Citat:
Ursprungligen postat av
KlartSur
Jag har missat det mesta i år, tittar bara ibland. Några reflektioner.
Hade jag suttit i Gränslandet så hade jag antingen hoppat av eller slagit ihjäl Zeki. Äcklig respektsnubbe som tydligen överlevde gängtiden.
Chris har, som nästan alltid, den elaka mobbande inställningen mot män och kvinnor som Amanda, som alla tidigare bögar också har haft. Genuint elaka är de. Det är alltid samma sak, även om man ser på Survivor.
Oscar är alldeles för duktig och klarar sig faktisk på en öde ö, dvs han har precis de egenskaper som föraktas i Robinson.
Erik och Dennis DÄ är båda helt OK, även om Erik blev litet väl låst vid Amanda. Dennis DÄ är en kille man skulle kunna dricka en öl med i baren.
Småtjejerna i gamla lag Syd är alla helt ointressanta och mesiga. Lika mesiga som Dennis DY.
Alla som pratat om att det viktiga är att en kvinna vinner avskyr man. Jag har sett för få avsnitt för att veta om det hänt i år, men jag antar att flera har gjort det.
Den enda nackdel jag kan hitta med Amanda är väl att hon tog med en ointressant privat sak till ön. Annars inget.
Zeki: Jo, han är jävligt störig. Jag hade nog efter ett tag med honom på gränslandet bara låtit det han säger gå rakt igenom öronen, sagt att jag håller med och inte svarat något mer alls. För att få lugn
Chris: jag såg honom i ett dejtingprogram i tv4 där jag tyckte han var riktigt fin och snäll och trots att han inte var så attraherad av killen han skulle bo med, så försökte han ändå göra det bästa av situationen och tänkte en del kring sina egna fördomar och att han ändå skulle ge denna killen en chans, så jag har tycker faktiskt om honom.
Oscar, honom är jag jättenyfiken på, varför får man inte se mer av honom? I början verkade han vara en aspig besserwisser, men nu är han nästan borta från rutan.
Dennis DÄ, ja han verkar rätt skön
Dennis DY, barnrumpa
Småtjejerna i lag syd: som någon tidigare beskrev dem "lattetjejerna". Ja, de gör varken till eller från, verkar mest bara vilja hänga med varandra och mysa. Men, det är ju oxå vad vi ser på TV, det kanske finns mer intressant med dem.
Att önska kvinnovinst: ja, det har jag oxå ledsnat på. Må bäste person vinna
Amanda, får oförtjänt skit