Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-18, 19:34
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Haha 😃

Jag skulle klara omständigheterna uruselt för övrigt. Också en av anledningarna till att jag sett så hutlöst många säsonger av amerikanska Survivor.

(Efter 5 min. hade jag förmodligen slagit ihjäl den som tjatar hål i huvudet på en. Värme på det. Ligga tätt ihop med främlingar. Ingen sömn. Nej fy fan.)

Däremot, om det fanns en såpa där man skulle överleva själv på en ö så länge som möjligt...mer intressant, helt klart. Inte som tittare såklart.
2023-04-18, 19:36
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hon ljög om att hon förvarnade Christina innan hon valde henne till duellant.

Det där är ju rätt godtyckligt ändå. Hon sa till Millan och Christina innan hon bestämt sig att hon hade svårt för att bestämma sig och vilka argument hon hade för hur hon skulle välja.
Jag antar att hon hoppades på att det var en giltig förklaring till att hon förvarnat Christina.

Men njaa
2023-04-18, 19:37
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Däremot, om det fanns en såpa där man skulle överleva själv på en ö så länge som möjligt...mer intressant, helt klart. Inte som tittare såklart.

Ja! Klockrent. Nej, kanske inte.. 🤔
2023-04-18, 19:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo

2023-04-18, 19:49
Medlem
Citat:
Wow, det är nästan så att jag vill kopiera din text och skicka in en ansökan åt dig till nästa år.
Du kommer göra förbannat bra tv
Risken är ju att jag drunknar innan jag hunnit simma in till stranden emedan tittarna tror de ser en vitval flyta död i vattnet.
2023-04-18, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
2023-04-18, 19:57
Medlem
Jonipoons avatar
Citat:
Hur tro "ni" att ni skulle klara er i Robinson?
Jag är väldigt otränad, "smalfet" och äter väldigt mycket kolhydrater, så jag skulle antagligen kollapsa inom några dagar på ön. Om inte det skulle jag säkert få feber eller någon typ av infektion.

Om jag mot alla odds skulle klara mig ifrån kollaps så hade jag nog faktiskt klarat mig extremt bra socialt. Jag kommer bra överens med i princip alla, är social men inte för övertrampande, men inte heller för tillbakadragen. Gruppdynamiskt är jag nog mest lik Sophie, dvs en person som kommer undan med att prata med ALLA utan att någon blir sur på en, dvs den slugaste. Fysiskt sett ses jag inte som ett hot heller.
2023-04-18, 20:03
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Risken är ju att jag drunknar innan jag hunnit simma in till stranden emedan tittarna tror de ser en vitval flyta död i vattnet.

Det är ju ännu bättre tv
2023-04-18, 20:04
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Jag är väldigt otränad, "smalfet" och äter väldigt mycket kolhydrater, så jag skulle antagligen kollapsa inom några dagar på ön. Om inte det skulle jag säkert få feber eller någon typ av infektion.

Om jag mot alla odds skulle klara mig ifrån kollaps så hade jag nog faktiskt klarat mig extremt bra socialt. Jag kommer bra överens med i princip alla, är social men inte för övertrampande, men inte heller för tillbakadragen. Gruppdynamiskt är jag nog mest lik Sophie, dvs en person som kommer undan med att prata med ALLA utan att någon blir sur på en, dvs den slugaste. Fysiskt sett ses jag inte som ett hot heller.

Då kanske du skulle platsa i någon annan dokusåpa, där man får äta normalt
2023-04-18, 20:05
Medlem
Citat:
Det där är ju rätt godtyckligt ändå. Hon sa till Millan och Christina innan hon bestämt sig att hon hade svårt för att bestämma sig och vilka argument hon hade för hur hon skulle välja.
Jag antar att hon hoppades på att det var en giltig förklaring till att hon förvarnat Christina.

Men njaa

Det där vet vi inte. Vi vet bara den bråkdel av tiden i lägret som är med i tv nu.
2023-04-18, 20:05
Medlem
Av nyfikenhetens skull har jag gjort en poll, hoppas det är lagligt på Flashback, in o rösta på eran favorit

https://strawpoll.com/polls/1MnwORqljn7
2023-04-18, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seleneelijah
Av nyfikenhetens skull har jag gjort en poll, hoppas det är lagligt på Flashback, in o rösta på eran favorit

https://strawpoll.com/polls/1MnwORqljn7

Amanda 28%. Gött🙃

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in