Citat:
Ursprungligen postat av
yeetboi101
Antar att du syftar på icke-joniserande strålning vilket stämmer, trodde du menade även joniserande strålning.
Han/hon vet inget om det utan ville bara gnälla lite i tråden. Det är hans problem och kommentaren var ointressant.
Du och jag vet att det är riktigt, det är mätbart --- frågan är bara OM det är skadligt. Varför vissa enstaka helt klart blir sjuka av det och om allmänheten påverkas - i så fall hur, och vilka nivåer ska det ligga på för att hälsan långsiktigt påverkas negativt.
Jag märker själv inte av det - men det är något jag helst undviker, precis som jag tar på mig säkerhetsbältet även om jag inte tror att jag kommer krocka.
Citat:
Ursprungligen postat av
yeetboi101
Isåfall är det addressinformationen som paras ihop med datan vilket ligger i gråzonen, inte själva CO2-mätningarna i sig tänker jag.
Ja, GDPR kan handla om ganska oväsentlig info, t.ex. vilka länkar du klickar på, eller att du ringde kundtjänsten på ett visst företag.
Följaktligen så kan man ju tycka att info om hur mycket koldioxid du andas ut, eller hur mycket du duschar hemma också är känslig info som inte ska få samlas in och sparas hur som helst.