Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-18, 18:20
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurrunge
Det kan däremot stämma väldigt bra.
Men ser du bra ut så borde du få väldigt mycket uppmärksamhet av män, men kan tänka mig att många bara är ute efter att ligga.

Jo, men då får du ju lägga till den där information om att så fort en tjej är trevlig så blir killar kära i dem, oxå innebär att hon måste se bra ut.
2023-04-18, 18:21
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Han kanske slår till när Fabian minst anar det.

Långt efter Robinsons slut
2023-04-18, 18:24
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Långt efter Robinsons slut

När Fabian är 90 år och bor på ålderdomshem så ser Erik till att hamna på samma hem och där byter han ut Fabians medicin alt kväver honom med en kudde.
2023-04-18, 18:35
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Ja mycket dumt ska man höra men detta tar väl priset. Det är klart att det är Eriks dotter och hans fru är mamma till henne. Det som många undrar över är varför Erik förnekar att han är gift.
Kan kanske ligga i skilsmässa och då betraktar Erik det som att de skilt sig? Vilket de ju i så fall också har fast inte rent juridiskt ännu.
2023-04-18, 18:35
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Jag sa att du inte verkade ha några problem med hans dödshot då du tyckte han var en reko kille.

Nä, det skrev jag inte heller. Det jag skrev, var - att Erik verkar vara en reko kille, för övrigt.

Vet man vad "för övrigt" betyder - så finns inget att vare sig feltolka eller att reda ut.

Du bör nog hålla dig till dina egna uttalanden, som gemene man, framöver. Detta i motsats till att röra till det med påståenden om vad andra säger, tycker, vill eller gör. Det hör även till god ton och allmänt hyfs, att göra det.

Jag misstänker att dina egna idéer också kommer att sysselsätta dig fullt tillräckligt, med tanke på reaktionerna.
2023-04-18, 18:41
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Nä, det skrev jag inte heller. Det jag skrev, var - att Erik verkar vara en reko kille, för övrigt.

Vet man vad "för övrigt" betyder - så finns inget att vare sig feltolka eller att reda ut.

Du bör nog hålla dig till dina egna uttalanden, som gemene man, framöver. Detta i motsats till att röra till det med påståenden om vad andra säger, tycker, vill eller gör. Det hör även till god ton och allmänt hyfs, att göra det.

Jag misstänker att dina egna idéer också kommer att sysselsätta dig fullt tillräckligt, med tanke på reaktionerna.

Ja, Hitler var säkert också en "reko kille, för övrigt". Saddam Hussein, Idi Amin och John Wayne Gacy också. De flesta är nog "reko killar, för övrigt" om man bortser från deras små egenheter.
2023-04-18, 18:43
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
. De flesta är nog "reko killar, för övrigt" om man bortser från deras små egenheter.

Men hur är det med läsförståelsen egentligen..?

Vet du inte vad "verkar" betyder heller..?

För övrigt = Utöver

Verkar = Förefaller

Erik förefaller alltså att vara en reko snubbe i mina ögon, om man bl.a bortser från det uttalandet. Med andra ord är det jävligt konstigt att han uttrycker sig som han gör, givet hans personlighet. Detsamma går ju absolut inte att säga om Zeki.
Senast redigerad av Xedome 2023-04-18 kl. 18:55.
2023-04-18, 18:45
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Det är klart nu!

Årets vinnare av Robinson vårsäsongen 2023 är Carro. Hon har fått till det med den särklassigt sötaste deltagaren i en svensk dokusåpa (och kanske även internationellt) genom tiderna. Vad är en halv mille och en ful trästatyett och en glad Anders Lundin mot detta?
2023-04-18, 18:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Men hur är det med läsförståelsen egentligen..?

Vet du inte vad "verkar" betyder heller..?

Aha så när du kritiserar MIN läsförståelse är det ok, men när jag kritiserar DIN läsförståelse så ska jag tillbaka till min "incelkällare". Aja, ni feminister är ju kända för er dubbelmoral.
2023-04-18, 18:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Det är klart nu!

Årets vinnare av Robinson vårsäsongen 2023 är Carro. Hon har fått till det med den särklassigt sötaste deltagaren i en svensk dokusåpa (och kanske även internationellt) genom tiderna. Vad är en halv mille och en ful trästatyett och en glad Anders Lundin mot detta?

Syftar du på Dennis eller Alva nu?
2023-04-18, 18:47
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
När Fabian är 90 år och bor på ålderdomshem så ser Erik till att hamna på samma hem och där byter han ut Fabians medicin alt kväver honom med en kudde.

hahaha, och Erik är då ca 75 år och fortfarande pissed
2023-04-18, 18:47
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Det är klart nu!

Årets vinnare av Robinson vårsäsongen 2023 är... Hen har fått till det med den särklassigt sötaste deltagaren i en svensk dokusåpa (och kanske även internationellt) genom tiderna. Vad är en halv mille och en ful trästatyett och en glad Anders Lundin mot detta?

Spoiler?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in