Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Det smått komiskt att bevittna hur Skvagg och Pudelfrillan undan för undan har ändrat i sin "teori". När det visade sig att BW i "ursprungsteorin" inte passade in i GW Perssons beskrivning om bland annat bostadens placering (han passade för övrigt inte in i förhörsdelen heller), "flyttade" de honom tillsammans med MK helt ogenerat till Dillö!
Lögn: Alla ändrar i sina teorier och förbättrar dom/uppdaterar dom, även Kalla Fall och GW.
Men inte du givetvis, eftersom du inte är det minsta intresserad av att lösa fallet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Vad Skvagg och Pudelfrillan inte förstod var att den flytten orsakade grava följdverkningar i andra delar av "teorin". Eftersom Skvaggs och Pudelfrillans drömkombo BW och MK måste ha varit fullt upptagna med att dumpa Helenas kropp samt "på delat manér" ha tagit sig åt alla möjliga håll för att sedan sammanstråla på Dillö, kan vi mycket riktigt glömma det påstådda pokerspelet i det uppfunna EM-huset.
Lögn:
Ingen av oss har någonsin påstått att BW och MK sammanstrålade på Dillö.
Lögn:
Ingen av oss har någonsin påstått att BW och MK spelade poker i det
av dig uppfunna "EM-huset" den aktuella natten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Och eftersom RoEk enligt egen utsago i en tidningsartikel noga avskriven och citerad av Prinzezzan - och som tack för det blev placerad i de misstänktas gäng! - säger att han gick till badhuset och umgicks med vänner någon timme eller så, kan han omöjligen ha haft något som helst samröre med drömkombon BW och MK.
Lögn:
Varken jag eller Skvagg är det minsta intresserade av RoEk eller vad han gjorde efter stadt stängde.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
En annan gravt följdverkning i kölvattnet av att Skvagg och Pudelfrillan "justerade" sin "teori" är att RoEk garanterat inte åkte till Dillö - och kan därmed heller inte ha bevittnat att BW skulle ha tvättat kläder på morgonen som ebeneezer22 påstod. Att ebenezzer22 ljög om den påstådda tvätten visste jag redan när han skrev det första gången. Jag trodde heller aldrig på den "nattliga båtturen" och den typ "rädda flickvännen". Faktum är att strategin med ebenezzer22 var att försiktigt och mycket lömskt börja styra misstankarna mot BW. Tur då att vi är några i tråden som inte låter oss luras!
Lögn igen:
Varken Skvagg eller jag har någonsin påstått att RoEk åkte till Dillö. Varför skulle vi göra det, när han är inte inblandad i försvinnandet?
Hur mår du? Goddag yxskaft!?
Vad Ebeneezer22 skriver får stå för honom. Jag och Skvagg går inget med det att göra. Lär dig hålla isär saker. Du buntar ihop saker som du vill nu för att det ska passa din agenda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Den ena lögnen efter den andra kan nu bevisas, och alla lögnerna har det gemensamt att de lägger skulden på BW. ebeneezer22, Skvagg, Pudelfrillan, Inka och någon mer har satt i system att fabricera saker som inte finns med agendan att sätta dit BW genom just en rad lögner och påhitt. Men det som de inte förstår är att en liten ändring på ett ställe, ger grava följdverkningar på andra ställen.
Lögn igen:
Det är du som ägnar dig åt lögner och påhitt.
Du har snart ingen trovärdighet kvar. Det finns minst 5 grova lögner bara i det här inlägget.