Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-18, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Så Caroline blev både lesbisk och sambo med Dennis i Robinson?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/zEkoQr/alva-och-caroline-fran-robinson-vi-traffas

https://www.hant.se/noje/robinson-deltagarna-fann-varandra-i-programmet-och-blev-sambos/9477685
Men då är ju Carro isf ihop med Dennis. De ligger ju i samma säng på bilden också.
Tror inte att Carro och Alva är lesbiska, de ville väl bara utforska en annan sida. Kanske även en täckmantel för att täcka att Dennis och Carro har något.
Senast redigerad av chaga 2023-04-18 kl. 17:29.
2023-04-18, 17:31
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Men då är ju Carro isf ihop med Dennis. De ligger ju i samma säng på bilden också.
Tror inte att Carro och Alva är lesbiska, de ville väl bara utforska en annan sida. Kanske även en täckmantel för att täcka att Dennis och Carro har något.

Dennis ska ha flyttat till Barcelona nu så Carro kanske blev lesbisk med Alva för att komma över sorgen efter Dennis.
2023-04-18, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Dennis ska ha flyttat till Barcelona nu så Carro kanske blev lesbisk med Alva för att komma över sorgen efter Dennis.
Ja typ något sånt. Fast tror att Carro och Alva redan fick den tanken på ön, då det var många bisexuella personer där och de två är nog lättpåverkade och blir lätt förvirrade. Dennis är säkert ok med att Carro klänger på Alva medan han är borta. Hade Carro varit intresserad av Alva så hade de två flyttat ihop istället.

Plus att Carro känns som någon som vill ha publicitet i media. Hon var väl halvkänd sen innan och försöker vara stanna relevant.
Senast redigerad av chaga 2023-04-18 kl. 17:41.
2023-04-18, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Ah, nu ser jag. Dottern har både Eriks och fruns båda efternamn. Men det kan vara så att hon själv valt att ta även sin bonusförälders efternamn. Hon kan även vara bara fruns dotter, eller bara Eriks dotter.
Eller...så hittade det tidigare skilda paret tillbaks till varann igen förra året och gifte sig på nytt.
Ja mycket dumt ska man höra men detta tar väl priset. Det är klart att det är Eriks dotter och hans fru är mamma till henne. Det som många undrar över är varför Erik förnekar att han är gift.
2023-04-18, 17:41
Medlem
Produktionen letar oftast upp stereotyperna bland MENA-folket och homosexuella. Christoffer var hyfsat normal första avsnitten men senaste tiden har vi märkt av det som är typiskt för feminina homosexuella: skitsnackandet, intoleransen och se ner på andra. Nästan varje säsong är det med sådan som Christoffer.
2023-04-18, 17:46
Medlem
Xedomes avatar
Kvällens avsnitt (nr 23):

Senast redigerad av Xedome 2023-04-18 kl. 18:14.
2023-04-18, 17:47
Medlem
Citat:
Ok. Härmed kan vi konstatera att Erik har ljugit när han sagt att han är skild sedan 10 år tillbaka. Enligt skatteverket är det just M*ri*nne som han bor ihop med som han är gift med. De gifte sig 2007 och har aldrig varit skilda sedan dess. De har även två barn ihop.
Då är det som jag sagt hela tiden. Tack för upplysningen.
2023-04-18, 18:00
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Du säger att Erik är en reko kille fast han dödshotar folk, då måste ju jag anta att du tycker det är ok med dödshot. Du vill däremot att Zeki ska diskas fast han inte brutit mot några regler utan bara höjt rösten, vilket inte är emot reglerna.

Det är inte falsk ryktesspridning. Jag utgår efter vad du själv har skrivit. Det är bättre att få klarhet i hur det ligger till än att hålla på och spekulera i all evinnerlighet.

Får se om Erik håller vad han lovar nu då. Fabian har ju verkligen attackerat Amanda. Dags för att fullborda dödshotet Erik. Såvitt jag vet lever Fabian än.
2023-04-18, 18:03
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ok. Härmed kan vi konstatera att Erik har ljugit när han sagt att han är skild sedan 10 år tillbaka. Enligt skatteverket är det just M*ri*nne som han bor ihop med som han är gift med. De gifte sig 2007 och har aldrig varit skilda sedan dess. De har även två barn ihop.

Hahaha, ja du
Han ville väl utforska om han kunde hitta nåt bättre

men, skönt att vi kan släppa detta nu
Tack för att du kollade upp
2023-04-18, 18:07
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Ja mycket dumt ska man höra men detta tar väl priset. Det är klart att det är Eriks dotter och hans fru är mamma till henne. Det som många undrar över är varför Erik förnekar att han är gift.

Jag utgick bara från att Erik varit ärlig om vad han sagt, och hittade sätt att försöka tro honom.
Nu vet vi ju
2023-04-18, 18:07
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Får se om Erik håller vad han lovar nu då. Fabian har ju verkligen attackerat Amanda. Dags för att fullborda dödshotet Erik. Såvitt jag vet lever Fabian än.

Han kanske slår till när Fabian minst anar det.
2023-04-18, 18:11
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naghini
Tack för tipset Men ibland blir man bara så otroligt trött på folk.

Jo, men när samma person skriver urbota puckade saker om och om igen, så vet man oxå att det inte är lönt att göra nåt, inte så man kommer kunna få den att ändras.

Du säger att du blir otroligt trött på folk, det blir jag oxå. Men framförallt blir jag trött på att läsa tjafs mellan användare som bara handlar om petitesser där man försöker tävla om vem som är smartast typ. Då har jag nog lättare att ta dessa som bara skriver massa rasistiska och kvinnoförnedrande saker, för det är bara ett sätt att försöka skapa kaos på som den är fullt medveten om kan hända. Den tycker nog det är kul bara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in