2023-04-21, 00:55
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Skönt att Maja också fick livstid! Domen var helt rätt tycker jag, dock hade jag tippat på 17 år samt livstid i mina inlägg ca 2 veckor tillbaka.

När jag hör hennes förhör ocensurerad och alla lögner hon hittar på, är helt absurt!
Adopterade har ju extrema problem och ännu en gång är det bevisat. Finns flera fall som man kan dra paralleller emellan.

Hon är en extremt feg och en lögnhals tills högsta drag, negrer är kända för att vara fega med noll IQ. Annars hade de inte sålt ut sina egna folk till slavmästarna.

Återigen så är jag nöjd med domen, hade sen början full tillit för svensk rättsväsende!

Nää nu ska jag gå och strypa en neger (lägga en kabel i toan) för att sedan sova gott.
Citera
2023-04-21, 01:00
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Då borde J vara lika trött och tom i magen som M eftersom gjorde allt tillsammans
Eller tar M upp detta som en ursäkt för att hon sov?
HaHa, ja vem vet.
Stryperskan drack dock inte lika mycket alkohol som MH.
Vad deras egna villfarelser till redogörelser nu kan vara värt?

Maj* var väl hemma i pastorsvillan några timmar efter GBG resan
då kanske JJ passade på att trycka i sig några Kosher mål.

Maja kan ha sovit när som helst,var som helst bara det passar för lämpligt friserade tillfällen...
Citera
2023-04-21, 01:01
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanOwe
Efter att ha lyssnat på förhören nu från rättegången… Vad faaan ska man säga
Bästa är ju JJ när hon missar att berätta att MH tar undan Ts händer
Hörde det. T sade också: "vad fan gör du?"
Citat:
sista minuterna på MHs där hon möter J påväg till toan med sin jeansjacka på o de säger inget till varandra enligt MH för att en stund senare berätta att JJ frågade om hon vill ha mat🫣😩😂😂😂😂😂j
I förhören är det tydligt att hon frågar var T är och J svarar att A*bin har hämtat henne. När M stiger upp för andra gången efter ankomsten till bostaden, möter hon J i hallen och det är då hon säger att hon är hungrig. M blandar ihop J:s spring i trappan, förmodligen för att hon är nervös.

Då blir det fel i domslutet med, som grundar domen på omedelbarhetsprincipen.
Citera
2023-04-21, 01:03
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsmeraldaFelicia
Precis. Enligt M själv är hon väl på väg till toaletten och möter J i hallen, pratar lite, går tillbaka och hämtar mobilen och sedan går hon på toaletten. Och där man ju sitta ett tag.
Enligt J så kunde ju M lägga sig lite varstans, även på golvet.
Citera
2023-04-21, 01:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jesss1234
Hon somnade väl till där med en sväng 😂

Ja den där stunden på toaletten beskrivs på lite olika sätt . I det här förhöret 15/11 hämtar hon telefonen efter att Johanna åkt till Donken med grannen. Men hallå, det funkar ju inte med stegregistrering kl 02:43 när Johanna åker till Donken 02:46.
Citat:
Jag sitter kvar inne på toaletten och mår skit och säger och säger sedan att jag behöver äta något och Johanna instämmer och bestämmer sig för att åka och köpa Donken till mig. Eh, och efter någon minut så kommer hon tillbaka in till lägenheten att hon mött grannen i trappuppgången och
att han erbjudit sig att köra henne till Donken så hon lämnar nycklarna i lägenheten och går.
Jag hämtar min mobil som ligger kvar i sängen och går sedan tillbaka till toan medan hon är
borta. Hon skickar något sms om att hon är på Donken.
Citera
2023-04-21, 01:07
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Sant och därför är han skicklig och känd
För honom gäller det att vinna och det bekommer honom mindre om en mördare släpps ut
Man måste vara lite råare som person för att kunna åta sig de värsta klienterna och därför är han också brottslingarnas favoritadvokat
Tillsammans med Tomas Martinsson (kanske en kanditat för Fam.Lesher vid ett ev.advokatbyte till HR.)
Senast redigerad av Romper 2023-04-21 kl. 01:50. Anledning: .
Citera
2023-04-21, 01:07
Medlem
Marchionesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
Hörde det. T sade också: "vad fan gör du?" I förhören är det tydligt att hon frågar var T är och J svarar att A*bin har hämtat henne. När M stiger upp för andra gången efter ankomsten till bostaden, möter hon J i hallen och det är då hon säger att hon är hungrig. M blandar ihop J:s spring i trappan, förmodligen för att hon är nervös.

Då blir det fel i domslutet med, som grundar domen på omedelbarhetsprincipen.

Ja det var ju JJ som började och MH som kom senare för att hjälpa till att försvara sin väninna. "Håller jag bara fast händerna på Tove kan hon inte skada/slåss tillbaka mot min bästis"
Citera
2023-04-21, 01:09
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Ja den där stunden på toaletten beskrivs på lite olika sätt . I det här förhöret 15/11 hämtar hon telefonen efter att Johanna åkt till Donken med grannen. Men hallå, det funkar ju inte med stegregistrering kl 02:43 när Johanna åker till Donken 02:46.
- Du med har varit inne på att J går ner första gången kl 02:43, visst?
Sammanfaller med vittnesmål om 2-3 min samtal. J säger 2 min. Jag misstänker att M hämtar sin mobil när J gick ner första - inte andra - gången. Då går det ihop med samtliga tider.
Citera
2023-04-21, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av euromixers
"Johanna Leshem Jansson flyttades kort innan domen till kvinnofängelset Hinseberg. När hon under onsdagen fick beskedet att hon dömts till livstidsfängelse ska ha hon inte ha uppvisat några negativa känslor kring domen, enligt uppgift till Aftonbladet.
I stället ska hon börjat berätta för de andra intagna på sin avdelning att hon dömts till livstids fängelse."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/JQRoLJ/johanna-fick-domen-for-mordet-pa-tove-inne-pa-hinseberg
Som jag sa..hon är i sin rätta miljö och fått nya vänner..
Citera
2023-04-21, 01:23
Medlem
Marchionesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Som jag sa..hon är i sin rätta miljö och fått nya vänner..

Hon har väl förstått hur det är i svenska fängelser. Nu kan hon skaffa sig sin arkitektutbildning i lugn och ro. Tusentals med kärleksbrev. Börja ta emot herrbesök och föda ett par barn. Träffa dem på permissar varje helg m.m.
Citera
2023-04-21, 01:25
Medlem
BeppoYapps avatar
Jag tror J är helt gränslös även när det gäller sex.
Hennes porrhistorik visar på det med tydlighet.
Både gangbang med bundna tjejer som stryps, som sökningar på BBC etc. Och detta en timme efter mord och dumpning var klar.
Är helt säker på att MH har satt på JJ med en svart stor strap-on. Finner det oxå möjligt att JJ har pillat på TT s genitala delar i samband med strypningen.
Fanns väl lite oklarheter om hur både trosor och bh var påverkad.. Hon hade defintivt öppen gylf.
Så summa summarum så kan det mycket väl vara att mördarna har haft allehanda sexlekar mellan sig.
Citera
2023-04-21, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blavinge
Den är såld.
Undras var han ska flytta? Israel?
Ingen nämner förresten mamman till J..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto