Ang det jag fetat:
Rätta mig gärna om jag har alldeles fel men var det inte så att rättsläkaren yttrade att T:s alkoholhalt i blodet vid obduktionen skulle ha kunnat vara baserad på de jäsningsprocesser som naturligt följer av den förruttnelse som sker under t ex de två veckor T legat i skogen?
Så uppfattade jag det.
Och om rättsläkaren och jag tolkar T:s alkoholhalt på samma sätt, så har du inte fog för att skriva som du gör.
Är du medveten om det?
Det stämmer. Minns jag rätt sa hon också att man skulle kunna beräkna den exakta promillehalten. Det har väl inte efterfrågats eftersom inga vittnen uppfattat henne som påtagligt berusad.
De har inte hamnat i en dålig situation, de har själva skapat den ! Efter att ha tagit livet ifrån Tove, har de mist all rätt till ett eget liv, inte svårare än så.
Exakt.
Man får tänka efter innan man begår ett brott som mord. Det är liksom inte bara att ta livet av en människa bara för att man hatar den.
Jag tror att M kommer undan, då kommer J bli förbannad när hon får livstid och berätta exakt hur allt gick till tror jag?
Tragiskt 3 unga liv sluta så här !
Känns som J skulle blivit uppmärksammad långt tidigare, hon kan ju inte betett sig normalt i vardagslivet, ja eller psykopater kanske kan spela olika spel ?
M är ju helt enkelt retarded och skulle väl varit inom funktionhinderomsorgen ?
Maja är inte så dum som hon verkar , har jobbat med henne