger grannen i förhör att de pratar, men på vägen hem fipplar J med mobilen. Så troligen messade hon först till M när hon kom fram, under tiden eller när de var på väg tillbaka.
Citera
2023-04-21, 02:23
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Ja, vem vet?

Det har nog tränats mer än travhästar på Leshem gården...

Någon påstod att Stryperskan gjort 2 års värnplikt i Israel
men det blir lite svårt att få ihop rent tidsmässigt.

”Någon påstod att Stryperskan gjort 2 års värnplikt i Israel
men det blir lite svårt att få ihop rent tidsmässigt.”

Nej, det har han fått om bakfoten.
Citera
2023-04-21, 02:30
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
En fråga till er som ibland dricker så mycket, så ni känner att ni behöver kräkas. Är det vanligt att man blir hungrig precis efter man försökt spy?
Dom gånger är mat det sista man tänkte på. Fanns inte på kartan. Maja ljuger om det mesta och en timme tidigare var hon tillräckligt nykter för att stå och filma ett råddjur. När hon gick tillbaka in på Nöjet för att passa på Tove så gick hon med raska steg.

Obegripligt hur någon kan tro en sekund att den fula negern är oskyldig. Fast det låg ett lik i hallen enligt lögnhalsen själv så frågade hon inte ens den andra mördaren vad som hänt. Självklart inte då hon var med under akten då dom tillsammans dödade Tove.
Citera
2023-04-21, 02:35
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Dom gånger är mat det sista man tänkte på. Fanns inte på kartan. Maja ljuger om det mesta och en timme tidigare var hon tillräckligt nykter för att stå och filma ett råddjur. När hon gick tillbaka in på Nöjet för att passa på Tove så gick hon med raska steg.

Obegripligt hur någon kan tro en sekund att den fula negern är oskyldig. Fast det låg ett lik i hallen enligt lögnhalsen själv så frågade hon inte ens den andra mördaren vad som hänt. Självklart inte då hon var med under akten då dom tillsammans dödade Tove.

Ja när man blir illa mående så är inte mat något man vill ha man vill ha en hink eller hänga över toalettstolen inte äta mat

Folk älskar att provocera... man kan bara hoppas att alla dessa idioter som anser att MH är oskyldig själv råkar ut för det Tove råkade ut för och att man sen bara anser att personen ifråga är oskyldig... jag har ingen sympati för dessa människor öht.
Citera
2023-04-21, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Har läst att lagstiftarnas ambition, är att livstid skall vara normalstraffet för mord.
Men jag pratar inte rent juridiskt, moraliskt är inte livstid ett för hårt straff.
Om inte lagstiftningen hängt med, måste den kanske uppdateras.
Mitt intryck är att HD slår knut på sig själva för att mildra lagar.
Varför ligger ofta straffen i nedre delen av straffskalan?
Varför krävs så lite, för det skall anses att man har stark anknytning till Sverige, svårt att utvisa våldtäktsmän efter en dom i HD.

Det där har jag tänkt i flera år..varför??
Vem styr HD..
Citera
2023-04-21, 02:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Ja när man blir illa mående så är inte mat något man vill ha man vill ha en hink eller hänga över toalettstolen inte äta mat

Folk älskar att provocera... man kan bara hoppas att alla dessa idioter som anser att MH är oskyldig själv råkar ut för det Tove råkade ut för och att man sen bara anser att personen ifråga är oskyldig... jag har ingen sympati för dessa människor öht.

Negrer som Maja och övriga är ju ett fegt folk, hatar sig själva med mindervärdighetskomplex, samt att hon är adopterad gör ju saken ännu värre.

Fast hon heter ju egentligen inte Maja heter väl Magaga Ooga Booga. Vilket passar henne ännu bättre.
Citera
2023-04-21, 02:46
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFitnessJonathan
Negrer som Maja och övriga är ju ett fegt folk, hatar sig själva med mindervärdighetskomplex, samt att hon är adopterad gör ju saken ännu värre.

Fast hon heter ju egentligen inte Maja heter väl Magaga Ooga Booga. Vilket passar henne ännu bättre.
Har du fått lite bättre koll på vem som är vem av GMs nuförtiden?
Citera
2023-04-21, 02:46
Avslutad
Lite sjukt att J springer runt på fängelset och skryter om sin dom

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/JQRoLJ/johanna-fick-domen-for-mordet-pa-tove-inne-pa-hinseberg
Citera
2023-04-21, 03:00
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Vilken säkerhetsklass placerades Johanna på? Klass 1,2 eller 3?
Citera
2023-04-21, 03:03
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Vilken säkerhetsklass placerades Johanna på? Klass 1,2 eller 3?
Neger Klass.

Finns det Klass 1,2,3 på häkten i Sverige?
Citera
2023-04-21, 03:30
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Ja det gör det

Källa https://www.kriminalvarden.se/kontakt/hitta-till-oss/verksamhet/anstalt/hinseberg/
Citera
2023-04-21, 03:36
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Ja det gör det

Källa https://www.kriminalvarden.se/kontakt/hitta-till-oss/verksamhet/anstalt/hinseberg/
Du vet alltså inte skillnaden på Anstalt och Häkte??

Stavar sämre än en neger gör du också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in